Maintenance Administrative Technician

 Căutăm o persoană motivată, organizată și atentă la detalii, precum și un bun coleg, pentru a se alătura echipei noastre din Chisinau.


Activități principale:

  • Gestionează de la distanță sau intervine în probleme de întreținere a clădirilor cum ar fi : reparații, probleme electrice, probleme cu accesul/parcarea la magazin,, probleme de sisteme de incălzire/răcire etc.
  • Verifică respectarea termenelor de expirare pentru diverse instalații/aparatură din cladiri.
  • Supraveghează conformitatea facilităților din punct de vedere al Calitatii si Securitatii Muncii.
  • Gestionează tichetele deschise prin sistemul GLPI.
  • Solicită cotația de preț sau intervenția pentru inlăturarea neconformităților, in legătura cu managerul de intretinere.
  • Verifică ridicarea prescripțiilor (comandă de lucru) cât mai curând posibil.
  • Actualizează documentele administrative legate de securitate si asigură respectarea procedurilor interne în cadrul magazinelor.
  • Stabilește un climat de încredere cu managerii sau managerii Platformelor.
  • Realizează managementul preventiv (resurse de urgență), în legatură cu Call center-ul.
  • Oferă suport tehnic coordonatorului de întreținere.
  • Controleaza buna realizare a intervenției furnizorilor de servicii externi (în timpul trecerii prin magazine).

Profilul Candidatului:

  • Cunoștințe de limba franceză nivel C1 – obligatoriu.
  • Cunoștințe și experiență tehnică în domeniul mentenantei , întreținerii de cladiri, parc imobiliar.
  • Ideal cu experiență în domeniul suport clienți.
  • Profil tehnic: electrician, instalator, facility management, construcții – obligatoriu.
  • Adaptabil.
  • Proactiv.
  • Abilități de comunicare foarte bune.
  • Capabil să filtreze și să centralizeze informațiile.
  • Orientat către client.

Constituie Avantaj:
Cunoștințe de limba Engleza.

Beneficii financiare:

  • Salariu avantajos;
  • Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, vouchere, tichete de masă etc.

Beneficii non-financiare:

  • Training inițial și periodic, specific activității desfășurate;
  • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
  • Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 7 țări.

Alte Beneficii:

  • Zone de relaxare/repaos atent amenajate în sediu;
  • Posibilitatea de a participa la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
  • Free coffee and tea.

Articol adaugat de: Andreea Serban