Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
A.O. „AudiViz” anunță Licitație deschisă cu privire la achiziția echipamentului medical specializat
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
A.O. „AudiViz” anunță Licitație deschisă cu privire la
achiziția echipamentului medical specializat
Data: 07 Decembrie 2021
Asociatia de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficienţe de Auz și Văz „AudiViz” din mun. Bălți implementează proiectul „Programul local de screening auditiv schimbă viața spre bine a copiilor cu deficiențe de auz” finanțat de Uniunea Europeană, co-finanțat de Fundația Soros Moldova în parteneriat cu Asociația Keystone Moldova și AO Institutum Virtutes Civilis în perioada 01.11.2021 – 30.06.2023‚ Contract de grant nr. Nr. G15153 din 26.10.2021.
Scopul proiectului este: Dezvoltarea unui Program de screening auditiv în r. Sîngerei prin multiplicarea bunelor experiențe în parteneriat cu Autoritățile Publice Locale, care contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor prin prevenirea și identificarea timpurie a pierderilor de auz până în anul 2023.
În cadrul proiectului este preconizată achiziția de echipament medical specializat pentru testarea auzului la copiii nou-născuți și la copii din grupuri vulnerabile cu vârsta de 3-7 ani.
În acest context, Vă invităm, prin prezenta, să prezentați oferta Dvs. de preţ pentru următorul echipament medical:
|
Nr |
Denumire produs |
Cantitatea |
|
1. |
Echipament pentru screening-ul audiologic la copiii nou-născuți |
1 unitate |
|
2. |
Echipament clinic pentru screening-ul audiologic la copii de vârsta 3-7 ani |
1 unitate |
|
3. |
Olive de unică folosință pentru screening |
1200 unități |
|
4. |
Instruirea personalului |
1 zi de instruire |
2. Specificațiile echipamentului sunt stipulate în Anexa 1_Specificațiile tehncice.
3. Оfегtаnții pot depune о singură оfегtă саrе să inсludă toate elementele din саdrul рrеzеntеi cеrеri. Ofertele de рrеțuri vor fi evaluate реntгu fiecare element în parte și contractul va fi acordat companiei саrе оfеră cel mai mic preț total evaluat.
4. Ofertele vor fi expediate:
a) Oferta‚ în original‚ în plic sigilat la adresa:
Numele beneficiarului: A. O. Asociația de Suport Familial de Recuperare Timpurie a Copiilor cu Deficiențe de Auz și Văz „AudiViz”.
Adresa: Republica Moldova, mun. Bălți, str. Șciusev 2.
Tel.mob.: +37368855227
Pe plic se va indica denurnirea Licitației „Licitație deschisă cu privire la achiziția echipamentului medical specializat”, denumirea și datele de contact ale ofertantului.
sau
b) Рrin E-mail la adresa: audiviz.ong@gmail.com
În cazul transmiterii dosarului prin e-mail, oferta financiară va fi protejată de o parolă. AO „AudiViz” va solicita parola în ziua deschiderii tuturor ofertelor. În cazul în care oferta financiară nu este parolată, AO „AudiViz” nu garantează confidențialitatea datelor recepționate.
5. Oferta va conține obligatoriu următoarele documente:
- Certificatul de înregistrare al companiei / Licența de activitate pentru vânzare de echipament medical;
- Oferta tehnică (Anexa 1_Specificațiile tehnice): descrierea bunurilor și a parametrilor tehnici ale acestora (a echipamentului specializat), inclusiv termenul de garanție;
- Certificat de conformitate a echipamentului din partea autoritatilor de stat;
- Datele de contact ale ofertantului;
- Numele persoanei de contact;
- Date bancare;
- Ștampila și semnătura persoanei autorizate.
A.O. „AudiViz” îşi rezervă dreptul de a solicita şi alte documente în cadrul evaluării. În cazul lipsei documentelor solicitate, oferta poate fi descalificată.
6. Data și ora limită de prezentare a ofertelor de preț este: 17.12.2021, оrа locală 10:00.
Dosarele depuse după termen nu vor fi examinate.
7. Deschiderea ofertelor va avea loc la data de 17.12.2021‚ оrа locală 15.00‚ prin intermediul platformei Zoom. Companiile care au prezentat ofertele pot participa la ședința de deschidere a ofertelor sigilate. Orice modificare a datei sau orei de deschidere a plicurilor va fi anunțată companiilor participante.
8. Оfertantul trebuie să ia toate măsurilе astfel înсât оfeгtа să fie рrimită de сătrе A.O. „AudiViz” рână la data limită mеnțiоnаtă pentru depunеrе.
Оfertа va fi depusă în limba rоmână în conformitate cu termenii și condițiile de livrаrе.
9. Rezultatele Licitației: Toti ofertanții for fi informați cu privire la rezultatele Licitației. Va fi indicat numele companiei și oferta financiară câștigătoare.
10. Prețul: Prețul va fi indicat în Lei Moldovenești (MDL), Cota 0 TVA.
- Ofertele primite în alta valuta decât cea solicitată (MDL) va fi convertită în MDL la cursul Băncii Naționale din data deschiderii ofertelor.
- În cazul în care va exista o discrepanță între sumele în cifre și în cuvinte, suma în cuvinte va fi considerată corectă.
11. Evaluarea și acordarea contractului: Ofertele considerate ca fiind adecvate din punct de vedere al specificațiilor tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor.
La evaluarea ofertelor, A.O. „AudiViz” va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat, după cum urmează:
(a) în cazul în care există o diferență între sumele în cifre și litere, suma în litere va predomina;
(b) în cazul în care există o diferență între rata unitară și suma totală pe linie, care rezultă din înmulțirea ratei unitare cu cantitatea, rata unitară va predomina;
(c) în cazul în care ofertantul refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.
12. Acordarea contractului: contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat.
13. Valabilitatea ofertei: Oferta trebuie să fie valabilă minim 30 (treizeci) de zile lucrătoare de la data limită de depunere a ofertelor menţionată la punctul 6.
14. Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de Ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin Cererea de Ofertă poate duce la respingerea ofertei.
15. Ofertantul care necesită clarificări cu privire la licitație, va contacta în scris A.O. „AudiViz” la adresa indicată. A.O. „AudiViz” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri nu mai târziu de cinci (5) zile lucrătoare înainte de data limită de prezentare a ofertelor de preț.
16. În orice moment‚ înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor, A.O. „AudiViz” poate modifica Cererea de Oferte prin emiterea unui amendament. Orice act adițional emis va face parte din Cererea de ofertă și va fi comunicat în scris tuturor celor care au obținut invitația de depunere a ofertelor.
17. Ofertantul va suporta toate costurile aferente pregătirii și prezentării ofertei sale, iar A.O. „AudiViz” nu va fi responsabilă pentru aceste costuri, indiferent de desfășurarea sau rezultatul procesului de licitație.
18. Ofertantul câștigător va asigura transportul echipamentului până la locul de livrare, respectiv sediul A.O. „AudiViz”, în încăperea indicată de către reprezentanții beneficiarului. Transportarea echipamentului reprezintă sarcina furnizorului.
19. A.O. „AudiViz” își rezervă dreptul de a accepta sau respinge orice ofertă de preț și de a anula procesul de licitare și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără a genera astfel nici o răspundere față de ofertanți.
20. Condiții de livrare. Perioada maximă de livrare a echipamentului medical specializat nu va depăși 60 (șaizeci) de zile calendaristice din data semnării contractului.
Informații suplimentare pot fi obținute:
Persoana de contact: Angela Moiseeva,
A.O. Asociația de Suport Familial
de Recuperare Timpurie a Copiilor cu
Deficienfe de Auz și Văz "AudiViz"
Str. Șciusev, 2, MD-3110 Bălți, Moldova
Tel: /+373/688 55 227
E-mail: angelamoiseeva24@gmail.com
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- Keystone Moldova lansează concursul pentru contractarea serviciilor unui specialist ce va facilita 12 ateliere regionale
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









