- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Lucrări de reparații a spațiului destinat Centrului de zi pentru copii în situație de risc mun. Soroca
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
LICITAŢIE DESCHISĂ PENTRU ACHIZIŢIA LUCRĂRILOR DE REPARAȚIE
A SPAȚIULUI DESTINAT Centrului de zi pentru copii din mun Soroca,
str. Independenței, 79, mun. Soroca
Procedura de achiziție: Licitație deschisă
Selecție în baza costului
Tipul contractului: Contract de executare a lucrărilor
În cadrul proiectului „Speranța”- centru de zi cu servicii de calitate pentru copii” , implementat de Asociația Obștească Centrul de Asistență Socială „Casa Speranțelor”, susținut financiar de către Fundația Soros Moldova, în baza Contractului de grant nr. G15183 din 16.12.2021, este preconizată achiziția lucrărilor de reparație a spațiului destinat Centrului de zi pentru copii din mun. Soroca.
În acest sens, solicităm oferte pentru lucrările de reparație a spațiului.
Dosarul de aplicare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini și va fi depus în conformitate cu cerințele expuse în aceste documente (Caietul de sarcini, Instrucțiuni pentru ofertanți).
Dosarul de aplicare va fi transmis prin e-mail la adresa: casasperan@yandex.ru sau depus la oficiul AO „Casa Speranțelor”– str. Alexandru cel Bun 36/39/6, mun. Soroca.
După expedierea ofertelor, Vă rugăm să Vă asigurați că oferta a fost recepționată de către AO „Casa Speranțelor” sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.
Documentele pot fi accesate aici https://drive.google.com/drive/folders/1gwcczqol7mOGrssvBBWmEs_O5MoUCyOw?usp=sharing
sau solicitate la adresa de e-mail: casasperan@yandex.ru cu mențiunea „Solicitare documente tender reparații”.
Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Ala Taran, asistent, tel. 060599925,
e-mail: casasperan@yandex.ru . Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 12 iunie 2022, ora 18:00.
Termenul limită de prezentare a dosarului: 17 iunie 2022, ora 18.00.
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









