Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
UNICEF ITB 9174001, Disinfectants for National Agency for Public Health
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
UNICEF Moldova invites interested companies to submit their bids for disinfectants as per the list enclosed in the attached ITB document.
Bidders are invited to submit their offers no later than Tuesday, 05 April 2022, 11:00 Moldova time.
The bids may be submitted in English or Romanian, via e-mail at chisinautenders@unicef.org. Partial bids are accepted. The bids are requested on the condition of delivery to the National Agency for Public Health premises (Chisinau, 67A Gh. Asachi street). The supplier will apply UNICEF-provided stickers on product packages. Requested delivery date – as early as possible but no later – no later than 21 days from the contract signature date. The offers should be valid for 120 days.
The suppliers are requested to fill and submit the forms at pages 3-5 of the attached ITB document. The prices should be provided without VAT and other taxes.
Due to the teleworking arrangements of the staff involved, there will be no public opening of the bids.
Any questions can be addressed to Radu Bradescu at rbradescu@unicef.org no later than 48 hrs before deadline. Do not send offers to this address.
Please find this advertisement and tender document on UN Moldova Tenders web-page: https://sc.undp.md/tnddetails_un/2445/
UNICEF Moldova invita companiile interesate sa participe la concursul de achizitie a produselor dezinfectante, conform listei din documentul atasat. Produsele trebuie sa corespunda specificatiilor incluse in Anexa B atasata la cererea de oferte.
Termenul limita de expediere a ofertelor:
Marti, 05 Aprilie 2022, ora 11:00 (Chisinau). Ofertele receptionate dupa ora indicata vor fi respinse.
Modalitatea de expediere a ofertei:
- Prin email (recomandabil), doar la adresa chisinautenders@unicef.org
IMPORTANT. Conditiile concursului:
- Ofertele sunt solicitate cu conditia livrarii si descarcarii de catre ofertant a bunurilor la depozitul Agentiei Nationale pentru Sanatate Publica, str. Asachi, 67A, Chisinau
- Termenul livrarii: cat mai curand, dar nu mai tarziu decat 21 de zile de la semnarea contractului.
- Oferte partiale SUNT acceptate. Ofertantii pot selecta orice linie completa sau mai multe linii pentru care sa trimita oferte. Contractele vor fi semnate cu companiile care vor oferi preturile cele mai competitive pentru produsele solicitate.
- Companiile contractate vor asigura aplicarea stickerelor oferite de UNICEF pe ambalajele produselor inainte de livrare.
- Bunurile vor fi achitate integral timp de 30 de zile de la livrarea acestora; nu vor fi acceptate cereri de plata in avans.
- Includeti in oferta preturile produselor fara TVA, brandul, denumirea, descrierea si poze ale produsului.
- Includeti in oferta certificatele de calitate, conformitate si de siguranta ale produselor oferite. Atentie la specificatiile detaliate in Anexa B pentru fiecare produs, includeti documentele care demonstreaza conformitatea produselor oferite.
- Ofertele urmeaza a fi expediate doar de catre companiile ce detin autorizarile, licentele pentru vanzarea si distribuirea produselor oferite.
- Desi livrarea se va face timp de 30 zile dupa semnarea contractului, validitatea ofertei trebuie sa fie de cel putin 120 de zile.
- Pentru a fi considerata valida, oferta trebuie sa contina lista produselor cu preturile oferite (pag 4-5 si formularul de participare completat si semnat (pagina 3), si certificatele de calitate, de conformitate si de analiza, acolo unde sunt cerute de conditiile concursului.
Toate intrebarile urmeaza a fi adresate catre Radu Bradescu la rbradescu@unicef.org, nu mai tarziu de 48 ore inainte de termenul-limita. Nu expediati ofertele la aceasta adresa.
Acest anunt si documentul de concurs sunt disponibile pe pagina Achizitii a Agnetiilor ONU in Moldova: https://sc.undp.md/tnddetails_un/2445/
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Termen extins - Societatea de Cruce Roșie din Moldova anagajeaza Ofițer/ă EMVT, Filiala Chișinău
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








