- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Maintenance Administrative Technician
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Căutăm o persoană motivată, organizată și atentă la detalii, precum și un bun coleg, pentru a se alătura echipei noastre din Chisinau.
Activități principale:
- Gestionează de la distanță sau intervine în probleme de întreținere a clădirilor cum ar fi : reparații, probleme electrice, probleme cu accesul/parcarea la magazin,, probleme de sisteme de incălzire/răcire etc.
- Verifică respectarea termenelor de expirare pentru diverse instalații/aparatură din cladiri.
- Supraveghează conformitatea facilităților din punct de vedere al Calitatii si Securitatii Muncii.
- Gestionează tichetele deschise prin sistemul GLPI.
- Solicită cotația de preț sau intervenția pentru inlăturarea neconformităților, in legătura cu managerul de intretinere.
- Verifică ridicarea prescripțiilor (comandă de lucru) cât mai curând posibil.
- Actualizează documentele administrative legate de securitate si asigură respectarea procedurilor interne în cadrul magazinelor.
- Stabilește un climat de încredere cu managerii sau managerii Platformelor.
- Realizează managementul preventiv (resurse de urgență), în legatură cu Call center-ul.
- Oferă suport tehnic coordonatorului de întreținere.
- Controleaza buna realizare a intervenției furnizorilor de servicii externi (în timpul trecerii prin magazine).
Profilul Candidatului:
- Cunoștințe de limba franceză nivel C1 – obligatoriu.
- Cunoștințe și experiență tehnică în domeniul mentenantei , întreținerii de cladiri, parc imobiliar.
- Ideal cu experiență în domeniul suport clienți.
- Profil tehnic: electrician, instalator, facility management, construcții – obligatoriu.
- Adaptabil.
- Proactiv.
- Abilități de comunicare foarte bune.
- Capabil să filtreze și să centralizeze informațiile.
- Orientat către client.
Constituie Avantaj:
Cunoștințe de limba Engleza.
Beneficii financiare:
- Salariu avantajos;
- Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă etc.
Beneficii non-financiare:
- Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.
Alte Beneficii:
- Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
- Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
- Free coffee and tea.
- Gender-Centru contractează consultant/ă pentru instruirea și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței împotriva femeilor și a violenței domestice
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- OEAPM - RoEI - National Consultant for provision of consulting services on development of the national methodology for seismic and disaster risk maps of residential and public buildings
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







