Interact Media SRL anunță concurs de oferte pentru servicii de audit



Interact Media SRL, companie care dezvoltă și administrează platforma media AGORA.md, cu sediul în Chișinău, str. Calea Ieșilor 10B, clădirea Acvila, et 4, solicită oferte de prețuri pentru servicii de audit pe proiect.

Denumirea Proiectului: “Support to Moldovan Media and Innovative Media Literacy Efforts”, donator: The Swedish International Development Cooperation Agency, Sida (Donor reference: contribution ID 14427, IEU reference: 4222‐1 – MD – MDEV ‐ SIDA)

Durata proiectului – 24 luni (1 Oct 2020 - 30 Sep 2022)

Suma grantului proiectului supus auditului: 110,538 EUR

Perioada efectuării auditului: 13 OCT - 10 DEC 2022

Termen limită de livrare a Raportului de Audit: 30 DEC 2022.

Standard de Audit:  Auditul se va efectua în conformitate cu Sida’s Standard Terms of Reference for Annual Audit of Project/Programme Support. Auditorul va trebui să își exprime opinia de audit în conformitate cu cerințele Standardului 

Scopul raportului individual pentru auditul detaliat pe proiect reprezintă auditul rapoartelor financiare prezentate donatorului de către Interact Media SRL și exprimarea opiniei de audit privind corespunderea rapoartelor financiare cu înregistrările contabile ale beneficiarului de grant și cerințele contractului de grant semnat între beneficiarul contractului de grant și donator. Auditorii vor avea acces la toate documentele şi actele contabile în ceea ce privește procedura de alocare, gestionare şi raportare a grantului Organizației.

Sarcini tehnice:

1. Raportul de audit, verificat și semnat de auditorul responsabil (cu includerea numelui, prenumelui, și poziția auditorului calificat și licențiat) 

2. Raportul de audit trebuie să indice clar opinia generală de audit, detaliile privind metodologia de audit și scopul auditului.

3. Asigurarea faptului că auditul a fost efectuat în conformitate cu standardele internaționale de audit și de către auditor calificat și licențiat.

4. Raportul de audit va fi prezentat în limba engleză, precum și versiunea electronică a acestuia (în format pdf).

Ofertanți eligibili:

Calificare și experiență necesară:

1. Cel puțin 5 ani de experiență în audit financiar al companiilor (atât pentru Compania de audit, cât și pentru auditorul/auditorii de bază care vor efectua auditul);

2. Experți de calificare înaltă cu experiență relevantă în elaborarea rapoartelor de audit;

Oferta trebuie să includă (obligatoriu):

1. Copia Certificatului/Licenței de Audit;

2. Echipa care va efectua auditul (cu indicarea numelui/numelor);

3. Documente care demonstrează calificarea Auditorului/Auditorilor care vor efectua auditul, precum și ale Companiei de Audit 

4. Calendarul de lucru propus (conform termenilor indicați în anunț);

5. Ofertă financiară în EUR, inclusiv TVA. Oferta financiară trebuie să includă toate cheltuielile necesare pentru realizarea auditului. 

6. Model contract propus pentru semnare, cu indicarea sumei contractuale pentru serviciile de audit.

Data limită de depunere a ofertelor: 7 OCT 2022, 18.00 (ora locală).

Data propusă pentru semnarea contractului: 13 OCT 2022.

Ofertele trebuie expediate la adresa de email: office[@]interakt.md si irina.ghelbur[@]interakt.md cu mențiunea ”Oferta Servicii AUDIT”.

*Doar compania/companiile selectate vor fi contactate.

Articol adaugat de: Irina Ghelbur