CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” anunță concurs de selectare a unei experte/expert sau grup de experte/ți pentru livrarea unui curs de instruire în domeniul antreprenoriatului
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
05/03/2022

A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” anunță concurs de selectare a unei experte/expert sau grup de experte/ți pentru livrarea unui curs de instruire în domeniul antreprenoriatului

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

FEE

A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” anunță concurs de selectare a unei experte/expert sau grup de experte/ți pentru livrarea unui curs de instruire în domeniul antreprenoriatului pentru tinerii din categoria NEET din Bălți, Fălești și Sângerei.

A.O. ”Asociația pentru Drepturile Omului Lex XXI” (în continuare  ADO Lex XXI) implementează proiectul ”Antreprenoriatul mai aproape de tinerii NEET din Bălți, Fălești și Sângerei: construim acasă!” finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene.

Scopul proiectului dat este promovarea unei culturi antreprenoriale inovative, transparente și digitalizate în Bălți, Fălești și Sângerei, sporind astfel competivitatea economică, reducerea șomajului și incluziunea socio-economică a tinerilor NEET din regiunea de Nord a țării.

Unul din obiectivele proiectului este dezvoltarea competențelor antreprenoriale practice în rândul tinerilor NEET din Bălți, Fălești și Sângerei prin organizarea a 5 module de instruire în domeniu.

Responsabilități:

  • Elaborarea conceptului programului de formare și al agendei de instruire pentru fiecare zi (8 ore pe zi cu prezență fizică), care să răspundă la nevoile specifice de consolidare a capacităților a grupului țintă.
  • Elaborarea chestionarelor de evaluare inițială și finală a cunoștințelor participanților;
  • Livrarea a 5 (cinci) cursuri de instruire cu durata de 1 zi per curs pentru grupul țintă din  fiecare din cele 3 raioane Bălți, Fălești și Sîngerei;
  • Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activităților desfășurate;
  • Cerințe față de tematicile incluse în suportul de curs și agenda instruirii se vor baza pe nevoile specifice de consolidare a capacităților identificate în procesul consultărilor  care vor include, dar nu se vor rezuma la subiectele:
  1. Crearea unei afaceri: de la idee la înregistrare
  2. Finanțe și contabilitate - noțiuni de bază
  3. Gestionarea resurselor umane
  4. Branding și marketing
  5. Elaborarea planului de afaceri

Calificări:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă și/sau master în domeniu de referință;
  • Minim 3 ani experiență în calitate de formator/trainer în organizarea atelierelor practice și participative orientate spre dezvoltarea abilităților;
  • Abilități demonstrate de comunicare eficientă și relaționare, lucru în echipă, cunoștințe și abilități de utilizare a calculatorului (Excel, Word, Power Point);
  • Abilități de comunicare scrisă și verbală în limba română și rusă.

Dosarul de aplicare va include:

  • Descriere succintă a conceptul programului de formare, care descrie subiectele ce urmează a fi acoperite și instrumentele, care vor fi utilizate pentru ca procesul să fie participativ și să răspundă necesităților grupului țintă;
  • CV-ul (trebuie să indice clar experiența formatorilor în domeniul vizat de instruire);
  • Oferta financiară (onorariul net) per zi de muncă.

Condiții adiționale:

  • Persoanele intersate au dreptul să depună ofertele pentru un modul sau mai multe. 
  • Dosarele incomplete nu vor fi evaluate. 
  • Doar persoanele selectate vor fi contactate.
  • Achitarea serviciilor se vor efectua prin transfer la contul  persoanei/companiei selectate;

Pentru a aplica: Trimiteţi pe adresa de e-mail adolex21@gmail.com dosarul de aplicare.

Termenul limită: 15 martie 2022.

Instruirile vor  fi realizate în cadrul proiectului ”Antreprenoriatul mai aproape de tinerii NEET din Bălți, Fălești și Sângerei: construim acasă!” finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene.

Urmăriți pagina de facebook a asociației https://www.facebook.com/adolexadolex  pentru a fi la curent cu etapele proiectului.

 



Articol precedent: Conform planului de activitate al organizația necomercială ”CRID” în cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului tinerilor NEET aflați în penitenciare la programe de formare profesională și integrarea pe piață muncii după executarea pedepsei”, finanțat cu Precedent Articolul următor: EXTINS/Concurs de oferte privind selectarea companiei care va furniza mobilier interior și exterior în raioanele Ungheni și Cahul Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • CRS is hiring MEAL Project Officer
  • Lansarea concursurilor de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
  • AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
  • Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md