Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
ASCHF din Peresecina solicită oferte comerciale pentru privind schimbarea sistemului de încălzire din cadrul unui serviciu social de tip “Locuință Protejată” din orașul Orhei
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CAIET DE SARCINI
Asociaţia de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic (ASCHF) din Peresecina implementează proiectului ”Servicii sociale orientate pentru viața independentă a tinerilor cu dizabilități intelectuale” în baza Contractului de Grant nr.G15161 din 26.10.2021 semnat cu Fundația Soros Moldova. Scopul proiectului constă în consolidarea a șapte servicii sociale de tip Casă Comunitară și Locuință Protejată și susținerea vieții independente a tinerilor cu dizabilități intelectuale din raionul Orhei pentru o viață calitativă în comunitate. În cadrul acestui proiect, ASCHF din Peresecina, anunță colectarea ofertelor comerciale pentru schimbarea sitemului de încălzire din cadrul unui serviciu social de tip “Locuință Protejată” din orașul Orhei.
1. Generalităţi
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
2. Obiectul procedurii de achiziţie:
Materiale, echipamente și lucrări privind schimbarea sistemului de încălzire din cadrul unei locuințe de tip apartament.
3. Specificaţii pentru fiecare articol:
Caracteristicile tehnice și funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
|
MATERIALE |
|||
|
Nr. |
Denumire |
UM |
Cantititate |
|
1 |
Radiator otell tip22 500/1200 |
Buc. |
3 |
|
2 |
Radiator otell tip22 500/1000 |
Buc. |
1 |
|
3 |
Radiator otell tip22 500/500 |
Buc. |
2 |
|
4 |
Robinet termostat +retur1/2 |
Buc. |
6 |
|
5 |
Racord 20-1/2FE |
Buc. |
12 |
|
6 |
Cot PPR D20/90 |
Buc. |
40 |
|
7 |
Teu PPR D 25-20-20 |
Buc. |
2 |
|
8 |
Teu PPR D 25-20-25 |
Buc. |
6 |
|
9 |
Tub PPR compozit D20 |
Buc. |
28 |
|
10 |
Clipse D20 |
Buc. |
60 |
|
11 |
Tub traseu ventilare cu grile |
Buc. |
5 |
|
12 |
Diblu+surub (6x40) |
Buc. |
100 |
|
13 |
Țeavă protecție prin perete D50 |
MT |
2 |
|
LUCRĂRI |
|||
|
Nr. |
Denumirea |
UM |
Cantitate |
|
1 |
Demontare retele încălzire |
Buc. |
5 |
|
2 |
Montare conducte ventilare |
Buc. |
3 |
|
3 |
Montare radiator otel |
Buc. |
6 |
|
4 |
Montare țeavă PPRØ20 |
MT |
28 |
|
5 |
Forare tip diamant D 100-200 |
cm |
150 |
|
6 |
Perforare în pereți |
cm |
100 |
|
7 |
Testare,reglare (etaj) |
Buc. |
1 |
4. Participare la la procedura competitivă-cerere de oferte
Fiecare ofertant poate depune o singură ofertă de preţ, care va conţine toate articolele solicitate conform specificațiilor indicate.
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
- Adresa și datele de contact ale ofertantului;
- Copia celui mai recent extras din registrul persoanelor juridice;
- Date bancare;
- Oferta comercială.
Cerințe referitor la Oferta comercială:
- Va include denumirea produselor cu respectarea specificațiilor obligatorii prezentate la punctul 3 al prezentului Caiet de sarcini.
- Va include prețurile pentru produsele solicitate, în MDL pentru fiecare produs.
- Toate serviciile de livrare, instalare sau alte lucrări suplimentare vor fi incluse în ofertă.
- Va indica prețurile la cota TVA 0% (condiție obligatorie). ASCHF din Peresecina va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.
- Oferta va fi semnată de persoana autorizată și aplicată ștampila.
- Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 7 zile calendaristice de la termenul limită de depunere a ofertelor.
Dosarele de aplicare vor fi expediate prin e-mail la adresa causaa2007@yahoo.com cu mențiunea „Ofertă comercială - ASCHF” sau în format fizic, la adresa: str. Iachir 47, or. Orhei.
5. Termenul limită de depunere a ofertelor
Termenul limită de depunere al ofertelor este: 2 Septembrie 2022, ora: 12:00
Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de ASCHF din Peresecina până la data şi ora limită menţionată pentru depunere. Vor fi evaluate DOAR ofertele de preţuri care vor fi înregistrate până la data şi ora limită de prezentare.
6. Evaluarea ofertelor
Ofertele considerate ca fiind corespunzătoare din punctul de vedere al specificaţiilor şi care vor fi însoţite de documentaţia solicitată, vor fi evaluate prin compararea preţului total al ofertei.
ASCHF din Peresecina va atribui contractul ofertantului, care a oferit cel mai mic preţ pentru materialele și lucrările care corespund în totalitate specificaţiilor solicitate.
7. Contractare și plata
Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Beneficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare. Plata produselor se va efectua în conformitate cu contractul încheiat între Beneficiar și Furnizor, în lei moldovenești, prin transfer bancar.
8. Livrarea materialelor și efectuarea lucrărilor
Materialele vor fi disponibile pentru livrare în maxim 10 zile lucrătoare de la data încheierii contractului. Livrarea bunurilor și serviciilor se va face de către Furnizor la adresa din or. Orhei, indicată de ASCHF din Peresecina, fără a fi percepute costuri suplimentare de transport şi manevrare.
Efectuarea lucrărilor de demontare a sistemului vechi de încălzire, precum și cele de montare a asistemului nou, se va realiza în condițiile menționate în contract.
Va fi întocmit un act de predare-primire a serviciilor de schimbare a sistemului de încălzire la finalizarea lucrărilor.
Pentru a descărca Caietul de sarcini CLICK AICI.
Persoana de contact: Rachieru Ana (Coordonator de Proiect)
Telefon de contact: 069136752
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Senior Legal Advisor of Prosecutors Vetting Commission
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








