Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Selectarea a 8 responsabili tehnici pentru supravegherea lucrărilor civile la construcția sistemelor de irigare finanțate din contul Proiectului IFAD VII în anul 2022
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Guvernul Republicii Moldova a recepționat finanțare de la IFAD pentru implementarea Proiectului de Reziliență Rurală (PRR) și intenționează să aplice o parte din aceste resurse pentru recrutarea serviciilor oferite de responsabilii tehnici cu experiență relevantă în domeniul construcției drumurilor și certificat de atestare valabil.
În sensul implementării activităților planificate, UCIP IFAD intenționează să angajeze opt (8) responsabili tehnici atestați, pentru supravegherea următoarelor obiecte de infrastructură:
- Construcția sistemului de irigare din s. Talmaza, r-nul Ștefan Vodă;
- Construcția sistemului de irigare din s. Sculeni, r-nul Ungheni;
- Construcția sistemului de irigare din com. Jora de Mijloc (s. Lopatna), r-nul Orhei;
- Construcția sistemului de irigare din s. Gura Căinarului, r-nul Florești;
- Construcția sistemului de irigare din s. Varvareuca, r-nul Florești;
- Construcția sistemului de irigare din s. Cucoara, r-nul Cahul;
- Construcția sistemului de irigare din s. Pelinei, r-nul Cahul;
- Construcția sistemului de irigare din s. Climăuții de Jos, r-nul Șoldănești;
Același responsabil tehnic (persoană fizică) poate manifesta interesul în cadrul prezentei licitații și supraveghea concomitent nu mai mult de 2 proiecte cu finanțare din contul Programelor implementate de UCIP IFAD.
UCIP IFAD invită consultanții individuali eligibili (responsabili tehnici atestați) să-și manifeste interesul pentru furnizarea serviciilor de supraveghere tehnică. Consultanții interesați ar trebui să furnizeze informații care să demonstreze că au calificările necesare și experiența relevantă pentru a presta serviciile solicitate sub forma unui Curriculum Vitae (CV), a unei copii scanate a Certificatului de atestare profesională și a Scrisorii de manifestare a interesului conform modelului atașat în anunț.
Consultantul va fi selectat în conformitate cu metoda de selectare a consultanților individuali (ICS) stabilită în Manualul de achiziții IFAD care poate fi accesată la https://www.ifad.org/documents.
Mai multe detalii AICI.
Orice cerere de clarificare privind acest anunț trebuie transmisă prin e-mail la adresa de mai jos procurement@ucipifad.md până cel târziu la 24 martie 2022. Clientul va oferi răspunsuri la toate cererile de clarificare până la 25 martie 2022.
Candidații interesați vor transmite (1) Scrisoarea de manifestare a interesului conform modelului, (2) CV-ul actualizat și (3) copia certificatului (lor) de atestare tehnico-profesională la adresa procurement@ucipifad.md până la 28 martie 2022, ora 17:00.
Attn: Nadejda Russu, Senior Procurement Specialist
Ștefan cel Mare și Sfînt bd. 162, Chișinău, MD-2004
E-mail: procurement@ucipifad.md
Tel. (022) 22 - 18 – 80
- Request for Expressions of Interest - Civil Works Engineer within PIU EQIP NORLD
- BNM angajează Expert principal incluziune financiară
- Termen extins privind selectarea serviciilor de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Baimaclia
- BNM angajează inginer/ă principal/ă responsabil/ă de asistență și suport TIC
- Keystone Moldova angajează coordonator de proiect
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





