CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziționarea serviciilor pentru organizarea instruirilor de consolidare a capacităților

Acest spațiu publicitar este liber


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Achiziții de bunuri și contractări de servicii

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
17/08/2021

Achiziționarea serviciilor pentru organizarea instruirilor de consolidare a capacităților

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Direcția Situații Excepționale mun. Chișinău a Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (DSE mun. Chișinău) în parteneriat cu Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Podul Înalt” al Județului Vaslui implementează proiectul „Îmbunătățirea timpului de reacție pentru prevenirea și lichidarea consecințelor inundațiilor în zona transfrontalieră (județul Vaslui, România; Chișinău, raioanele Hâncești, Criuleni, Dubăsari, Anenii Noi, Strășeni, Republica Moldova)”, număr de înregistrare 2SOFT/4.2/149. Proiectul este finanțat de Uniunea Europeană prin intermediul Programului Operațional Comun România – Republica Moldova 2014-2020.

Obiectivul general al proiectului: asigurarea siguranței și securității cetățenilor din regiunea transfrontalieră a României (județul Vaslui) și a Republicii Moldova (raioanele Hâncești, Criuleni, Anenii Noi, Dubăsari) prin abordarea provocărilor comune, implementarea activitățile comune pentru prevenirea dezastrelor naturale, precum și acțiuni comune în timpul situațiilor de urgență.

Obiectivul specific 1: Consolidarea capacității personalului din Inspectoratele pentru Situații de Urgență din Vaslui (ISU Vaslui) și Chișinău cu secțiile din subordine (Dubăsari, Criuleni, Anenii Noi, Strășeni și personalul Direcției pentru Situații de Urgență Hâncești).

În acest sens, DSE mun. Chișinău anunță concurs pentru achiziționarea serviciilor de organizare a instruirilor în cadrul proiectului „Îmbunătățirea timpului de reacție pentru prevenirea și lichidarea consecințelor inundațiilor în zona transfrontalieră (județul Vaslui, România; Chișinău, raioanele Hâncești, Criuleni, Dubăsari, Anenii Noi, Strășeni, Republica Moldova)”, număr de înregistrare 2SOFT/4.2/149.

Ofertanții trebuie să furnizeze bunuri / materiale / servicii conform indicațiilor de mai jos. Oferta se va întocmi cu respectarea caracteristicilor obligatorii pentru fiecare produs/ serviciu care urmează a fi livrat conform specificațiilor detaliate. În oferta tehnică, ofertanții vor indica mai multe detalii despre livrări, referindu-se la tabelul de mai jos.

Nr.

Articol/ produs

Număr de unități

Caracteristici tehnice solicitate

Perioada de timp necesară

1.Chiria sălii:

Sală de conferințe

15 zile

Sala trebuie să dețină o capacitate de 50 persoane cu respectarea regulilor de siguranță ”Anti-Covid-19”. Trebuie să fie dotată cu aer condiționat și încălzire pentru respectarea normelor termice în vigoare.

Amplasamentul ofertantului (încăperii pentru instruiri) trebuie să fie în preajma unui bazin acvatic (maxim 500 metri).

Va fi luat în considerație și amplasamentul edificiului cat mai aproape de un bazin acvatic cum ar fi râul Nistru sau un lac unde ar fi posibil de realizat instruirile practice cu echipamente de pompare a apei.

29 septembrie – 20 octombrie 2021

2.Alimentarea participanților:

Pauză de cafea

630 unități

Pauza de cafea va conține băuturi răcoritoare, cafea, ceai și produse din panificație (biscuiți, checuri etc).

Masa de prânz

630 unități

Prânzul va conține felul I, felul II, băuturi răcoritoare sau fierbinți.

3.Consumabile/

rechizite de birou:

Hârtie A4             

8 cutii

Hârtie A4 destinată imprimării materialelor pentru participanți

Hârtie flip-chart

2 seturi

Hârtie albă cu linii pentru notițe flip-chart.

Caiete/ blocnotes

630 buc

Carnete/blocnotes A5 liniate pe verticală și orizontală

Pixuri

630 buc

Pixuri cu „cerneală” albastră, cu închidere automată

Mape (A4)

630 buc

Mape din plastic, culoare roșie, tortițele se vor considera un privilegiu.

Lipici

5 buc

Lipici pentru hârtie, în tuburi rotitoare.

Markere

5 seturi

Seturi cu 5 culori de marchere groase pentru a fi folosite pe hârtia flip-chart

Caietul de sarcini și dosarul achiziției îi găsiți în link-ul alăturat: http://dse.md/ro/content/organizarea-instruirilor-pentru-consolidarea-capacit%C4%83%C8%9Bilor-%C3%AEn-cadrul-proiectului-num%C4%83r-de



Articol precedent: CIDDC solicită oferte de prețuri pentru pachete cu produse alimentare și igienice Precedent Articolul următor: Anunț de lansare a licitației publice privind proiectarea, instalarea și conectarea la rețea a 4 sisteme fotovoltaice Șoldănești Următor
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
  • Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
  • IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
  • Qu25/03051: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour and Social Protection
  • Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

Vezi Exemplu Buletin

Achiziții și Contractări pe Telegram

Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

CIVIC.MD

Canal Telegram

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md