Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte de prețuri pentru organizarea unui training
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
COP 10 din 24.02.2021
Asociația Promo-LEX planifică organizarea unui training, cu o durată de 2,5 zile în perioada 5 – 7 martie 2021.
Training-ul este organizat în cadrul Proiectului „Consolidarea unei platforme de dezvoltare a activismului și educației de Drepturi ale Omului în Republica Moldova – etapa IV”,, implementat cu suportul financiar al Departamentului Justiție și Drepturile Omului al Fundației Soros Moldova.
Data organizării training-ului: 5 –7 martie 2021
Locația: mun. Chișinău, sau în raza mun. Chișinău (maxim 50 km).
Durata: 2,5 zile
Număr de participanți: 21 de persoane
În vederea organizării evenimentului, solicităm oferte de prețuri pentru următoarele servicii: (care urmează a fi asigurate cu respectarea normelor pentru prevenirea răspândirii COVID-19):
| Nr. | Serviciu | Descriere serviciu | Preț per unitate MDL/ TVA inclus | Nr. unități | Total MDL/ TVA inclus |
| 1 | Cazare | Se solicită camere DBL cu paturi separate sau
Vă rugăm să indicați anexat numărul și tipul camerelor disponibile. |
Persoană per noapte / sau cameră dublă per noapte | 14 persoane x 2 nopți = 28 unități | |
| 2 | Chirie sală/ spațiu pentru conferințe
/ capacitatea 25-30 de persoane |
Sala să fie amenajată cu scaune, 2-3 mese, tablă flipchart. | Per zi sau per oră | 2.5 zile
(20 ore) |
|
| 3 | Chirie echipament de proiecție | Proiector și ecran de proiecție | Per zi sau per oră | 2.5 zile
(20 ore) |
|
| 4 | Pauză de cafea | Meniul pauzelor să includă cafea naturală, ceai în asortiment, frișcă, zahăr, fursecuri în asortiment, plăcințele, fructe de sezon, etc. | Per pauză de cafea | 91 de porții | |
| 5 | Mic dejun | 14 persoane x 2 dejunuri.
Vă rugăm să prezentați meniul anexat. |
Per persoană/
porție |
28 de unități | |
| 6 | Prânz | 14 persoane x 3 prânzuri.
Vă rugăm să prezentați meniul anexat. |
Per persoană/
porție |
42 de unități | |
| 7 | Cina | Vă rugăm să prezentați meniul anexat | Persoane / porție | 14 de unități | |
| 8 | Cină festivă | Vă rugăm să prezentați meniul anexat | Persoane / porție | 21 de unități | |
| 9 | Apă plată | Apa plată (sticle) cu volum de 0.5 l | Sticle | 80 de unități |
Vă rugăm să prezentați oferta după modelul de mai sus sau unul similar.
Notă: În cadrul concursului sunt eligibile să participe companii care prestează servicii de cazare şi alimentație publică și dețin licență și certificare relevantă.
Promo-LEX își rezervă dreptul, în limita fondurilor disponibile, să modifice cantitatea și specificațiile serviciilor sus menționate. Numărul final de participanți și volumul serviciilor vor fi comunicate cu 1 – 2 zile înainte de eveniment.
Alte cerințe:
- În cazul în care serviciile propuse în ofertă urmează a fi livrate de către doi sau mai mulți prestatori (persoane juridice separate), care aplică în cadrul acestui concurs într-o singură Ofertă, acest fapt trebuie indicat expres în ofertă. În așa caz, oferta trebuie să includă datele de contact și tot pachetul de documente, indicat în termenii de referință, pentru fiecare prestator în parte.
Oferta trebuie să mai includă:
- Meniul detaliat pentru toate mesele propuse (mic dejun, prânz, cină, cină festivă și pauză de cafea)
- O descriere generală a locației propuse pentru organizarea evenimentului. Descrierea va include date și informații generale despre locație și poze ale camerelor, sălilor de curs/conferință, spațului adiacent etc. În cazul în care, există o pagină web unde este prezentată locația vă rugăm să indicați linkul.
- Copia Licenței/Certificatul de înregistrare a companiei;
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila umedă a companiei.
Criterii de selecție a ofertantului:
- Corespundere cu cerințele cererii de oferte;
- Raportul preț-calitate.
Data limită de prezentare a ofertelor: 02 martie 2021, ora 18:00.
Ofertele incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate.
Ofertele vor fi transmise la adresa de e-mail: tender@promolex.md cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de organizare a unui training”.
Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Asociația Promo-LEX este o organizație neguvernamentală și non-profit. Vom aprecia oferirea unor reduceri pentru serviciile solicitate.
Pentru informații suplimentare, contactați:
Marina Bejenari, Asistentă de Program,
GSM: 068008319, e-mail: marina.bejenari@promolex.md
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- Project Coordinator within PIU
- Keystone Moldova - Asistent de proiect
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









