Cerere de ofertă pentru instalarea unui Sistem Fotovoltaic în orașul Călărași



Anunț de lansare a Licitației Publice

 

Global Business Acces SRL invită agenții economici interesați să depună documentația pentru participarea la licitația publică privind achiziționarea bunurilor în cadrul Programului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, implementat de PNUD Moldova și finanțat de Suedia.

  1. Denumirea autorității contractante:Global Business Acces SRL în calitate de Administrator al Finanțării;
  2. Obiectul achiziției:Proiectarea, instalarea și conectarea la rețea a unui sistem Fotovoltaic cu putere instalată de 20kw pe acoperișul unui imobil existent”.
  3. Sursa finanțării: Programul de granturi al PNUD în cadrul Programului „Comunități rezistente la schimbări climatice prin abilitarea femeilor”, finanțat de Suedia.
  4. Termenii și condițiile de livrare solicitați:

            d1. Proiectarea și expertizarea sistemului fotovoltaic - max. 30 zile din momentul semnării contractului de prestări servicii;

            d2. Livrarea și instalarea sistemului fotovoltaic - max. 60 zile din momentul expertizării proiectului;

            d3. Darea în exploatare a sistemului fotovoltaic - max. 45 zile din data finisării lucrărilor.

  1. Locația livrării bunurilor și serviciilor: or. Călărași, raion Călărași;
  2. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0%).
  3. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL sau USD după caz.
  4. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale.
  5. Termenul de garanție:  minim 24 luni.
  6. Criteriul de evaluare: Calitatea bunului ofertat și cel mai mic preț.
  7. Evaluarea ofertelor: Oferta cu co-raportul optimal preț-calitate din rândul ofertelor tehnice calificate.
  8. Ofertantul va pune la dispoziție cărțile tehnice cu instrucțiunile de funcționare traduse în limba română și/sau rusă, va asigura punerea în funcțiune precum și instruirea personalului operativ al beneficiarului.
  9. Oferta va conține specificațiile tehnice depline solicitate conform CAIETULUI DE SARCINI
  10. Pentru a participa la concursul de achiziție, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor produselor propuse, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%), conform:  Formularul ofertei (F1.1),Specificaţii tehnice (F2.1)și Specificaţii preț (F2.2);
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația aplicantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Calendarul de implementare a proiectului, cu menționarea termenelor limită pentru fiecare etapă, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunului ofertate: panouri fotovoltaice, invertor, contor;
  • Declarație privind deținerea laboratoarelor proprii sau a contractelor cu astfel de laboratoare, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Informații despre participant și lista principalelor contracte din aceeași categorie finalizate, confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Lista tuturor subcontractanților care vor fi implicați în proiect, inclusiv o mică descriere despre aceșia (după caz), confirmat prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Alte documente care să demonstreze capacitatea ofertantului de executare a lucrărilor, ex: ultimul raport financiar, certificare ISO, etc. 

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-125-786, E-mail: rescom@finantari.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Panfilii Alexandru

 

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor:  19.04.2022, ora 16.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresarescom@finantari.md,indicându-se în subiectul mesajului „Ofertă pentru sistem fotovoltaic 20kw Calarasi____Denumirea ofertantului”. Ex: ”Ofertă pentru sistem fotovoltaic 20kw Calarasi_AgropromUnited SRL”
  • Modalitatea de redactare a ofertelor: Oferta și documentele solicitate urmează a fi întocmite pe calculator, în clar, fără corectări, având număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și aplicată ștampila companiei.
  • Modalitatea de salvare a documentației de concurs: Documentele aferente dosarului se vor transmite în format .PDF ( Nu se acceptă, documente în format word, .Jpg, etc)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse, și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
  • Termenul de valabilitate a ofertei: 30 zile.

Documentația de concurs poate fi descărcată AICI!