Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de achiziție a materialelor de vizibilitate personalizate
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
| Organizare: | Asociația Obștească ”Institutum Virtutes Civilis” |
| Sectorul: | Non-guvernamental |
| Locație: | Republica Moldova |
| Termenul de prestare și livrare: | 5 mai 2022 |
| Termen limită de aplicare: | 15 aprilie 2022 |
CONTEXT
Proiectul „Parteneriate pentru liderismul femeilor și bună guvernare”, implementat de AO „Institutum Virtutes Civilis” și Fundația „Friedrich Ebert” Moldova cu suportul financiar al Uniunii Europene și Fundației „Friedrich Ebert”, anunță concurs pentru achiziționarea materialelor de vizibilitate personalizate conform schiței oferite de Beneficiar (pixuri, carnete, pungi din textil și mape) pentru activitățile proiectului după cum urmează:
CAIET DE SARCINI:
| Produse achiziționate | Descrierea produsului | Cantitate | Preț unitate fără TVA | Preț total fără TVA |
| Pix cu brandare | Pix plastic Tipar logo 1+0; culoarea albă | 500 buc | ||
| Carnet | 150x210mm – A5; 50 foi în bloc Coperta – 350 gr, 4+0, laminare mat Bloc – 80 gr, 1+1 (culoare sura) Spirala pe latura stângă |
500 buc | ||
| Pungi din textil | Dimensiuni: 380x400mm Logo – tipar pe o parte |
500 buc | ||
| Mapa | 215x302x5mm – format final 350gr, 4+0, laminare mat 1+1 Cu buzunar încleiat |
500 buc |
Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:
- Oferta comercială completată conform tabelului de mai sus, cu indicarea datelor de contact ale ofertantului, numelui persoanei de contact, semnătura persoanei autorizate, stampila umedă a ofertantului;
- Portofoliul companiei, inclusiv imagini ale materialelor similare realizate.
Criteriile de evaluare a ofertelor:
- Experiența ofertantului (companiei): prezenţa pe piaţă, clienţi /referinţe;
- Calitatea produselor propuse;
- Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 15 aprilie 2022, ora 17:00. Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail info.aoivc@gmail.com cu mențiunea „Oferta materiale promo”.
Pentru întrebări sau clarificări ne puteți contacta la emailul indicat mai sus.
Doar compania selectată va fi contactată.
- OEAPM-REOI-National Consultant to conduct a Training Needs Assessment for the State Hydrometeorological Service (SHS), to complete a gap analysis between the current education, training and competency levels of SHS staff members and the relevant WMO stand
- Selectarea unui Consultant pentru dezvoltarea dimensiunii de comunicare, elaborarea planului de Advocacy 2026-2027 și identificarea sinergiilor / colaborărilor relevante
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- BNM angajează Expert principal în domeniul Integrării Europene
- IDLO Moldova Seeks Programme Coordinator
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






