- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Tender cu privire la contractarea furnizorului de utilaje și echipamente HoReCa
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Solicitare ofertă comercială
|
|
A.O.” Asociația pentru Formare Antreprenorială și Dezvoltare” lansează invitația de participare la tender cu privire la contractarea furnizorului de utilaje și echipamente HoReCa Achiziționarea bunului dat are loc în cadrul proiectului „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă în Republica Moldova”, finanțat de către Uniunea Europeană, prin intermediul Fundației Est Europene, pentru realizarea proiectului ”Tradiții sănătoase din patiseria Credem-eco”
|
- Obiectul contractului de achiziții:
Identificarea și selectarea celei mai bune oferte comerciale pentru achiziționarea unui cuptor electric cu convectie si aburi
Invităm agenții economici interesaţi să participe la concursul de oferte.
Descrierea produsului:
Cuptor electric cu convectie si aburi
Caracteristici solicitate:
- 16 nivele
- distanta dintre nivele 80 mm
- 380V;
- t=+90+260ºC
- gabaritele cuptorului 866x997x1863Н
- suprafata cuptorului — INOX
- filtru pentru unirea cuptorului la apa
Cerințe față de aplicanți:
- Persoană juridică cu experiență în domeniu de min 3 ani
- Disponibilitatea de a furniza produsul conform caracteristicilor solicitate;
- Disponibilitatea de livrare în termenii stabiliți.
Condiții adiționale:
După depunerea ofertei, prețurile nu pot fi majorate. În cazul în care ofertantul va cere majorarea prețurilor, oferta acestuia va fi respinsă;
Ofertele incomplete sau ofertele ce nu se conformează condiţiilor de concurs nu vor fi luate în considerare;
Achitarea se va efectua prin transfer la contul companiei selectate;
Evaluarea ofertelor va fi realizată în baza următoarelor criterii:
- Preţ competitiv cu respectarea raportului preţ/calitate
- Condițiile și termenii de livrare și plată
- Încadrarea în specificațiile tehnice și fizice solicitate.
- Termen de garanție
Perioada de livrare solicitată: 30 noiembrie, 2022
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
1) Oferta de preț cu indicarea termenului de livrare;
2) Informație despre experiența companiei;
3) Copia documentelor cu descrierea caracteristicilor echipamentului solicitat mai sus,
Dosarul de aplicare va fi completat în limba română sau rusă și expediat la următoarea adresă:
mun. Bălți, str. Kiev, 75 sau prin email la adresa: afa.balti.2021@gmail.com, pugat@mail.ru, cu mențiunea ”Ofertă utilaj”.
Termenul limită de expediere a ofertelor comerciale este 7 octombrie, 2022
Detalii la numărul de telefon 069113950 Tatiana Puga.
Doar companiile selectate vor fi contactate. Dosarele incomplete nu se vor evalua.
Așteptăm ofertele Dvs. pentru participare la concurs.
Vă mulţumim anticipat pentru participare!
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








