Anunț privind achiziționarea echipamentului necesar în implementarea proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”
Fundația ”Ecoul Cernobîlului” invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție a laptopului cu următorii parametri:
Funcții minime - Procesor Intel® Core ™ i5-8250U (6M Cache, până la 3,40 GHz), 8 GB, 256 GB SSD) +mouse + geantă pentru laptop + căști pentru laptop + licențe Windows și office și antivirus. Acestea vor fi utilizate de echipa de proiect pentru implementare.
Achiziția are loc în cadrul proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”, nr. 2SOFT/1.1/107, finanțat de către Uniunea Europeană în cadrul Programului Operațional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate (ENI).
- CONȚINUT DOSAR OFERTARE
- Oferta de preț, datată și semnată.
- Declarația privind eligibilitatea și respectarea conflictului de interese datată și semnată: - Anexa 2.
- Copie după extrasul ONRC în ceea ce privește codurile CAEN autorizate sau echivalent. Menționăm faptul, că ofertantul trebuie să fie autorizat în domeniul serviciilor ofertate.
- CRITERIUL DE SELECȚIE OFERTE
- Criteriul de selecție, va fi ”prețul cel mai mic” condiționat de respectarea caracteristicilor minime solicitate.
- DOCUMENTE DE SUPORT ATAȘATE
- Anexa 2 - declarația privind eligibilitatea și respectarea conflictului de interese
Model contract care va fi utilizat pentru această achiziție
- SOLICITARE CLARIFICĂRI ȘI DEPUNERE OFERTĂ
Alte informații sau clarificări pot fi obținute printr-o solicitare scrisă trimisă prin e-mail la următoarele date de contact: 1. tel: + 373 69192618, e-mail: olgacaraman74@gmail.com, persoană de contact - Olga Caraman.
2. tel:+373 069330879, e-mail: nataliahasan@gmail.com, persoană de contact - Natalia Hasan.
- Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: data 05.04.2021, ora 12:00
- Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 06.04.2021, ora 15.00
Oferta tehnico-financiară, însoțită de documentele de suport de mai sus, trebuie semnate și transmise pe mail: olgacaraman74@gmail.com, nataliahasan@gmail.com până la data de 05.04.2021, ora 13.00
Notă: Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilit în solicitarea de ofertă sau la altă adresă decât cea indicată mai sus nu va fi evaluată de către achizitor.
Notă: Nu se admite retragerea sau modificarea ofertei după termenul limită de depunere a ofertelor.
Analiza ofertelor va avea loc la sediul Fundației ”Ecoul Cernobîlului”, în data de 05.04.2021, începând cu ora 13.00.
În data de 06.04.2021, se va întocmi un ”Raport de evaluare a ofertelor primite”, se va transmite pe e-mail participanților la procedură.
Vă mulțumim.