Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț privind achiziționarea echipamentului necesar în implementarea proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația ”Ecoul Cernobîlului” invită agenții economici interesați, să participe la procedura de achiziție a laptopului cu următorii parametri:
Funcții minime - Procesor Intel® Core ™ i5-8250U (6M Cache, până la 3,40 GHz), 8 GB, 256 GB SSD) +mouse + geantă pentru laptop + căști pentru laptop + licențe Windows și office și antivirus. Acestea vor fi utilizate de echipa de proiect pentru implementare.
Achiziția are loc în cadrul proiectului „Parteneriat transfrontalier pentru dezvoltarea antreprenoriatului social”, nr. 2SOFT/1.1/107, finanțat de către Uniunea Europeană în cadrul Programului Operațional Comun România-Republica Moldova 2014-2020, prin intermediul Instrumentului European de Vecinătate (ENI).
- CONȚINUT DOSAR OFERTARE
- Oferta de preț, datată și semnată.
- Declarația privind eligibilitatea și respectarea conflictului de interese datată și semnată: - Anexa 2.
- Copie după extrasul ONRC în ceea ce privește codurile CAEN autorizate sau echivalent. Menționăm faptul, că ofertantul trebuie să fie autorizat în domeniul serviciilor ofertate.
- CRITERIUL DE SELECȚIE OFERTE
- Criteriul de selecție, va fi ”prețul cel mai mic” condiționat de respectarea caracteristicilor minime solicitate.
- DOCUMENTE DE SUPORT ATAȘATE
- Anexa 2 - declarația privind eligibilitatea și respectarea conflictului de interese
Model contract care va fi utilizat pentru această achiziție
- SOLICITARE CLARIFICĂRI ȘI DEPUNERE OFERTĂ
Alte informații sau clarificări pot fi obținute printr-o solicitare scrisă trimisă prin e-mail la următoarele date de contact: 1. tel: + 373 69192618, e-mail: olgacaraman74@gmail.com, persoană de contact - Olga Caraman.
2. tel:+373 069330879, e-mail: nataliahasan@gmail.com, persoană de contact - Natalia Hasan.
- Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: data 05.04.2021, ora 12:00
- Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 06.04.2021, ora 15.00
Oferta tehnico-financiară, însoțită de documentele de suport de mai sus, trebuie semnate și transmise pe mail: olgacaraman74@gmail.com, nataliahasan@gmail.com până la data de 05.04.2021, ora 13.00
Notă: Orice ofertă primită după termenul limită de depunere a ofertelor stabilit în solicitarea de ofertă sau la altă adresă decât cea indicată mai sus nu va fi evaluată de către achizitor.
Notă: Nu se admite retragerea sau modificarea ofertei după termenul limită de depunere a ofertelor.
Analiza ofertelor va avea loc la sediul Fundației ”Ecoul Cernobîlului”, în data de 05.04.2021, începând cu ora 13.00.
În data de 06.04.2021, se va întocmi un ”Raport de evaluare a ofertelor primite”, se va transmite pe e-mail participanților la procedură.
Vă mulțumim.
- Fundația pentru Dezvoltare din Moldova angajează Coordonator/Coordonatoare de proiect
- Prelungit Oficiul Național de Implementare a Proiectelor de Mediu organizează concurs pentru ocuparea postului de Contabil Șef
- Expert/ă în dezvoltarea mecanismului de monitorizare a educației online a copiilor refugiați
- Servicii de consultanță pentru instruirea APL pe eficiență energetică și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- Norwegian Refugee Council angajează Partnership Coordinator Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






