- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs de selectare a unei companii de audit în vederea efectuării auditului financiar a Centrului pentru Politici, Inițiative și Cercetări Platforma
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Asociația Obștească ”Centrul pentru Politici, Inițiative și Cercetări PLATFORMA” (AO PLATFORMA) anunţă lansarea competiţie deschise pentru selectarea unei companii ce va efectua auditul financiar organizational pentru perioada 1 ianuarie -31 decembrie 2021, și drept urmare, își va expune opinia asupra situației contabilității și managementului financiar.
Asociația Obștească ”Centrul pentru Politici, Inițiative și Cercetări PLATFORMA” (AO PLATFORMA) este o organizație neguvernamentală, fondată în 2017 cu scopul de a contribui la construcția unei societăți echitabile, juste și solidare în Republica Moldova.
Termeni de Referință:
Obiectivul concursului: Selectarea unei companii ce va desfășura auditul financiar a proiectului, pentru anul calendaristic 2021.
Perioada de desfăşurare a activităţii: februarie - martie 2022.
Cerințe
- Raportul de audit financiar va fi întocmit în două limbi (română și engleză).
- Procesul de audit trebuie efectuat în concordanță cu Standardele Internațional de Audit, emise de ISAAB
- Auditul va fi efectuat în conformitate cu ISA 800/805
Sarcini tehnice:
- Raportul de audit, verificat și semnat de auditorul responsabil va fi prezentat Asociației conform termenilor stabiliți.
- Raportul de audit trebuie să indice clar opinia generală de audit, detaliile privind metodologia de audit și scopul auditului.
- Asigurarea faptului că auditul a fost efectuat în conformitate cu standardele internaționale de audit și de către auditor calificat și licențiat.
- Raportul de audit va fi prezentat în 2 exemplare în limba engleză și 2 exemplare în limba română.
- În afara Raportului de Audit, auditorul va alcătui și o scrisoare de management.
Dosarul va include:
Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele:
- Copia certificatului de înregistrare;
- Oferta financiară în MDL, după modelul de mai jos;
- Documente confirmative a experienței în domeniile solicitate;
- Scrisorile de recomandare, vor constitui un avantaj.
Cerințe minime de calificare:
- Experiență de minim 5 ani în domeniu;
- Experiență de auditare a organizațiilor non-guvernamentale;
- Membrii echipei de audit să dețină experiență în domeniu.
Termenii de Referință detaliați pot fi consultați pe adresa:
https://drive.google.com/file/d/10ktQtZSnwNdTFAzEkH3hIxUiP9OMpmTi/view?usp=sharing
Ofertele pot fi trimise în formă fizică sau în formă electronică la adresa de e-mail: ao.platforma@gmail.com pînă la data de 11 februarie 2022.
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- Reporter(ă) Site
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- OEAPM-Request for Expressions of Interest - Environmental & Social Specialist
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








