- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termeni de referință: companie media/de comunicare pentru elaborarea a 50 produse media (2022 - 2024)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință
Selectarea unei companii media sau de comunicare pentru elaborarea, producerea și diseminarea pe larg a 50 produse media (scrise, audio, video) despre istorii de succes cu femei din Moldova
|
Organizația |
Fundația „Friedrich Ebert” Moldova (FES) și AO “Institutum Virtutes Civilis” (IVC) |
|
Sectorul: |
Non-guvernamental |
|
Scopul: |
Promovarea istoriilor de succes ale femeilor din Moldova, sporirea nivelului de conștientizare a rolului femeilor în procesul decizional |
|
Perioada de implementare: |
martie 2022 – martie 2024 |
|
Livrabile: |
50 produse media (scrise, audio, video) |
|
Expertiză: |
Producerea și diseminarea pe larg a materialelor media |
|
Locație: |
Chișinău, Republica Moldova |
|
Termen limită de aplicare |
15/02/2022 |
Context
În luna aprilie 2021 a fost lansat proiectul „Parteneriate pentru liderismul femeilor și bună guvernare”, implementat de Fundația „Friedrich Ebert” Moldova și AO „Institutum Virtutes Civilis”, cu suportul financiar al Uniunii Europene și Friedrich-Ebert-Stiftung. Durata proiectului este de 3 ani, iar obiectivul general este să contribuie la consolidarea capacităților actorilor societății civile din Republica Moldova pentru a spori implicarea lor în procesele de guvernare și de schimbare în bine a comunităților din care fac parte.
Pentru atingerea obiectivului general, proiectul are următoarele obiective specifice:
- Abilitarea și sporirea capacităților organizațiilor societății civile (OSC), organizațiilor comunitare (OC) și a Grupurilor de Acțiune Locală (GAL) pentru a influența procesele de elaborare a politicilor locale și naționale prin dezvoltarea și monitorizarea procesului de implementare a politicilor publice; promovarea conceptului de bugetare participativă, transparență la nivel administrativ, referitor inclusiv la procedurile de achiziții publice și promovarea politicilor publice sensibile la aspectele de gen;
- Dezvoltarea capacităților factorilor decizionali de la toate nivelurile pentru a elabora și implementa politici publice, inclusiv politici sensibile la aspectele de gen și pentru a coopera productiv cu OSC, OC și GAL, în scopul asigurării unui proces participativ și incluziv de elaborare a politicilor publice;
- Sporirea capacităților femeilor și fetelor de implicare în procesele de luare a deciziilor;
- Creșterea gradului de conștientizare publică a rolului femeilor în procesele de bună guvernare și importanța asigurării oportunităților egale pentru participarea femeilor în procesele sociale, economice și politice.
În scopul sporirii nivelului de conștientizare a societății privind rolul femeilor și al organizațiilor societății civile în procesele decizionale, proiectul va demara o campanie amplă de promovare a istoriilor de succes despre femei lidere care au contribuit la schimbarea în bine a comunităților lor.
Scopul contractării serviciilor
Elaborarea și publicarea în mass media, inclusiv cea online și social media (Facebook, Instagram, Telegram etc.), a 50 de produse media (scrise, audio, video).
Produsele media vor reflecta istorii de succes ale femeilor implicate activ în procesele decizionale din comunitățile lor, femei aflate în funcții publice și/sau de demnitate publică sau reprezentante ale societății civile, ale grupurilor de acțiune locală sau comunitară, precum și modul în care implicarea lor a influențat pozitiv dezvoltarea comunităților din care fac parte, în mod special, dar fără a se limita la raioanele-țintă Rezina, Ialoveni, Strășeni și Telenești.
Responsabilitățile companiei:
- Elaborarea planului campaniei de promovare – stabilirea tipurilor de produse care urmează a fi elaborate (scrise, audio, video) și a consecutivității acestora, dar și frecvența de diseminare a materialelor, astfel încât impactul să fie semnificativ și continuu în ceea ce privește audiența;
- Identificarea protagonistelor istoriilor de succes în coordonare cu echipa Proiectului;
- Elaborarea și coordonarea prealabilă a scenariilor produselor media, care urmează a fi realizate;
- Producerea și diseminarea pe larg a 50 de produse media.
Cerințe față de compania aplicantă (cerințele se referă inclusiv la calificările membrilor echipei ce vor presta serviciile):
- cel puțin patru ani de experiență în elaborarea materialelor media (scrise, audio și video);
- abilități de elaborare a produselor media într-un limbaj accesibil pentru publicul larg, structură și coerență în mesajele transmise;
- abilități de prezentare grafică/video a materialelor media;
- acuratețe privind realizarea materialelor atât gramatical, cât și stilistic;
- viziune privind identificarea istoriilor de succes, care urmează a fi promovate;
- punctualitate (livrarea produselor în termenii stabiliți);
- experiență în promovare targetată a materialelor elaborate;
- abilități de analiză a impactului produselor realizate.
Perioada de contractare: martie 2022 – martie 2024 (24 de luni). Compania de comunicare/media va planifica și coordona toate activitățile cu echipele IVC și FES.
Managementul consultanței: Pentru realizarea scopului și activităților menționate mai sus, echipele IVC și FES vor facilita comunicarea cu femeile/OSC-urile participante la dezvoltarea produselor media, vor furniza feedback în timp util la toate livrabilele care vor fi prezentate.
Termeni și alte condiții:
Companiile interesate vor transmite dosarele de aplicație cu următorul conținut:
- Oferta tehnică:
- profilul și experiența companiei (inclusiv CV-urile experților care vor lucra la produsele media):
- scrisoare de intenție care reflectă viziunea companiei privind identificarea istoriilor de succes, care urmează a fi promovate (max. 1 pagină);
- descriere scurtă a strategiei de promovare a istoriilor de succes (tipul de material, frecvența de diseminare, modalități de promovare și comunicare pentru a avea un număr mare de vizualizări, canalele de diseminare și distribuire etc.);
- exemple ale produselor similare elaborate (video, audio sau scrise – link-uri directe la produse/materiale, sau anexă la dosarul de aplicație);
- trei beneficiari de referință și datele de contact ale acestora.
- Oferta financiară (detalii în Termenii de Referință)
Criteriile de selecție:
Va fi selectată compania care va prezenta cea mai bună ofertă tehnică și financiară.
Criteriile de mai jos vor fi utilizate pentru evaluarea calității dosarelor de aplicare.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor – 15 februarie 2022.
Ofertele vor fi trimise prin e-mail, la adresa: info.aoivc@gmail.com, cu subiectul mesajului „Campanie de promovare - 50 de produse media”.
Vor fi examinate doar dosarele complete, depuse în termenul stabilit. Vor fi contactate doar ofertele preselectate, în baza dosarelor depuse.
IVC și FES își rezervă dreptul de a solicita referințe și documente suplimentare, de a negocia oferta financiară propusă, de a anula, prelungi sau relansa concursul de selectare a unei companii media sau de comunicare.
Pentru detalii, vă rugăm să accesați Termenii de Referință.
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Termen extins - selectarea unui expert/consultant în prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









