CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Termeni de referință: companie media/de comunicare pentru elaborarea a 50 produse media (2022 - 2024)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
30/01/2022

Termeni de referință: companie media/de comunicare pentru elaborarea a 50 produse media (2022 - 2024)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Termeni de referință

Selectarea unei companii media sau de comunicare pentru elaborarea, producerea și diseminarea pe larg a 50 produse media (scrise, audio, video) despre istorii de succes cu femei din Moldova

 

Organizația

Fundația „Friedrich Ebert” Moldova (FES) și AO “Institutum Virtutes Civilis” (IVC)

Sectorul:

Non-guvernamental

Scopul:

Promovarea istoriilor de succes ale femeilor din Moldova, sporirea nivelului de conștientizare a rolului femeilor în procesul decizional

Perioada de implementare: 

martie 2022 – martie 2024 

Livrabile:

50 produse media (scrise, audio, video)

Expertiză:

Producerea și diseminarea pe larg a materialelor media

Locație:

Chișinău, Republica Moldova

Termen limită de aplicare

15/02/2022

Context

În luna aprilie 2021 a fost lansat proiectul „Parteneriate pentru liderismul femeilor și bună guvernare”, implementat de Fundația „Friedrich Ebert” Moldova și AO „Institutum Virtutes Civilis”, cu suportul financiar al Uniunii Europene și Friedrich-Ebert-Stiftung. Durata proiectului este de 3 ani, iar obiectivul general este să contribuie la consolidarea capacităților actorilor societății civile din Republica Moldova pentru a spori implicarea lor în procesele de guvernare și de schimbare în bine a comunităților din care fac parte.

Pentru atingerea obiectivului general, proiectul are următoarele obiective specifice:

  • Abilitarea și sporirea capacităților organizațiilor societății civile (OSC), organizațiilor comunitare (OC) și a Grupurilor de Acțiune Locală (GAL) pentru a influența procesele de elaborare a politicilor locale și naționale prin dezvoltarea și monitorizarea procesului de implementare a politicilor publice; promovarea conceptului de bugetare participativă, transparență la nivel administrativ, referitor inclusiv la procedurile de achiziții publice și promovarea politicilor publice sensibile la aspectele de gen;
  • Dezvoltarea capacităților factorilor decizionali de la toate nivelurile pentru a elabora și implementa politici publice, inclusiv politici sensibile la aspectele de gen și pentru a coopera productiv cu OSC, OC și GAL, în scopul asigurării unui proces participativ și incluziv de elaborare a politicilor publice;
  • Sporirea capacităților femeilor și fetelor de implicare în procesele de luare a deciziilor;
  • Creșterea gradului de conștientizare publică a rolului femeilor în procesele de bună guvernare și importanța asigurării oportunităților egale pentru participarea femeilor în procesele sociale, economice și politice.

În scopul sporirii nivelului de conștientizare a societății privind rolul femeilor și al organizațiilor societății civile în procesele decizionale, proiectul va demara o campanie amplă de promovare a istoriilor de succes despre femei lidere care au contribuit la schimbarea în bine a comunităților lor.

Scopul contractării serviciilor

Elaborarea și publicarea în mass media, inclusiv cea online și social media (Facebook, Instagram, Telegram etc.), a 50 de produse media (scrise, audio, video).

Produsele media vor reflecta istorii de succes ale femeilor implicate activ în procesele decizionale din comunitățile lor, femei aflate în funcții publice și/sau de demnitate publică sau reprezentante ale societății civile, ale grupurilor de acțiune locală sau comunitară, precum și modul în care implicarea lor a influențat pozitiv dezvoltarea comunităților din care fac parte, în mod special, dar fără a se limita la raioanele-țintă Rezina, Ialoveni, Strășeni și Telenești.

Responsabilitățile companiei:

  • Elaborarea planului campaniei de promovare – stabilirea tipurilor de produse care urmează a fi elaborate (scrise, audio, video) și a consecutivității acestora, dar și frecvența de diseminare a materialelor, astfel încât impactul să fie semnificativ și continuu în ceea ce privește audiența;
  • Identificarea protagonistelor istoriilor de succes în coordonare cu echipa Proiectului;
  • Elaborarea și coordonarea prealabilă a scenariilor produselor media, care urmează a fi realizate;
  • Producerea și diseminarea pe larg a 50 de produse media.

Cerințe față de compania aplicantă  (cerințele se referă inclusiv la calificările membrilor echipei ce vor presta serviciile):

  • cel puțin patru ani de experiență în elaborarea materialelor media (scrise, audio și video);
  • abilități de elaborare a produselor media într-un limbaj accesibil pentru publicul larg, structură și coerență în mesajele transmise;
  • abilități de prezentare grafică/video a materialelor media;
  • acuratețe privind realizarea materialelor atât gramatical, cât și stilistic;
  • viziune privind identificarea istoriilor de succes, care urmează a fi promovate;
  • punctualitate (livrarea produselor în termenii stabiliți);
  • experiență în promovare targetată a materialelor elaborate;
  • abilități de analiză a impactului produselor realizate.

Perioada de contractare: martie 2022 – martie 2024 (24 de luni). Compania de comunicare/media va planifica și coordona toate activitățile cu echipele IVC și FES.

Managementul consultanței: Pentru realizarea scopului și activităților menționate mai sus, echipele IVC și FES vor facilita comunicarea cu femeile/OSC-urile participante la dezvoltarea produselor media, vor furniza feedback în timp util la toate livrabilele care vor fi prezentate.

Termeni și alte condiții:

Companiile interesate vor transmite dosarele de aplicație cu următorul conținut:

  1. Oferta tehnică:
  • profilul și experiența companiei (inclusiv CV-urile experților care vor lucra la produsele media):
  • scrisoare de intenție care reflectă viziunea companiei privind identificarea istoriilor de succes, care urmează a fi promovate (max. 1 pagină);
  • descriere scurtă a strategiei de promovare a istoriilor de succes (tipul de material, frecvența de diseminare, modalități de promovare și comunicare pentru a avea un număr mare de vizualizări, canalele de diseminare și distribuire etc.);
  • exemple ale produselor similare elaborate (video, audio sau scrise – link-uri directe la produse/materiale, sau anexă la dosarul de aplicație);
  • trei beneficiari de referință și datele de contact ale acestora.
  1. Oferta financiară (detalii în Termenii de Referință)

 

Criteriile de selecție:

Va fi selectată compania care va prezenta cea mai bună ofertă tehnică și financiară.
Criteriile de mai jos vor fi utilizate pentru evaluarea calității dosarelor de aplicare.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor – 15 februarie 2022.

Ofertele vor fi trimise prin e-mail, la adresa: info.aoivc@gmail.com, cu subiectul mesajului „Campanie de promovare - 50 de produse media”.

Vor fi examinate doar dosarele complete, depuse în termenul stabilit. Vor fi contactate doar ofertele preselectate, în baza dosarelor depuse.

IVC și FES își rezervă dreptul de a solicita referințe și documente suplimentare, de a negocia oferta financiară propusă, de a anula, prelungi sau relansa concursul de selectare a unei companii media sau de comunicare.

 

Pentru detalii, vă rugăm să accesați Termenii de Referință.



Articol precedent: Concurs de selectare a agentului economic în vederea livrării bunurilor IT Precedent Articolul următor: RFQ UA20-2023-087: Supply of Equipment for need of the State Border Guard Service of Ukraine Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
  • AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
  • Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md