Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
CERERE DE OFERTĂ pentru achiziționarea produselor alimentare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația Regina Pacis implementează, în perioada iulie 2022 – septembrie 2022, proiectul ”Distribution of food and non-food items for Ukrainian Refugees in Moldova”, în cadrul căruia anunță un concurs de selectare a unei companii pentru procurarea și livrarea de produse alimentare conform anexei 1.
I. Compania urmează să vândă și să livreze produse alimentare la Cantina Socială a Fundației Regina Pacis din mun. Chișinău.
II. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE ÎN EXECUTAREA CONTRACTULUI
1.Livrarea produselor alimentare luni-vineri, conform comenzii prealabile;
2. Prezentarea certificatelor de calitate pentru produsele alimentare livrate, conform cerințelor în vigoare.
III. Cerințe către ofertanți:
1. Agent economic înregistrat pe teritoriul Republicii Moldova;
2. Competență în domeniu;
3. Responsabilitate și receptivitate;
4. Deținerea autorizațiilor necesare vânzării și livrării produselor.
IV. CONȚINUT DOSAR OFERTARE
1. Oferta financiară, datată și semnată;
2. Autorizațiile specifice funcționării întreprinderii.
V. CRITERIUL DE SELECȚIE OFERTE
- Cel mai bun raport cost-calitate, condiționat de disponibilitatea de livrare a produselor.
Dosarul urmează a fi depus până la data de 25.07.2022, la adresa chisinau@reginapacis.org
VI. PREȚUL:
i. PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești, cu TVA inclus.
ii. EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună și contractul va fi acordat companiei care îndeplinește cerințele solicitate și oferă cel mai mic preț total evaluat.
iii. Ofertele care nu vor conține toate produsele din cadrul prezentei cereri nu vor fi admise în concurs.
Notă: Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilit în solicitarea de ofertă sau la altă adresă decât cea indicată mai sus nu va fi evaluată de către achizitor.
Persoana de contact: Natalia Serbeniuc, GSM: 069095590
Anexa nr. 1
Lista produselor alimentare solicitate:
|
Nr. |
Denumirea bunurilor solicitate |
Unitate de măsura |
Cantitatea estimativă/unități |
Specificarea tehnică solicitată |
| 1 |
Ulei de floarea soarelui |
litru |
12 000 |
Fasonat sticle de 1 litru |
| 2 |
Conservă de carne de porc/pui |
bucată |
12 000 |
Conserve a câte 500 gr |
| 3 |
Conservă de pește în ulei |
bucată |
12 000 |
Conserve a câte 230/250 gr |
| 4 |
Crupe de hrișcă |
kg |
12 000 |
Fasonat cate 1 kg pachetul |
| 5 |
Cereale pentru copii |
kg |
12 000 |
Fasonat cate 1 kg pachetul |
| 6 |
Cașcaval |
kg |
12 000 |
Fasonat câte 0,500 kg pachetul |
| 7 |
Lapte |
litru |
12 000 |
Fasonat pachete Tetra Pack câte 1 litru |
|
8 |
Gem de fructe |
kg |
12 000 |
Borcane a câte 1 kg |
|
9 |
Pate de porc/pui/curcan |
bucată |
12 000 |
Conserve câte 230/250 gr |
|
10 |
Ceai verde/negru |
bucată |
12 000 |
Cutie a câte 25 pachețele |
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md







