Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
UNICEF ITB 9166977, hygiene and cleaning supplies for primary healthcare services
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
UNICEF Moldova invites interested companies to submit their bids for hygiene supplies as per the list enclosed in the attached ITB document.
Bidders are invited to submit their offers no later than Wednesday, 19 May 2021, 11:00 EET.
The bids may be submitted in English or Romanian, via e-mail at chisinautenders@unicef.org. Partial bids are accepted. The bids are requested on the condition of delivery to the Sanfarmprim SA premises (Chisinau, 147A Grenoble street). The supplier will apply UNICEF-provided stickers on product packages. Requested delivery date – no later than 14 days from the contract signature date. The offers should be valid for 120 days.
The suppliers are requested to fill and submit the forms at pages 3-5 of the attached RFQ document. The prices should be provided without VAT and other taxes.
Due to the teleworking arrangements of the staff involved, there will be no public opening of the bids.
Please find in the attached document details regarding the requirements and conditions for the products and suppliers.
Any questions can be addressed to Radu Bradescu at rbradescu@unicef.org until Monday, 17 May 2021, 17:00. Do not send offers tot his address.
This advertisement and the ITB document is available at https://sc.undp.md/tnddetails_un/2275/
UNICEF Moldova invita companiile interesate sa participe la concursul de achizitie a produselor de igiena si menaj, dupa cum urmeaza:
Dezinfectant pentru maini pe baza de alcool etilic >70%, 5L PET – 5200 buc
Dezinfectant pentru maini pe baza de alcool etilic >70%, 1L cu dozator – 2600 buc
Dezinfectant pentru maini pe baza de alcool etilic >70%, 0.5L cu dozator – 7800 buc
Dezinfectant pentru suprafete si obiecte non-sterile pe baza de alcool etilic >70%, 1L cu dozator spray – 2600 buc
Sapun lichid cu crema si actiune moale asupra pielii, 5L PET – 5200 buc
Sapun lichid cu crema si actiune moale asupra pielii, 0.5L cu dozator – 5200 buc
Hartie igienica din materie prima reciclata, 1 strat, 90mm*60m, 8 role/pachet – 5200 pachete
Pungi gunoi, 35L, polietilena, 50 buc/rola – 7800 role
Dezinfectant lichid pe baza de hipoclorit de sodiu 5%, 1L – 10400 buc
Manusi de menaj, cauciuc, marimea M sau L, perechi – 10400 perechi
Solutie curatat WC pe baza de hipoclorit de sodiu sau oxigen actic, 0.75L – 10400 buc
Servetele de hartie, 3 straturi, 8 role/pachet – 2600 pachete
Termenul limita de expediere a ofertelor:
19 mai 2021, ora 11:00. Ofertele receptionate dupa ora indicata vor fi respinse.
Modalitatea de expediere a ofertei:
Prin email (recomandabil), doar la adresa chisinautenders@unicef.org
IMPORTANT. Conditiile concursului:
Ofertele sunt solicitate cu conditia livrarii si descarcarii de catre ofertant a bunurilor la depozitul SA Sanfarmprim, str. Grenoble, 147A, Chisinau
Termenul livrarii: cel mult 14 zile de la semnarea contractului.
Oferte partiale SUNT acceptate. Ofertantii pot selecta orice linie sau mai multe linii pentru care sa trimita oferte. Contractele vor fi semnate cu companiile care vor oferi preturile cele mai competitive pentru produsele solicitate.
Companiile contractate vor asigura aplicarea stickerelor oferite de UNICEF pe ambalajele produselor inainte de livrare.
Bunurile vor fi achitate integral timp de 30 de zile de la livrarea acestora; nu vor fi acceptate cereri de plata in avans.
Includeti in oferta preturile produselor fara TVA, brandul, denumirea, descrierea si poze ale produsului.
Includeti in oferta certificatele de calitate, conformitate si de siguranta ale produselor oferite
Ofertele urmeaza a fi expediate doar de catre companiile ce detin autorizarile, licentele pentru vanzarea si distribuirea produselor oferite.
Desi livrarea se va face timp de 14 zile dupa semnarea contractului, validitatea ofertei trebuie sa fie de cel putin 120 de zile.
Pentru a fi considerata valida, oferta trebuie sa contina lista produselor cu preturile oferite (pag 4-5 si formularul de participare completat si semnat (pagina 3).
Toate intrebarile urmeaza a fi adresate catre Radu Bradescu la rbradescu@unicef.org, pana pe 17 mai 2021, 17:00. Nu expediati ofertele la aceasta adresa.
Acest anunt si documentele relevante sunt disponibile la urmatorul link: https://sc.undp.md/tnddetails_un/2275/
- Termen prelungit - Societatea de Cruce Rosie din Moldova angajează Cordonator/oare de proiect (sănătate)
- Realizator(oare) emisiuni (limba romani)
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de voluntari
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









