- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de Ofertă privind achiziționarea de echipament IT
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerere de Ofertă privind achiziționarea de echipament IT
în cadrul proiectului ,,Educație pentru dezvoltarea rafinamentului în domeniile creative și productive de pe ambele părți ale Prutului’’
- Denumirea organizației: AO ,,Soarta’’
- Adresa: or. Soroca, str. Mateevici nr. 1 ap. 17
- Numărul de telefon/fax: 069182226; 023023860
- Adresa de e-mail și de internet a organizației: director.soarta@gmail.com
- Organizația invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind achiziționarea următoarelor echipamente conform listei și specificațiilor din documentul atașat.
- Prețul oferit va fi cu TVA la cota 0% . Costul livrării va fi inclus în prețul total.
- Modalitatea de plată: 50% avans la semnarea contractului și 50% în termen de 15 zile după livrarea mărfii.
- Termenul limită de depunere a ofertelor: până la: 20 Ianuarie 2021, ora 19:00. Ofertele întârziate vor fi respinse.
- Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare: Adresa: or. Soroca, str. Mateevici nr. 1 ap. 17. Ofertele de preturi mai pot fi depuse electronic la adresa: director.soarta@gmail.com, iar în cazul desenării câștigătorului le va prezenta și în original.
- Termenul de valabilitate a ofertelor: 20 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
- Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: limba română
- Respectiva cerere se referă la proiectul "Educație pentru dezvoltarea rafinamentului în domenii creative și productive de pe ambele părți ale Prutului" și este finanțat de Uniunea Europeana in cadrul programului ENI – CROSS BORDER COOPERATION ROMÂNIA – REPUBLICA MOLDOVA.
Alte informații relevante: La evaluarea ofertelor vor fi luate în considerație termenul de livrare, termenul de garanție, prețul, etc.
Dosarul trebuie să includă:
- Certificatul de înregistrare a Companiei;
- Oferta financiară în corespundere cu parametrii tehnici,
- Numele prenumele conducătorului, adresa, telefon, rechizitele bancare, semnătura și ștampila.
- Termenul de garanție
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- UCIPE (Proiectul PEEM) Inginer/ingineră mecanic, instalații HVAC
- BAA Digore & Partners angajează: Office Manager
- Termen extins Asociația pentru Educație ”Neoumanist” anunță concurs de selactare a unei entități de audit pentru efectuarea auditului proiectului “Count Us In - Social protection and inclusion of older people through accessible social services
- A.O. Centrul Internațional ,,La Strada” anunță concurs de angajare pentru două funcții vacante de consilier/ă al/a Telefonului de Încredere pentru Femei și Fete
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






