COP repetat privind achiziționarea bunurilor „Tractor cu echipament atașat”



APL Sudarca, Echipa de Inițiativă Comunitară, împreună cu cetățenii din satele Sudarca și Braicău, depun eforturi comune pentru a crea serviciul comunal de gestionare a deșeurilor solide cu suportul proiectului „MĂ IMPLIC”. Conform acordului semnat cu Proiectul „MĂ IMPLIC” pe 28 ianuarie 2021, am primit servicii de consultanță și consolidare a capacităților, iar finanțarea care urmează (maximum 65.000 CHF) va contribui la crearea Serviciului de gospodărie comunală privind managementul deșeurilor solide, precum și să dezvolte pe termen lung abordări pentru a menține această infrastructură într-o formă bună și prestarea unor servicii de calitate, transparente și accesibile tuturor cetățenilor.

Conform acordului de grant nr.2 din 23 martie 2022, Primăria comunei Sudarca, raionul Dondușeni, identificată fiscal prin IDNO 1007601005110, cu sediul în satul Sudarca, raionul Dondușeni, reprezentată legal de primar, domnul Anatolie Lisnic, inițiază din data de 28.05.2022, orele 16.00, procedura de COP repetat privind achiziționarea ”Tractorului cu echipament atașat”, publicată pe portalul www.civic.md  și  pagina de Facebook a APL Sudarca https://www.facebook.com/primaria.c.sudarca și a Proiectului de implicare civică în guvernarea locală MĂ IMPLIC.

Invităm operatorii economici interesați, care pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind procurarea bunurilor specificate în documentele anexate pe link-ul:                                APL Sudarca_Anunț repetat de participare privind achiziționarea bunurilor „Tractor cu echipament atașat”

Telefon: 025178236

Fax: 025178238

e-mail: aplsudarca@gmail.comtpinzari@mail.ru

Articol adaugat de: Primăria comunei Sudarca