- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Procurarea unui laptop si a unei imprimante multifuncționale pentru biroul de imunizare din cadrul Centrului Medical a Direcției Regionale Centru al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
|
Către: Tuturor celor interesați |
Publicat site: www.civic.md; |
|
De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților |
Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009 Telefon/fax: 022 240-898 e-mail: law-center@cda.md |
|
Data publicării: 7 septembrie 2021
|
|
Sarcina: Procurarea unui laptop si a unei imprimante multifuncționale pentru biroul de imunizare din cadrul Centrului Medical a Direcției Regionale Centru al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră.
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” (CDA) anunță consurs deschis pentru procurarea echipamentului pentru biroul de imunizare a Centrului Medical a Direcției Regionale Centru al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră conform listei anexate.
|
Nr. |
Denumire echipament |
Nr. de unități |
|
1 |
Laptop min 15.6”, Intel Core 13, min 8GB, Webcam, Windows 10 |
1 |
|
2 |
Imprimantă multifuncțională, A4, negru/alb, fața/verso |
1 |
Oferta va indica detaliat:
- Prețul per unitate
- Termenul de valabilitate a ofertei
- Termenul de garanţie
Informație pentru companii:
- Ofertele vor fi prezentate in lei cu TVA la cota 0 (zero).
- Plata va fi efectuată prin virament în contul furnizorului.
- CDA nu-şi asumă obligaţia de a efectua plata în avans pentru echipament.
- CDA îşi rezervă dreptul de a accepta complet sau parţial oferta.
- Ofertele incomplete sau ofertele ce nu corespund condițiilor de concurs nu vor fi luate în considerare.
Criterii de evaluare
- Corespunderea caracteristicilor înaintate cu cele prezentate
- Termenii și condiții de garanție
- Termen de livrare
Termenul de depunere a ofertelor: 18 septembrie 2021, ora 17-00.
Oferta va fi prezentată până la data de 18.09.2021 la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, ori la adresa de e-mail: law-center@cda.md (pentru informații adiționale, persoana de legătură – Svetlana Jioară , telefon (+373) 68585444.
Compania câștigătoare va fi anunțată în termen de 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









