Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO FCPS solicită oferte de la companiile de audit
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
AO FCPS solicită oferte de preţ de la companiile de audit pentru Proiectul „Parteneriate pentru un mediu curat-II”, implementat de Asociaţia Obştească „Fiecare contribuie pentru Schimbare”, finanțat în cadrul Programului de Granturi Mici GEF, implementat de PNUD.
Termeni de referință
pentru compania ce va efectua auditul proiectului
Date generale despre proiect
Proiectul este orientat spre îmbunătăţirea sistemului de management al deşeurilor menajere solide în or. Criuleni şi satele Ohrincea şi Zolonceni prin reconstrucţia a 11 platforme de stocare a deşeurilor solide menajere în raza or. Criuleni (curţile blocurilor supraetajate) şi extinderea activităţii serviciului orăşenesc de colectare a deşeruilor în sectorul privat (satele Zolonceni şi Ohrincea).
Obiectivul primar
Obiectivele specifice:
Obiectivul specific nr. 1. Modernizarea infrastructurii și procesului de colectare selectivă a deșeurilor în or. Criuleni și satele Ohrincea și Zolonceni
Obiectivul specific 2: Consolidarea parteneriatului intersectorial pentru a crește accesul la serviciile de salubrizare a unui număr mai mare de cetățeni, locuitori în primăria Criuleni
Obiectul auditului
Compania selectată va efectua auditul proiectului „Parteneriate pentru un mediu curat-II”, implementat de Asociaţia Obştească „Fiecare contribuie pentru Schimbare”, în perioada 15.03.2021 – 31.03.2022. Valoarea totală a proiectului este de 116 668 dolari SUA, finanțare GEF 49 997 dolari SUA, co-finanțare – 66 671 dolari SUA.
Termenii auditului
Auditul proiectului urmează să fie realizat în perioada 07.03.2022 – 31.03.2022. Raportul va fi prezentat până la data de 31.03.2022.
Scopul raportului de audit
Scopul raportului de audit pe proiect reprezintă auditul rapoartelor financiare prezentate donatorului de către numele Asociaţia Obştească „Fiecare contribuie pentru Schimbare” și exprimarea opiniei de audit în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit ISA 800, inclusiv ISRS 4400, cu Standardele Naţionale de Contabilitate și Indicațiile Metodice privind particularitățile contabilității în organizațiile necomerciale. Pentru exprimarea unei opinii asupra rapoartelor financiare ale beneficiarului de grant, auditorul trebuie să verifice şi să evalueze concluziile formulate în baza dovezilor de audit obţinute pe parcursul exercitării auditului cu obiectiv special.
La efectuarea auditului pe proiect o atenție deosebită va fi acordată următoarelor aspecte:
- analiza cheltuielilor mijloacelor de grant şi a documentelor corespunzătoare, prezentate donatorului, cu scopul de a determina dacă acestea sunt raţionale după caracterul lor general, dacă sunt permise de condiţiile de acordare a mijloacelor financiare, dacă sunt confirmate cu documentele necesare, cât şi cu scopul de a determina dacă cheltuielile reflectate în raportul financiar corespund cu documentele contabile ale beneficiarului grantului. Auditorul va determina dacă cheltuielile sunt recunoscute și înregistrate conform legislației în vigoare și cerințele contractului de grant;
- evaluarea sistemului de evidență contabilă a organizaţiei, cu scopul de a determina dacă administrarea grantului se efectuează adecvat, veniturile şi cheltuielile pot fi ușor identificate. Documentele contabile trebuie să reflecte separat operaţiunile de primire şi cheltuire a mijloacelor grantului;
- verificarea respectării contractului de grant de către beneficiarul grantului. Analiza dată trebuie să includă evaluarea eficacităţii şi eficienţei activităţii efectuate de organizaţie, verificarea rapoartelor prezentate donatorului, verificarea compatibilităţii procesului de achiziţionare a bunurilor şi serviciilor cu cerinţele contractului de grant şi a instrucţiunilor de implementare şi raportare, respectarea bugetului aprobat. Pe parcursul analizei totodată se verifică şi respectarea legislaţiei în vigoare în procesul administrării grantului.
Auditorii vor avea acces la toate documentele şi actele contabile în ceea ce priveşte procedura de alocare, gestionare şi raportare a granturilor Asociaţia Obştească „Fiecare contribuie pentru Schimbare”.
Asociaţia Obştească „Fiecare contribuie pentru Schimbare” va asigura sprijinul şi spaţiul necesar pentru auditor pentru a facilita procesul de audit, precum şi accesul acestuia la orice informaţie necesară.
Sarcini tehnice:
- Raportul de audit, verificat şi semnat de auditorul responsabil (să fie inclus numele, prenumele și poziția auditorului calificat și licențiat, nu doar numele companiei) va fi prezentat conform termenului indicat la compartimentul „Termenii auditului”;
- Raportul de audit trebuie să indice clar opinia generală de audit, detaliile privind metodologia de audit și scopul auditului;
- Asigurarea faptului că auditul a fost efectuat în conformitate cu standardele internaționale de audit și de către auditor calificat și licențiat;
- Alte aspecte;
- Pentru auditul efectuat, raportul va fi prezentat în 2 exemplare în limba română (sau rusă/engleză) și versiunea electronică a acestuia (în format pdf);
Conținutul ofertei
Oferta de participare la concurs va include:
- Denumirea ofertantului, numărul telefonului de contact, adresa electronică şi prezentarea persoanelor care vor fi implicate nemijlocit în auditarea organizaţiei;
- Descrierea companiei ofertante, a experienţei în domeniu;
- Licenţa pentru activitatea de audit (copia);
- Oferta financiară, care să indice preţul serviciilor de audit, TVA cota zero şi perioada exactă de efectuare a auditului, cu respectarea termenilor indicați în acest anunţ;
Criteriile de evaluare a ofertelor
Examinarea ofertelor va fi efectuată de către Comisia de concurs în baza următoarelor criterii:
- Calificările generale (experiența companiei, calificarea şi componenta personalului pentru sarcina alocată, termenii) – 50 puncte;
- Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere financiar – 50 puncte;
- Punctajul maxim total – 100 puncte.
Solicitantul care va acumula cel mai mare punctaj în funcție de criteriile de evaluare, va fi invitat pentru negocierea contractului.
Depunere:
Ofertele urmează a fi depuse până la 24 februarie 2022, ora 24.00, la adresa de e-mail: office@fcps.md.
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- Proimagine angajează Reporter(ă)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









