Asociaţia de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic (ASCHF) din Peresecina anunță licitație deschisă pentru achiziționarea echipamentelor de comunicare și navigare online

ANUNȚ LICITAȚIE DESCHISĂ

PRIVIND ACHIZIŢIA ECHIPAMENTELOR DE COMUNICARE ȘI NAVIGARE ONLINE

Asociaţia de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic (ASCHF) din Peresecina  implementează  proiectului ”Servicii sociale orientate pentru viața independentă a tinerilor cu dizabilități intelectuale” în baza Contractului de Grant nr.G15161 din 26.10.2021 semnat cu Fundația Soros Moldova. Scopul proiectului constă în consolidarea a șapte servicii sociale de tip Casă Comunitară și Locuință Protejată și susținerea vieții independente a tinerilor cu dizabilități intelectuale din raionul Orhei pentru o viață calitativă în comunitate. În cadrul acestui proiect, ASCHF din Peresecina, anunță licitație deschisă pentru achiziționarea echipamentelor de comunicare și navigare online.

1. Obiectul procedurii de achiziţie:

LOT 1: 39 tablete, 39 huse, 39 perechi de căști cu fir

LOT 2: 2 laptop-uri, 2 genți pentru laptop 

LOT 3: 1 imprimantă multifuncțională

2. Specificaţii pentru fiecare articol:

LOT 1

Nr.

Tip produs

Unități

Specificații

1

Tabletă 

39 buc.

Capacitate acumulator (mAh)

5000

Diagonala ecranului (inch)

10.1

Memorie incorporata (Gb)

64

Capacitate memorie RAM (Gb)

4

Slot pentru card SIM

da

Sistem de operare

Android

WiFi

da

Funcție de telefon

da

Conector căști cu fir (mm)

3.5

Încărcător inclus

da

Culoare (preferabilă)

Negru/albastru/gri/cafeniu

2

Husă pentru tabletă

39 buc.

Compatibilitate diagonala tabletei (inch)

10.1

Culoare (preferabilă)

Negru/albastru/gri/cafeniu

3

Căști cu fir

39 buc.

Tip

Cu fir

Conector (mm)

3.5

Tip fixare

Over-ear

Construcție

Supra-aurale

Culoare (preferabilă)

Negru/albastru/gri/cafeniu

LOT 2

Nr.

Tip produs

Unități

Specificații

1

Laptop

2 buc.

Procesor

Intel Core i3

Diagonală display (inch)

15.6

Capacitatea memoriei RAM (Gb)

8

Capacitate stocare SSD (Gb)

256 

Wi-Fi

da 

Cameră web

da 

Sistem de operare

Windows 10 Pro instalat

2

Geantă pentru laptop

2 buc.

Tip

Geantă

Compatibilitate diagonala laptop (inch)

15.6

3

Sistem de operare

2 un.

Notă: Va fi propus de ofertant ca poziție separată

doar în cazul în care Laptop-urile propuse

nu vor include  Sistemul de operare preinstalat.

Windows 10 Pro

 

LOT 3

Nr.

Tip produs

Unități

Specificații

1

Imprimantă color

(Model orientativ Canon

Pixma G2420

sau ceva similar)

1 buc.

Tip dispozitiv

multifuncțională

Culoare de imprimare

Color, alb-negru

Număr de cartușe

4

Interfață USB

da

Funcție de scanare

da

Funcție de copiere

da

 

3. Criterii de eligibilitate pentru participanți: 

La licitație pot participa companiile care sunt înregistrate și activează pe teritoriul Republicii Moldova.

4. Participare la licitație:

Fiecare ofertant poate depune o singură ofertă de preţ, care va conţine un LOT sau mai multe LOTURI cu articolele solicitate conform specificațiilor indicate.

Dosarul de aplicare trebuie să conțină următoarele documente și informații:

  • Adresa și datele de contact ale ofertantului;
  • Copia celui mai recent extras din registrul persoanelor juridice;
  • Date bancare;
  • Oferta comercială.

Cerințe referitor la Oferta comercială: 

  • Va include denumirea produselor și modelul acestora cu respectarea specificațiilor obligatorii prezentate mai sus.
  • Va include prețurile pentru produsele solicitate, în MDL pentru fiecare produs.
  • Prețul livrării va fi inclus în ofertă. 
  • Va indica prețurile la cota TVA 0% (condiție obligatorie). ASCHF din Peresecina va oferi documentele confirmative pentru plata la cota TVA 0%.
  • Oferta va fi semnată de persoana autorizată și aplicată ștampila.
  • Perioada de valabilitate a ofertei va fi de minim 14 zile calendaristice de la termenul limită de depunere a ofertelor.
  • Alte documente cu privire la ofertant sau bunuri pentru a demonstra îndeplinirea criteriilor de calificare și selecţie.

Dosarele de aplicare trebuie prezentate în format electronic, arhivate și protejate cu parolă, expediate prin e-mail la adresa causaa2007@yahoo.com cu mențiunea „Ofertă comercială Echipament - ASCHF” sau în format fizic, în plic sigilat la adresa: str. Iachir 47, or. Orhei.

În cazul prezentării în format electronic, parola va fi expediată doar la solicitarea ASCHF din Peresecina, în ziua deschiderii ofertelor 10 Ianuarie 2022,  până la ora 12:00. Pentru ofertele transmise în format electronic fără parolă, ASCHF din Peresecina nu garantează confidențialitatea datelor.

Persoana de contact: Rachieru Ana - 069136752

5. Termenul limită de depunere a ofertelor: 

Termenul limită de depunere al ofertelor este:  9 Ianuarie 2022, ora: 12:00

Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de ASCHF din Peresecina până la data şi ora limită menţionată pentru depunere. Vor fi evaluate ofertele de preţuri care vor fi înregistrate până la data şi ora limită de prezentare. Ofertele de preţuri (dosarele) care vor fi înregistrate după data şi ora limită de prezentare nu vor fi deschise şi nu vor fi luate în consideraţie. 

6. Evaluarea ofertelor: 

La data de 10 Ianuarie 2022, ora 12:00, ASCHF din Peresecina va organiza ședința publică de deschidere a dosarelor recepționate fizic și electronic cu întocmirea procesului verbal de desfășurare a ședinței. Ședința va avea loc în incinta Centrului de Plasament Temporar Pentru Copii cu Dizabilități Orhei, str. V. Cupcea 4, or. Orhei.

Ofertele considerate ca fiind corespunzătoare din punctul de vedere al specificaţiilor şi care vor fi însoţite de documentaţia solicitată, vor fi evaluate prin compararea preţului pentru o unitate de produs pentru fiecare LOT în parte.

ASCHF din Peresecina își rezervă dreptul de a achiziționa bunurile din Loturi diferite, de la ofertanți diferiți. ASCHF din Peresecina va atribui contractul ofertantului, care a oferit cel mai mic preţ pentru lotul cu echipamentul care corespunde în totalitate specificaţiilor solicitate.

7. Contractare și plata:

Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Beneficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare. Plata produselor se va efectua în conformitate cu contractul încheiat între Beneficiar și Furnizor, în lei moldovenești, prin transfer bancar.

8. Livrarea produselor:

Produsele vor fi disponibile pentru livrare în maxim 10 zile lucrătoare de la data anunțului rezultatului licitației. Livrarea se va face de către Furnizor la adresa din or. Orhei, indicată de ASCHF din Peresecina, fără a fi percepute costuri suplimentare de transport şi manevrare.

 

Atenţie! Anunţul în fromat PDF spoate fi descărcat AICI.

 

 

 

 

Articol adaugat de: ASCHF din Peresecina