CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Solicitare ofertă servicii: cu privire la selectarea unei organizații sau companii care să realizeze un curs de instruire Start-up “De la idee la business plan” pentru antreprenorii începători sau antreprenorii care deja activează în raioanele Orhei și Te
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
02/11/2021

Solicitare ofertă servicii: cu privire la selectarea unei organizații sau companii care să realizeze un curs de instruire Start-up “De la idee la business plan” pentru antreprenorii începători sau antreprenorii care deja activează în raioanele Orhei și Te

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Solicitare ofertă servicii

  1. Date generale:

 AO „Agenția Regională de Dezvoltare Durabilă Orhei” lansează invitația de participare la tender cu privire la selectarea unei organizații sau companii care să realizeze un curs de instruire Start-up “De la idee la business plan” pentru antreprenorii începători sau antreprenorii care deja activează în raioanele Orhei și Telenești. Obiectivul programului este de a oferi participanților competențe fundamentale în vederea planificării afacerii și elaborării de business planuri. Prin urmare, la încheierea cursului și a sesiunilor de coaching cel puțin 60% din participanți vor avea business planul propriei afaceri definitivat. Cursul va fi desfășurat estimativ în perioadele: decembrie 2021– februarie 2022; Candidații selectați vor fi disponibili să desfășoare cursurile online, offline sau în format hibrid în dependență de situația epidemiologică din țară în perioada desfășurării cursurilor. 

Programu dat are loc în cadrul proiectului „Centrul de Suport în Afaceri Orhei – promotor al dezvoltării businessului mic și mijlociu”, finanțat de către Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia, prin intermediul Fundației Est Europene.

  1. Obiectul contractului de servicii:

Scopul acestei solicitări este de a identifica, iar ulterior de a contracta o companie sau organizație pentru prestarea serviciilor de instruire Start Up privind planificarea și dezvoltarea afacerii în cadrul proiectului ”Centrul de Suport în Afaceri Orhei – promotor al businessului mic și mijlociu”.

  1. Descrierea serviciilor solicitate

Pentru a realiza scopul programului, compania/organizația selectată va presta servicii de training și coaching, astfel încât beneficiarii să devină capabili să: identifice și dezvolte ideea de afaceri într-un business plan. Cursul “De la idee la business plan” va fi format din 7 zile de traininguri și drept obiectiv este: dezvoltarea de noi abilități și cunoștințe într-un mod cât mai eficient cu scopul de a-i ajuta pe cei care beneficiază de acest program să-și organizeze ideile de afaceri într-un business plan pentru propria afacere.

La încheierea cursului, participanților li se vor oferi câte 2 ore de coaching individual în scopul perfecționării business planului astfel încât acesta să devină reper în activitate, dar și să poată fi aplicat către diverse programe pentru obținerea finanțării sau creditării. Coachingul va presupune furnizarea de sfaturi, recomandări și ghidare în procesul de ajustare a business planului și a competențelor dobândite pe parcursul cursului.

  1. Responsabilitățile organizației/companiei

 Pentru realizarea obiectivelor, contractantul va avea următoarele sarcini:

  • Să elaboreze Planul de lucru/Agende de lucru pentru Cursul de training și coaching, precum și suportul de curs care va fi oferit participanților;
  • Să livreze servicii de training și coaching conform contractului și orarului stabilit de comun acord cu organizația beneficiară;
  • Să ofere servicii de coaching personalizat beneficiarilor de curs, astfel încât la final de curs cel puțin 60% din participanți vor avea business planul afacerii definitivat;
  • Să elaboreze raportului final, inclusiv analiza rezultatelor obţinute în cadrul cursului “De la idee la business plan” și prezentarea propunerilor de îmbunătățire a prezentului curs.
  1. Durata și condițiile contractului:
  • Serviciile vor fi prestate în perioada decembrie 2021–martie 2022;
  • În perioada decembrie 2021- martie 2022 vor fi organizate 7 traininguri în vederea planificării și dezvoltării afacerilor;
  • După curs, fiecare participant va beneficia de 2 ore de coaching individual pentru definitivarea business planului elaborat.

№

d/r.

Denumire serviciu

Unitatea de măsură

Cantitatea

Preț unitate

1.

Servicii de instruire în cadrul Cursului Start Up “De la idee la business plan”

(1zi de training – 6 ore)

traininguri

7

 

2.

Servicii de coaching individual cu participanții în vederea definitivării planului

ore

1

 

N.B. Numărul de facto a orelor necesare pentru coaching urmează a fi stabilit de comun acord între organizația beneficiară și companie după o analiză preliminară a grupului beneficiarilor incluși la curs.

 

6. Criterii de selecție a companiei:

 Organizație/Companie înregistrată pe teritoriul Republicii Moldova;

  • Educație formală sau non-formală (demonstrată prin certificate) în domenii relevante solicitate pentru prestarea serviciilor;
  • Experienţa ofertantului în pregătirea programului de instruire şi definirea metodelor de lucru (cel puțin 3 ani de experiență); clienţi fideli/referinţe;
  • Preţ competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preţ-calitate;
  • Abilități de analiză și sinteză;
  • Cunoașterea limbii române și ruse este obligatorie;
  1. Dosarul de aplicare va include:
  1. Conceptul și curricula cursului (Subiectele abordate; agenda preventivă pentru modulele de instruire; metode, tehnici şi alte elemente privind procesul de implementare);
  2. O scurtă viziune/aspecte pe care aplicantul le va considera și aplica la realizarea sarcinilor propuse cu privire la Programul de training și coaching;
  3. CV-ul organizației/companiei care aplică;
  4. CV-urile trainerilor, cu specificarea experienţei în domeniul de formare, cu accent pe domeniul antreprenorial, planificarea și dezvoltarea afacerii, coaching individual, schitare de business plan;
  5. Oferta financiară în EUR cu completarea Anexei 1 propuse de către AO „Agenția Regională de Dezvoltare Durabilă Orhei”, cu respectarea condițiilor solicitate;
  6. Portofoliul de clienți și domeniul serviciilor prestate, cu specificarea subiectelor, ca ex. Elaborare de business plan, strategii de marketing și vânzări, coaching pentru tineri antreprenori, obținerea finanțării etc;
  7. Numele persoanei de contact și datele de contact ale ofertantului.

Dosarele de tender pot fi aplicate la adresa electronică ardd.orhei@gmail.com sau depuse în format printat la sediul A.O. ARDD Orhei: mun. Orhei, str. Vasile Lupu 13, până la data de 17 noiembrie 2021.

Dosarele vor fi vizate de semnătura persoanei autorizate și ștampila.  

Doar aplicanții selectați vor fi contactați. Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Informații suplimentare:

Pentru clarificări persoana de contact este Lupan Elena,

director AO ARDD Orhei

Tel: 069376012

Data: 02.11.2021                                                    

 

Anexa 1

 Model de ofertă:

 

Informații despre ofertant:

Denumirea companiei/organizației:

                                                                                                                                                  

Persoană de contact:

 

Telefon/ email de contact:

 

Oferta financiară:

№

d/r.

Denumire serviciu

Unitatea de măsură

Cantitatea

Preț unitate

1.

Servicii de instruire  în cadrul Cursului Start Up “De la idee la business plan”

(1zi de training – 6 ore)

traininguri

7

 

2.

Servicii de coaching individual cu participanții în vederea definitivării planului

ore

1

 

 

Data: ___________________                                                        Semnătura: ______________   

 

Numele, Prenumele: ___________________                                   L.Ș.    



Articol precedent: WHO ITB 2021/EURO/MDA/0031: Procurement of furnishing and repair equipment for vaccines warehouse of the National Agency for Public Health Precedent Articolul următor: Termen extins: HelpAge Moldova contractează un consultant/o consultantă pentru elaborarea Planului de Reducere a Riscurilor de Dezastre (DRR) și a Planului de Răspuns la Urgențe (ERP) Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
  • CRS is hiring MEAL Project Officer
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
  • LANSAREA CONCURSURILOR de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md