Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Tender privind serviciile de organizare și desfășurare a Atelierelor de lucru
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
„Terre des hommes” Moldova (Tdh) anunță tender privind organizarea a două ateliere de lucru pentru cadre didactice, parteneri ai Tdh. Atelierele se vor desfășura în cadrul Proiectului „JOBOTECA – Program pilot de pregătire a tinerilor din Moldova pentru piața muncii”. Proiectul este implementat de Fundația Terre de hommes, biroul România și biroul Moldova, în parteneriat cu Ministerul Educației, Culturii și Cercetării din Republica Moldova, în perioada februarie 2021 – ianuarie 2024. Proiectul este co-finanțat de Uniunea Europeană
În cadrul proiectului vor fi organizate două ateliere de lucru după cum urmează:
Primul atelier: 26-29 Aprilie 2022 pentru 75 de profesori
Al doilea atelier: iulie/august 2022 pentru 75 de profesori (perioada va fi confirmată)
Oferta prezentată va include servicii de cazare, alimentare + arenda sălii
Cazare 80 persoane
- camera single pentru 5 formatori
- camere duble sau triple pentru 75 participanți (micul dejun inclus)
Arenda sălii: 3 zile (per total)
- 3 săli de conferinţă cu capacitatea de 25-30 persoane
- regim de lucru 09:00 - 17:00
- echipament tehnic: proiector, ecran, tablă flipchart
Alimentare
- Prânz –3 x 80
- Pauză cafea – 6 x 80
- Cină – 3 x 80
Oferta financiară - TVA cota 0 %–conform formatului de mai jos:
|
Descrierera serviciilor |
Cantitate |
Unitatea de măsură |
Pret unitate Lei/ Cota 0% TVA |
Nr participanți |
Preț total Lei / Cota 0% TVA |
|
Cameră standard SGL |
3 |
noapte |
5 |
||
|
Camere standard DBL+TRPL |
3 |
noapte |
75 |
||
|
Prânz |
3 |
prânz |
80 |
||
|
Cină |
3 |
cină |
80 |
||
|
Pauză cafea |
6 |
pauză/cafea |
80 |
||
|
Asigurarea cu apă (per pers/per zi) |
1 |
per pers/per zi |
80 |
||
|
Servicii chirie sală |
Cantitate |
Unitatea de măsură |
Pret unitate Lei/ Cota 0% TVA |
Total eveniment/zile |
Preț total Lei / Cota 0% TVA |
|
Arenda sălii |
3 |
zi |
3 |
||
|
Echipament tehnic |
3 |
set /per zi |
3 |
||
|
TOTAL |
Dosarul trebuie să includă:
- Oferta financiară (semnată și ștampilată)
- Copia Certificatului de Înregistrare
- Copia Extrasului din Registrul de Stat
Criteriile de evaluate a ofertelor
- Calitatea serviciilor oferite
- Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate
- Avantaje în cazul semnării unui contract
MODALITATEA DE PREZENTARE A OFERTEI:
Companiile interesate sunt invitate să expedieze ofertele pe adresa de e-mail mda.office@tdh.ch nu mai târziu de vineri, 01 Aprilie 2022, ora 17:00.
Relatii la telefon : 069306482
Dosarele recepționate după termenul limită nu vor fi luate în considerare.
Ofertanții urmează să accepte și să respecte Codul de conduită și Standardele de protecție a copilului ale Tdh, precum și regulamentele și procedurile administrative și logistice ale Tdh.
- Project Coordinator within PIU
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








