Cerere de oferte pentru achiziţia şi instalarea unui sistem de interfonie



Context:

Asociaţia Obștească ,, Alternative Sociale” implementează Proiectul ARIPI ,,Servicii Accesibile, Rezonabile, Inteligibile, Prietenoase şi Incluzive” în cadrul Programului „EU4Moldova: regiuni-cheie”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de PNUD și UNICEF.  

Scopul proiectului este îmbunătățirea calității vieții persoanelor vîrstnice și cu dizabilități din raionul Ungheni prin facilitarea accesului la serviciile publice. 

În conformitate cu activitatea A.7 din proiect AO Alternative Sociale va îmbunătăţi accesul în incinta Direcţiei generale asistenţă socială şi protecţie a familiei Ungheni prin achiziţia şi instalarea unui sistem de interfomie.

Autoritatea contractantă: Asociația Obștească Alternative Sociale Ungheni,  C/f 101362000б399,   situată pe adresa mun. Ungheni,  str. Vasile Alecsandri 4A, of.13

Tip procedură de achiziție: Cererea ofertelor de prețuri.

Obiectul achiziției:  sistem interfonic.

Sursa alocaţiilor bugetare/banilor:  Contract de grant Nr. LVGA-ONG-02 din 10.12.2021.

Modalităţi de plată: în termen de 30 zile în baza facturii fiscale. 

Criterii de eligibilitate:

Compania ofertantă trebuie să fie persoană juridică, specializată în  comercializarea şi instalarea echipamentelor de interfonie, cu o experiență în domeniu de minim 3 ani. 

Conținutul ofertei 

1. Date despre companie (denumirea, adresa poștală, datele bancare, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);

2. Copia certificatului de înregistrare a companiei/extrasul din registrul de stat al persoanelor juridice;

3. Descrierea ofertei tehnice inclusiv designul produsului ofertat conform formularului de ofertă (Anexa nr.1 a se ține cont de specificațiile tehnice)

4. Certificatul calității și de origine a materialelor și accesoriilor oferite (unde e aplicabil); 

5. Oferta financiară, prezentată în MDL, la cota de TVA 0;  

6. Teremenul de garanţie.

7. Termenul estimat de  livrare (livrarea şi instalarea va fi efectuată în mun.Ungheni).

Instrucțiuni de participare:

Oferta trebuie să fie datată, semnată și ștampilată de reprezentatul companiei cu drept de semnătură.

Oferta poate fi expediată prin e-mail la ms.frasin@mail.ru  cu mențiunea „echipamente interfon” până pe 28 februarie 2022, ora 17.00, sau personal la adresa mun. Ungheni,  str. Vasile Alecsandri 4A, of.13 Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 067677171 sau la adresa de e_mail indicată.

În cazul în care oferta prezentată nu va întruni condițiile concursului, nu se va conforma exigențelor prevăzute de prezenta solicitare sau/și nu va fi depusă în termenul limită indicat, oferta va fi respinsă fără a fi examinată. Despre rezultatele concursului va fi notificată formal doar compania ofertantă câștigătoare.

*****

Notă: AO ,,Alternative sociale” prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Legii 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal. Prin expedierea dosarului, dvs., sunteți de acord că datele dvs. personale vor fi utilizate în procesul de selectare.

Anexa1.

 

Denumire

Nr. unităţi

Interfon extern color

1

Adaptor de alimentare 18/36 v

14

Interfon intern color

1

Receptoare pentru interfon

13

Comutator pentru 4 birouri

4

Acumulator

1

Sursă alternativă de alimentare

1

Elemente de conexiune

50

Fir UTP

300 m

Canal de plastic 20x10 mm

100 m

Servicii de montare, punere în funcţiune şi programare

 

Articol adaugat de: Andrei