Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Extindere termen: Anunţ pentru selectarea unei companii de audit
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociaţia Obştească „Asociaţia Jurnaliştilor de Mediu şi Turism Ecologic din Republica Moldova” vă invită să participați la concursul pentru selectarea companiei de audit care va efectua auditul financiar al asociației pentru anul 2021.
Auditul financiar urmează să fie desfășurat începând cu 07 aprilie 2022 cu prezentarea Raportului de audit al Asociației până la 28 aprilie 2022.
Ofertele urmează a fi depuse până la 4 aprilie 2022, ora 16.00, la poşta electronică info@ecopresa.md.
Ofertele care nu respectă condiţiile din anunţ şi termenii de referinţă nu vor fi luate în considerație. Nici o ofertă nu poate fi modificată după termenul limită de recepţionare a ofertelor.
ATENȚIE: Termen extins de receptionare a ofertelor:
Ofertele urmează a fi depuse până la 18 aprilie 2022, ora 16.00, la poşta electronică info@ecopresa.md. Auditul financiar urmează să fie desfășurat începând cu 26 aprilie 2022 cu prezentarea Raportului de audit al Asociației până la 12 mai 2022.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la:
Email: info@ecopresa.md
tel. +373 76778700
TERMENII DE REFERINŢĂ
Obiectul auditului
AO Asociaţia Jurnaliştilor de Mediu şi Turism Ecologic din Republica Moldova anunţă concursul pentru selectarea companiei de audit care va efectua auditul independent al Asociaţiei, durata ianuarie 2021 – decembrie 2021.
Raport individual pentru auditul detaliat
Scopul auditului general al organizației reprezintă expunerea opiniei asupra situației contabilității și managementului financiar, asupra veridicității reflectării în dările de seamă contabile și fiscale a situației reale pentru perioada de activitate 1 ianuarie 2021 - 31 decembrie 2021.
Raportul auditorului va fi efectuat în conformitate cu standardele internaționale de audit (ISA 800/805) şi trebuie să conţină opinia clar exprimată sub formă scrisă.
Sarcini tehnice
- Raportul de audit, verificat şi semnat de auditorul responsabil (sa fie inclus numele, prenumele și poziția auditorului, nu doar numele companiei) va fi prezentat Asociației conform termenelor indicate la compartimentul „Obiectul auditului”;
- Raportul de audit trebuie să indice clar opinia generală de audit, detaliile privind metodologia de audit și scopul auditului;
- Auditul va verifica îndeplinirea recomandărilor din raportul SDA si Follow-up report care se refera la proceduri financiare si de contabilitate;
- Asigurarea faptului că auditul a fost efectuat în conformitate cu standardele internaționale de audit și de către auditor calificat și licențiat;
- Pentru auditul efectuat, raportul de audit (Raportul nr.1) va fi prezentat în 2 exemplare în limba română și versiunea electronică a acestora (în format pdf).
Scrisoare către management
Pe lângă raportul de audit, auditorul va pregăti o scrisoare în care va include concluzia de audit privind:
- Rezultatele controlului;
- Recomandările auditorului pentru a înlătura deficiențele identificate (recomandările vor fi prezentate în ordinea priorităților);
- Concluziile auditorului privind auditul efectuat;
- Raportul de audit va conține propuneri şi recomandări pentru îmbunătățirea politicilor interne ale Asociației;
- Raportul de audit întocmit va putea fi făcut public de către AO Asociaţia Jurnaliştilor de Mediu şi Turism Ecologic din Republica Moldova fără vreo limitare sau condiție;
Conținutul ofertei
Oferta de participare la concurs trebuie să conțină informație concisă cu indicarea următoarelor
- Denumirea ofertantului, numărul telefonul de contact, adresa electronică şi prezentarea persoanelor care vor fi implicate nemijlocit în auditarea organizației;
- Descrierea companiei ofertante, a experienței în domeniu şi argumentarea oportunității selectării acesteia;
- Licenţa pentru activitatea de audit (copia);
- Oferta financiară, care să indice preţul serviciilor de audit, in lei MDL, fără TVA şi perioada exactă de efectuare a auditului, cu respectarea termenelor indicate mai sus;
Criteriile de evaluare a ofertelor
Examinarea ofertelor va fi efectuată de către Comisia de concurs în baza următoarelor criterii:
- Experienţa în domeniu – companiile de audit interesate trebuie să aibă experiență în auditarea organizațiilor necomerciale din Republica Moldova;
- Calificarea echipei care va efectua auditul;
- Perioada de efectuare a auditului şi termenul de prezentare a rezultatelor auditului;
- Prețul serviciilor de audit.
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Project Coordinator within PIU
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









