- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO Centrul de Drept al Avocaților anunță concurs deschis pentru achizitionarea articolelor promoționale (rucsac, termos, umbrelă)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
|
Către: Tuturor celor interesați |
Publicat site: www.civic.md; |
|
De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților |
Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009 Telefon/fax: 022 240-898 e-mail: law-center@cda.md |
|
Data publicării: 19 mai 2022
|
|
Sarcina: procurarea materialelor promoționale conform listei
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” invită agenții economici să transmită de oferta de preț pentru procurarea articolelor promoționale conform listei anexate.
|
Nr. |
Denumire |
Nr. de unități |
|
1 |
RUCSAC Caracteristici: model: Rucsac urban pentru laptop sau business back pack; compartiment laptop: până la 16 "; compartimente suplimentare pentru carnet, telefon, tabletă, ochelari de soare, portmoneu, chei, termos etc; material rezistent la apă; fără inscripții pe carcasă |
80 unități |
|
2 |
TERMOS Caracteristici: utilizat pentru lichide; carcasă inox; capacitate 0.5 L; culoare inox / albastru; păstrarea căldurii 7-12 ore, capac-cană; fără inscripții pe carcasă |
80 unități |
|
3 |
UMBRELĂ Caracteristici: tip pliabilă, compact; deschidere/închidere automată; diametru 100-105 cm; material spițe: rezistență la vânt; culoare albastru/negru; fără inscripții pe carcasă |
80 unități |
Note:
- În ofertă pot fi incluse articole disponibile, în funcție de sortimentul comercializat.
- Se acceptă diferite modele, de la diferiți producători.
Oferta va indica detaliat:
- Prețul per unitate
- Termenul de valabilitate a ofertei
- Termenul de livrare
- Termenul de garanţie
Informație pentru companii:
- Ofertele vor fi prezentate in lei cu TVA la cota 0 (zero)
- Plata va fi efectuată prin virament în contul furnizorului
- CDA nu-şi asumă obligaţia de a efectua plata în avans pentru echipament
- CDA îşi rezervă dreptul de a accepta doar ofertele complete
- Ofertele incomplete sau ofertele ce nu corespund condițiilor de concurs nu vor fi luate în considerare
- Echipamentul va fi livrat la sediu CDA, V. Pircalab 8
Criterii de evaluare
- Corespunderea caracteristicilor înaintate cu cele prezentate
- Oferta financiară
- Termenii și condiții de garanție
- Termen de livrare
Termenul de depunere a ofertelor: 26 mai 2022, ora 17-00.
Oferta va fi prezentată până la data de 26.05.2022 la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, ori la adresa de e-mail: olga.vacarciuc @cda.md. Pentru informații adiționale, persoana de legătură – Olga Vacarciuc, telefon (+373) 60974490.
Compania câștigătoare va fi anunțată în termen de 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- Termen extins - Societatea de Cruce Roșie din Moldova anagajeaza Ofițer/ă EMVT, Filiala Chișinău
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









