Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea a 8 responsabili tehnici pentru supravegherea lucrărilor civile la construcția sistemelor de irigare finanțate din contul Proiectului IFAD VII în anul 2022
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Guvernul Republicii Moldova a recepționat finanțare de la IFAD pentru implementarea Proiectului de Reziliență Rurală (PRR) și intenționează să aplice o parte din aceste resurse pentru recrutarea serviciilor oferite de responsabilii tehnici cu experiență relevantă în domeniul construcției drumurilor și certificat de atestare valabil.
În sensul implementării activităților planificate, UCIP IFAD intenționează să angajeze opt (8) responsabili tehnici atestați, pentru supravegherea următoarelor obiecte de infrastructură:
- Construcția sistemului de irigare din s. Talmaza, r-nul Ștefan Vodă;
- Construcția sistemului de irigare din s. Sculeni, r-nul Ungheni;
- Construcția sistemului de irigare din com. Jora de Mijloc (s. Lopatna), r-nul Orhei;
- Construcția sistemului de irigare din s. Gura Căinarului, r-nul Florești;
- Construcția sistemului de irigare din s. Varvareuca, r-nul Florești;
- Construcția sistemului de irigare din s. Cucoara, r-nul Cahul;
- Construcția sistemului de irigare din s. Pelinei, r-nul Cahul;
- Construcția sistemului de irigare din s. Climăuții de Jos, r-nul Șoldănești;
Același responsabil tehnic (persoană fizică) poate manifesta interesul în cadrul prezentei licitații și supraveghea concomitent nu mai mult de 2 proiecte cu finanțare din contul Programelor implementate de UCIP IFAD.
UCIP IFAD invită consultanții individuali eligibili (responsabili tehnici atestați) să-și manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor de supraveghere tehnică. Consultanții interesați ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate sub forma unui Curriculum Vitae (CV), a unei copii scanate a Certificatului de atestare profesională și a Scrisorii de manifestare a interesului conform modelului atașat în anunț.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selectare a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul de achiziții IFAD care poate fi accesată la https://www.ifad.org/documents.
Mai multe detalii AICI.
Orice cerere de clarificare privind acest anunț trebuie transmisă prin e-mail la adresa de mai jos procurement@ucipifad.md până cel târziu la 24 martie 2022. Clientul va oferi răspunsuri la toate cererile de clarificare până la 25 martie 2022.
Candidații interesați vor transmite (1) Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului, (2) CV-ul actualizat și (3) copia certificatului (lor) de atestare tehnico-profesională la adresa procurement@ucipifad.md până la 28 martie 2022, ora 17:00.
Attn: Nadejda Russu, Senior Procurement Specialist
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
- Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








