Contractarea expertului privind elaborarea mecanismului de contractare și finanțare a serviciilor sociale

Imagine logouri GIZ

TERMENI DE REFERINŢĂ

 Servicii privind elaborarea mecanismului de contractare și finanțare a serviciilor sociale 

INFORMAŢIE GENERALĂ 

AO SOS Autism este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în anul 2008. Misiunea AO SOS Autism este de a crea și dezvolta servicii sociale, pentru a îmbunătăți calitatea vieții copiilor și personelor TSA și alte dizabilități, prin promovarea drepturilor acestora, crearea și dezvoltarea serviciilor sociale, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.

În perioada anilor 2021-2022, AO SOS Autism implementează proiectului „Accesul persoanelor cu autism și alte dizabilități din Molova la serviciile sociale”. Activitățile planificate în cadrul acestei inițiative sunt organizate cu suportul proiectului „Suport pentru Guvernul Republicii Moldova în implementarea Agendei 2030" finanțat de Ministerul Federal German pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (BMZ) și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).

Unul din obiectivele stabilite pentru perioada 2020-2021 prevede elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către APL de nivelul I și II și realizarea mecanismului de costificare a serviciului social. Legislația în vigoare a Republicii Moldova conține prevederi privind posibilitatea contractării de către autoritățile publice locale a serviciilor sociale furnizate de OSC-uri, însă nu există un mecanism clar și coerent, aplicat în special pentru contractarea și finanțarea de către APL a serviciilor prestate de OSC-uri.

În acest context, AO SOS Autism în cadrul proiectului „Accesul persoanelor cu autism și alte dizabilități din Molova la serviciile sociale” angajează un expert în domeniul social pentru elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale de către Primăria municipiului Chișinău și un expert în domeniul financiar pentru realizarea mecanismului de costificare a serviciulor sociale.

Nr.

Sarcini

Produse

Număr zile consultanță

1.

Analiza de birou a documentelor (cadrul normativ, politici, cercetări și studii realizate în domeniul contractării serviciilor sociale) și practicilor existente privind mecanismele de contractare și finanțare a serviciilor sociale

Raport sumativ privind contractarea și finanțarea serviciilor sociale

10 zile

2.

Elaborarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale și de realizare a mecanismului de finanțare

Mecanism de contractare a serviciilor sociale

Mecanism de costificare a serviciilor sociale

25 zile

3.

Ajustarea, completarea mecanismului de contractare a serviciilor sociale  și de realizare a mecanismului de finanțare a serviciilor sociale

Mecanism de contractare socială definit

Mecanism de costificare a serviciilor sociale difinit

10 zile

Total

45 zile

Notă: Termenele limită vor fi concretizate și definitivate la semnarea contractului de consultanță.

VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU

Activitățile sunt planificate pentru perioada septembrie – decembrie 2021 și este estimat total un volum de 30 zile de lucru.

Consultantul în domeniul social va avea și rolul de consultant-coordonator și va fi subcontractat pentru 15 zile de lucru.

CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:

  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul social (asistență socială, sociologie etc.);
  • Experiență avansată în domeniul asistenței sociale;
  • Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

 CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL FINANȚELOR PUBLICE:

  • Studii (masterat, doctorat) în domeniul finanțelor;
  • Experiență avansată în domeniul finanțării serviciilor sociale;
  • Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
  • Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
  • Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

PROCEDURA DE APLICARE:

Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și datele de contact și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse (cu excepția persoanelor care dețin patenta), cu TVA 0% (pentru persoane juridice). Ofertele financiare se vor prezenta în MDL.

 

CV-ul poate fi expediat până la data de 20 octombrie 2021 ora 17:00 la: sosautism.rm@gmail.com și viorica.vornicesku@gmail.com

cu mențiunea „Servicii consultanță mecanism contractare socială ” cu specificarea funcției pentru care a aplicat.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.


Contribuie la continuarea proiectului CIVIC.MD. Devino susținător, donează aici.

Become a Patron!



Descopera ONG

Descopera Finanțatori

Active în ultima săptămănă