Asociația Jurnaliștilor de Mediu: Concurs servicii IT
Asociația Jurnaliștilor de Mediu este în căutarea prestatorilor de servicii pentru crearea site-ului web al organizației și actualizarea site-ului www.ecopresa.md
Durata de realizare a sarcinii: 1 –30 decembrie 2021
Despre noi:
Suntem Asociația Jurnaliștilor de Mediu și avem un spectru foarte larg de activități:
- Avem o redacție specializată, Ecopresa.md și informăm pe subiecte de mediu.
- Organizăm și suntem parteneri de evenimente – Festivalul Ziua Mediului, Festivalul Strășeni mon amour, plantări, velo maratoane, iarmaroace, întâlniri comunitare etc.
- Oferim instruiri pentru jurnaliști și organizații neguvernamentale/activiști (pe subiecte de mediu, PR, comunicare etc);
- Oferim suport presei din RM în producerea materialelor pe subiecte de mediu (consultanță, surse, întâlniri cu experți de mediu etc);
- Suntem în procesul formării unei școli de jurnalism de mediu
Etc.
Scopul formării site-ului asociației este prezentarea activităților și serviciilor AJMTEM, asigurarea transparenței și utilizarea acestuia ca și carte de vizită, element de imagine a organizației.
Adaptarea site-ului ecopresa.md se face pentru a răspunde cerințelor vremii, în special, legat de funcționalitate, posibilități tehnice și aspect.
Activitatea planificată nr. 1 – crearea site-ului AJMTEM
- Elaborarea conceptului, design-ului paginii web al asociației;
- Dezvoltarea paginii web – română, engleză; crearea versiunii mobile a site-ului;
- Elaborarea unui Ghid cu instrucțiuni de utilizare a paginii web și
instruirea pentru responsabilii din cadrul Asociației; - Mentenanță pentru o perioadă de 12 luni după lansare; consultații tehnice, cu posibile intervenții tehnice.
Activitatea planificată nr. 2 – modernizarea site-ului Ecopresa
- analiza funcționalității site-ului ecopresa.md și furnizarea unei diagnoze a site-ului;
- înnoirea structurii și a navigării site-ului ecopresa.md, inclusiv în baza rezultatelor diagnosticului;
- redactarea designului interfeței;
- adaptarea versiunii mobile a site-ului;
- crearea/adăugarea elementelor grafice, infografiei
- Elaborarea unui Ghid cu instrucțiuni de utilizare a elementelor noi ale paginii web și
instruirea pentru responsabilii din cadrul Asociației; - Mentenanță pentru o perioadă de 12 luni după lansare; consultații tehnice, cu posibile intervenții tehnice.
Dosarul de aplicare va include:
- Portofoliul companiei/persoanei fizice;
- Datele de contact ale companiei/persoanei fizice;
- Oferta financiară în MDL (lei) - pe sarcini.
Criterii de evaluare:
- Experiență de creare/actualizare a site-urilor;
- Oferta financiară;
- Reputația și imaginea companiei/persoanei fizice.
Termen limită: 25.11. 2021
Doar persoanele/companiile selectate vor fi contactate.
Pentru informații suplimentare, scrie-ne pe ajmtem@gmail.com