- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Maintenance Administrative Technician
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Căutăm o persoană motivată, organizată și atentă la detalii, precum și un bun coleg, pentru a se alătura echipei noastre din Chisinau.
Activități principale:
- Gestionează de la distanță sau intervine în probleme de întreținere a clădirilor cum ar fi : reparații, probleme electrice, probleme cu accesul/parcarea la magazin,, probleme de sisteme de incălzire/răcire etc.
- Verifică respectarea termenelor de expirare pentru diverse instalații/aparatură din cladiri.
- Supraveghează conformitatea facilităților din punct de vedere al Calitatii si Securitatii Muncii.
- Gestionează tichetele deschise prin sistemul GLPI.
- Solicită cotația de preț sau intervenția pentru inlăturarea neconformităților, in legătura cu managerul de intretinere.
- Verifică ridicarea prescripțiilor (comandă de lucru) cât mai curând posibil.
- Actualizează documentele administrative legate de securitate si asigură respectarea procedurilor interne în cadrul magazinelor.
- Stabilește un climat de încredere cu managerii sau managerii Platformelor.
- Realizează managementul preventiv (resurse de urgență), în legatură cu Call center-ul.
- Oferă suport tehnic coordonatorului de întreținere.
- Controleaza buna realizare a intervenției furnizorilor de servicii externi (în timpul trecerii prin magazine).
Profilul Candidatului:
- Cunoștințe de limba franceză nivel C1 – obligatoriu.
- Cunoștințe și experiență tehnică în domeniul mentenantei , întreținerii de cladiri, parc imobiliar.
- Ideal cu experiență în domeniul suport clienți.
- Profil tehnic: electrician, instalator, facility management, construcții – obligatoriu.
- Adaptabil.
- Proactiv.
- Abilități de comunicare foarte bune.
- Capabil să filtreze și să centralizeze informațiile.
- Orientat către client.
Constituie Avantaj:
Cunoștințe de limba Engleza.
Beneficii financiare:
- Salariu avantajos;
- Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă etc.
Beneficii non-financiare:
- Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.
Alte Beneficii:
- Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
- Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
- Free coffee and tea.
- Prelungit - Oficiul Național de Implementare a Proiectelor de Mediu (ONIPM) organizează concurs pentru ocuparea postului de Contabil Șef
- BNM angajează jurisconsult/ă principal/ă responsabil/ă de legislație bancară
- Concurs pentru ocuparea funcțiilor publice vacante în cadrul Ministerului Muncii și Protecției Sociale
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







