Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Tender de achiziționare a tehnicii de calcul și a altor periferice
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Beneficiar: AO „Asociația pentru Dezvoltarea Competențelor Profesionale”
AO „Asociația pentru Dezvoltarea Competențelor Profesionale” invită agenții comerciali din Republica Moldova să prezinte oferta de preț pentru achiziția următorului echipament tehnic:

| Denumire | Specificații tehnice minime | Numărul de unități |
| PC set |
CPU Intel Core i3-10100 3.6-4.3GHz RAM 8GB DDR4 SATA SSD 120GB SATA HDD 320GB
Setul trebuie să includă inclusiv monitor, mouse, tastatură, căști.
|
9 |
| Set tablă interactivă |
Tablă interactivă: 78 inch Proiector: rezoluție nativă 1024x768 Setul trebuie să includă proiector, suport proiector, cablu HDMI 10m și tabla interactivă. |
1 |
| LEGO WeDo 2.0 | 9 | |
| LEGO MINDSTORMS EV3 45544 | 9 | |
| Set camere de supraveghere |
IP camera ColorVu 4Mp Hikvision 1047 Hikvision DS-I200 Camere: IP Sunet: Da NVR 8-ch
|
1 |
Un ofertant poate aplica pentru o categorie de echipament din lista de mai sus sau pentru mai multe.
Dosarul de aplicare va conține:
- Oferta comercială, care va include prețul în MDL, TVA 0 (zero) specificațiile tehnice ale echipamentului, termenul de livrare, termenul de garanție.
- Certificatul de înregistrare al companiei / Licența.
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila companiei.
Oferta trebuie să fie valabilă timp de 40 zile calendaristice din data încheierii tenderului.
Data limită de depunere a ofertelor este 06 martie 2022, ora locală 18.00. Oferta trebuie completată în limba Română sau Rusă şi expediată prin e-mail la adresa info@adcp.md cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru tehnică de calcul”.
Criterii de selecție a ofertantului:
- Experiența ofertantului (companiei candidate): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
- Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate;
Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. *Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați: Pavel Gheorghița, Asistent de Proiect, pavel.gehorghita1@gmail.com, telefon: 060803545
Achiziția tehnicii de calcul are loc în cadrul proiectului „Dezvoltarea competențelor IT a copiilor și Tinerilor din raionul Cahul - Vibe.MD – Academie IT la Cahul”. Acest proiect este finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est-Europene în parteneriat cu Asociația Businessului European și a Centrului Contact.
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
- Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
- Recruiting - Lead Venture Developer
- VEO recruteaza un Business Analyst
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






