Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Termen extins: Cerere de ofertă - chirie spațiu cu destinație oficiu
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul Analitic Independent Expert-Grup anunță extinderea termenului pentru depunerea ofertelor privind contractarea serviciilor de locațiune oficiu care să corespundă criteriilor minime înaintate mai jos:
|
Suprafață |
Spațiul oferit spre chirie trebuie să aibă între 150 – 260 m2. Spațiu de lucru suficient pentru cel puțin 10 birouri și o sală de ședințe. |
|
Localizarea |
Chișinău, sectorul Centru, în perimetrul străzilor Alexandru cel Bun – Mateevici și Bulgară – Toma Ciorbă. |
|
Compartimentarea și amenajarea |
Oficiul propus spre chirie trebuie să fie compartimentat în 3-4 încăperi destinate birourilor plus a sală de ședințe, 2-3 băi și o bucătărie mică. Sala de ședințe trebuie să poată acomoda cel puțin 10 persoane. Este de preferat ca spațiul propus spre chirie să nu conțină mobilier și să nu necesite reparații cosmetice sau capitale. |
|
Luminozitatea, aerul condiționat și încălzirea |
Oficiul trebuie să aibă instalat sistem de încălzire (propriu sau care permite controlarea temperaturii independent de restul clădirii) precum și sistem de condiționare a aerului pentru fiecare birou. Spațiul trebuie să fie bine iluminat atât în mod natural precum și artificial. |
|
Comunicații |
Oficiul propus spre chirie trebuie să permită conexiunea internet și telefonie de la Starnet. |
|
Accesul în clădire |
Spațiul propus spre chirie trebuie să aibă intrare separată pe care nu o vor folosi alte personae. Ușa de intrare trebuie să permită instalarea sistemul de restricționare a accesului. Se va acorda preferință intrării amenajate pentru persoane care se deplasează cu căruciorul. |
|
Parcarea |
Cel puțin 6 locuri de parcare incluse fie disponibile în mod liber în apropiere. |
|
Disponibilitatea și durata contractului de chirie |
Spațiul trebuie să fie disponibil incepând cu 1 mai 2021 pentru o perioadă minima de 24 luni cu posibilitatea de a extinde termenul de chirie după această data. |
Pentru depunerea ofertei, părțile interesate vor transmite la adresa electronică procurari@expert-grup.org următorul pachet de documente până la data de 25 martie 2021, ora 10.00 dimineața:
- Formularul completat în conformitate cu Anexa 1;
- Extrasul din registrul bunurilor imobile;
- Planul oficiului și poze reale.
Ofertele depuse vor fi valabile pentru o perioadă de cel puțin 20 zile calendaristice din data depunerii ofertei.
Criteriile de evaluare a ofertelor: Ofertele recepționate vor fi evaluate din punct de vedere tehnic prin prisma criteriilor tehnice înaintate în tabelul de mai sus precum și cel mai mic preț oferit per m2 de chirie.
Accesați: Formular pentru depunerea ofertelor
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Consultancy services to update the normative-methodological framework for conducting energy audits in the building, transport, and industry sectors
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









