Asociația Jurnaliștilor de Mediu: Concurs servicii IT

Asociația Jurnaliștilor de Mediu este în căutarea prestatorilor de servicii pentru crearea site-ului web al organizației și actualizarea site-ului www.ecopresa.md

Durata de realizare a sarcinii: 1 –30 decembrie 2021

Despre noi:

Suntem Asociația Jurnaliștilor de Mediu și avem un spectru foarte larg de activități:

  • Avem o redacție specializată, Ecopresa.md și informăm pe subiecte de mediu.
  • Organizăm și suntem parteneri de evenimente – Festivalul Ziua Mediului, Festivalul Strășeni mon amour, plantări, velo maratoane, iarmaroace, întâlniri comunitare etc.
  • Oferim instruiri pentru jurnaliști și organizații neguvernamentale/activiști (pe subiecte de mediu, PR, comunicare etc);
  • Oferim suport presei din RM în producerea materialelor pe subiecte de mediu (consultanță, surse, întâlniri cu experți de mediu etc);
  • Suntem în procesul formării unei școli de jurnalism de mediu

Etc.

Scopul formării site-ului asociației este prezentarea activităților și serviciilor AJMTEM, asigurarea transparenței și utilizarea acestuia ca și carte de vizită, element de imagine a organizației.

Adaptarea site-ului ecopresa.md se face pentru a răspunde cerințelor vremii, în special, legat de funcționalitate, posibilități tehnice și aspect.

Activitatea planificată nr. 1 – crearea site-ului AJMTEM

  1. Elaborarea conceptului, design-ului paginii web al asociației;
  2. Dezvoltarea paginii web – română, engleză; crearea versiunii mobile a site-ului;
  3. Elaborarea unui Ghid cu instrucțiuni de utilizare a paginii web și
    instruirea pentru responsabilii din cadrul Asociației;
  4. Mentenanță pentru o perioadă de 12 luni după lansare; consultații tehnice, cu posibile intervenții tehnice.

Activitatea planificată nr. 2 – modernizarea site-ului Ecopresa

  1. analiza funcționalității site-ului ecopresa.md și furnizarea unei diagnoze a site-ului;
  2. înnoirea structurii și a navigării site-ului ecopresa.md, inclusiv în baza rezultatelor diagnosticului;
  3. redactarea designului interfeței;
  4. adaptarea versiunii mobile a site-ului;
  5. crearea/adăugarea elementelor grafice, infografiei
  6. Elaborarea unui Ghid cu instrucțiuni de utilizare a elementelor noi ale paginii web și
    instruirea pentru responsabilii din cadrul Asociației;
  7. Mentenanță pentru o perioadă de 12 luni după lansare; consultații tehnice, cu posibile intervenții tehnice.

Dosarul de aplicare va include:

  • Portofoliul companiei/persoanei fizice;
  • Datele de contact ale companiei/persoanei fizice;
  • Oferta financiară în MDL (lei) - pe sarcini.

Criterii de evaluare:

  • Experiență de creare/actualizare a site-urilor;
  • Oferta financiară;
  • Reputația și imaginea companiei/persoanei fizice.

Termen limită: 25.11. 2021

Doar persoanele/companiile selectate vor fi contactate.

Pentru informații suplimentare, scrie-ne pe ajmtem@gmail.com


Contribuie la continuarea proiectului CIVIC.MD. Devino susținător, donează aici.

Become a Patron!



Descopera ONG

Descopera Finanțatori

Active în ultima săptămănă