Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Servicii privind elaborarea documentelor pentru acreditarea serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA»
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

INFORMAŢIE GENERALĂ
A.O. SOS Autism este o organizaţie apolitică, nonguvernamentală şi de protecţie socială a copiilor cu autism şi a familiilor acestora, înfiinţată în anul 2008. Misiunea A.O. SOS Autism este de a crea și dezvolta servicii sociale, pentru a îmbunătăți calitatea vieții a copiilor și personelor cu dizabilități și TSA, prin promovarea drepturilor acestora, crearea și dezvoltarea serviciilor sociale, sensibilizare şi conştientizare în probleme legate de autism.
În perioada anilor 2021-2022, A.O. SOS Autism implementează proiectului «Accesul persoanelor cu autism și alte dizabilități din Molova la serviciile sociale» finanțat de Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Una din activitățile proiectului, stabilite pentru perioada 2021-2022 prevede elaborarea pachetului de documente pentru acreditarea serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA».
În acest context, A.O. SOS Autism, în cadrul proiectului «Accesul persoanelor cu autism și alte dizabilități din Molova la serviciile sociale» angajează 1 expert/consultant în domeniul social pentru elaborarea pachetului de documente pentru acreditarea serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA».
|
Nr. |
Sarcini |
Produse |
Număr zile consultanță |
|
1. |
Analiza de birou a documentelor (cadrul normativ, regulament intern al serviciului, organigrama conform statelor de personal, documente conform HG Nr. 824/2008 privind aprobarea Standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale prestate în centrele de zi pentru copii cu dizabilităţi) |
Raport sumativ privind crearea și devoltarea serviciului social «Centru de zi pentru persoane cu dizabilități și TSA» |
3zile |
|
2. |
Elaborarea procedurilor interne privind organizarea și funcționarea serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA»: 1) Procedura privind admiterea solicitanților în cadrul Serviciului; 2) Procedura privind sistarea serviciilor; 3) Procedura de protecție a datelor cu caracter personal; 4) Procedura cu privire la protecția împotriva abuzurilor și neglijării ale beneficiarilor Serviciului; 5) Procedura privind notificarea incidentelor deosebite ce au avut loc în procesul de prestare a serviciilor 6) Procedura privind depunerea și examinarea petițiilor beneficiarilor și personalului angajat în cadrul Serviciului; 7) Procedura de evaluare a competențelor profesionale a personalului din cadrul Serviciului; 8) Procedura de supervizare profesională; 9) Alte proceduri (în baza consultărilor cu specialiștii din cadrul Serviciului pot fi identificate și alte proceduri) |
Manual de proceduri interne privind organizarea și funcționarea Serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA» (proiect) |
15 zile |
|
3. |
Consultarea procedurilor cu prestatorul de servicii și revizuirea documentelor în baza recomandărilor înaintate |
Manual de proceduri interne privind organizarea și funcționarea Serviciului social «Centru de zi pentru copii cu dizabilități și TSA» |
2 |
|
4. |
Elaborarea documentelor de planificare (plan strategic de dezvoltare a Serviciului, plan anual de activitate) |
Plan strategic de dezvoltare a Serviciului Plan anual de activitate |
2 |
|
5. |
Elaborarea Planului de formare profesională a specialiștilor din cadrul Serviciului, în baza necesităților de formare identificate. |
Plan de formare profesională a specialiștilor |
2 |
|
Total |
24 zile |
||
Notă: Termenele limită vor fi concretizate și definitivate la semnarea contractului de prestare servicii.
VOLUMUL ESTIMATIV DE LUCRU
Activitățile sunt planificate pentru perioada septembrie – decembrie 2021 și este estimat total un volum de 24 zile de lucru.
CERINȚE DE CALIFICARE CONSULTANT ÎN DOMENIUL SOCIAL:
- Studii (masterat, doctorat) în domeniul social (asistență socială, sociologie etc.);
- Experiență avansată în domeniul asistenței sociale;
- Experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale;
- Experiență de lucru, inclusiv comunicare cu autoritățile publice, cu organizațiile societății civile și partenerii de dezvoltare;
- Capacități analitice dezvoltate și experiență în elaborarea cadrului normativ în domeniul solicitat;
- Abilităţi de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Abilități bune de lucru în echipă.
PROCEDURA DE APLICARE:
Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze: CV-ul, care va conține și datele de contact și costul pentru o zi de consultanță cu toate taxele incluse.
CV-ul poate fi expediat până la data de 7 Septembrie 2021 ora 12:00 la: sosautism.rm@gmail.com și viorica.vornicesku@gmail.com
cu mențiunea „Servicii consultanță acreditarea serviciilor sociale”
Doar persoanele selectate vor fi contactate.
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








