Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. „Centrul de Drept al Femeilor” solicită oferte de preț pentru procurarea mobilierului
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Femeilor” (CDF) solicită oferte de preț în vederea procurării de mobilier în cadrul proiectului „Bibliotecile aduc schimbarea în comunitate în timpul crizei refugiaților”, finanțat de International Rescue Committee. Lista pieselor de mobilier și cantitatea solicitată sunt indicate în tabelul anexat Click aici
- Ofertele de preț pot fi depuse pentru unul sau mai multe loturi concomitent.
- Oferta de preț va fi valabilă timp de douăzeci (20) zile de la prezentare.
- Prețul va include livrarea și instalarea mobilierului în Chișinău, Orhei, Ungheni, Fălești, Bălți, Cahul, Ștefan Vodă și Drochia.
- Livrarea produselor va fi realizată în cel mult 30 zile de la data semnării contractului.
Oferta va include:
- prețul articolelor specificate, indicat în lei moldovenești (MDL) cu TVA;
- copia certificatului de înregistrare;
- datele de contact ale ofertantului;
- persoana de contact.
Criterii de selecție:
- Prezentarea setului complet indicat în loturile ofertei;
- Oferta de preț cea mai avantajoasă respectând indicatorul calitate/preț;
- Disponibilitatea de a livra articolele în termenul indicat.
Tipul achitării: prin transfer
Procedura de aplicare:
Termenul-limită de prezentare a dosarului de aplicare este 15 septembrie 2022, ora 17.00.
Dosarele de aplicare vor fi prezentate în format electronic la adresa concurs@cdf.md cu mențiunea „Oferta preț piese de mobilier”, cu indicarea numărului lotului sau pot fi depuse la adresa: str. M. Kogălniceanu 76, mun. Chișinău.
Informații suplimentare, inclusiv poze de referință ale produselor, puteți solicita la numărul de telefon: 069585455 sau email: concurs@cdf.md
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- BNM angajează Expert principal responsabil de reglementarea evidenței contabile în BNM
- Qu25/03045:GTF/Consultant for Energy Audit Program Support and Quality Assurance
- Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
- National Legal Expert for Drafting the Law on Renewable Energy
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






