Solicitare oferta echipament Serviciul Social Echipa Mobila



Caiet de sarcini

Pentru echipament Serviciul Social Echipa Mobilă

Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova  (AOPD)  selectează oferte de prețuri pentru achiziționarea echipamentului.

  1. Context

AOPD implementează Proiectul ”Extinderea serviciilor sociale pentru persoanele cu dizabilități din mun. Chișinău” în parteneriat cu Direcția generală pentru protecția drepturilor copilului, din resursele Uniunii Europene, conform contractului nr. G15191 din 16.12.2021, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova, în  parteneriat cu Instituția Privată Keystone Moldova și  AO Institutum Virtutes Civilis în perioada 01 ianuarie 2022-31 august 2023.

În scopul dotării biroului destinat funcționării echipei mobile AOPD achiziționează următoarele unități de echipament, pentru care solicită oferte de prețuri:

Nr. d/o

Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

Cant.

1

Calculator staționar monobloc

AIO (All-in-one)

Diagonala : 21,5"

Procesor : Intel Core  i3

RAM : 8GB

HDD : 256GB

Rezoluție : 1920x1080 IPS

Rețea: LAN RJ-45 1Gb, WLAN : 802.11ac, 1x1 + BT4.2

Camera : 720p HD

USB: 2 x USB2.0, 2 x USB3

Keyboard :  USB HP Keyboard, Russian

Mouse : USB HP Optical Mouse

OS: Windows 11 Home

2

2

Imprimanta multifuncționala laser  alb – negru (Imprimantă / Scanner / Copiator)

Funcții: Print, Copy, Scan, Fax, Email, LAN, Duplex

Display: 6.86 cm (2.7 in) intuitive Colour touchscreen (CGD)

Format : A4

Imprimare : alb-negru

Imprimare ambele fețe (duplex)

Rezoluție imprimare : 1200x1200 dpi

Viteza de imprimare : 28 - 40 ppm

Tehnologie : Laser

Scanner : Da

Scanner color ambele fețe (ADF)

Copiator : Da

Conexiune LAN : Da

1

6

Software Office

Microsoft Office 365 Personal 32/64bit Multilanguage (1 User/1 Year) QQ2-00012

2

7

Software Antivirus

Kaspersky Anti-Virus (KAV) 2 PC/ DVD/ X86/X64

1

 

Dosarul furnizorului de mobilier va include:

 

1) Copia Extrasului din Registrul de Stat al persoanelor juridice (cu informații despre administrator, adresa juridică, numele proprietarilor) sau copia Deciziei de înregistrare a persoanei juridice;

3) Oferta de prețuri (Ofertele vor conține informația despre prețul, descrierea bunului sau serviciului, denumirea ofertantului, adresa, telefonul, data sau perioada valabilității ofertei, termenul de garanție, semnătura reprezentantului companiei)

 

Ofertele de preturi vor include:

  • Costul unității de echipament conform caracteristicilor indicate mai sus;
  • Costul va fi indicat în lei cu cota TVA 0 (proiectul beneficiază de scutiri de taxe la achiziții de bunuri si servicii);
  • Costul serviciilor de livrare.
  • Costuri de instalare a softului
  • Oferta poate include costurile pentru toate pozițiile solicitate sau selectiv pentru cele disponibile.

Pachetul de documente va fi depus până la data de 13 septembrie 2022

Documentele semnate/ștampilate și scanate vor fi expediate la adresa de e-mail info@aopd.md cu mențiunea  Oferta echipament Serviciul Echipa Mobila.

 

Detalii suplimentare pot fi solicitate de la numărul de telefon: 079222505 sau la adresa de e-mail menționată.