Anunţ pentru organizarea concursului de selectare a unei companii ce va efectua SONDAJUL de referință privind satisfacția clienților în cadrul Proiectului de Înregistrare şi Evaluare Funciară

Distribuie prietenilor:



CERERE DE EXPRIMARE INTERES

(SERVICII DE CONSULTANŢĂ – SELECTARE COMPANII)

Țara: Republica Moldova

Proiect: Proiectul de Înregistrare şi Evaluare Funciară

Nr. Creditului: 6306-MD

Titlul contractului: Sondaj de cercetare a satisfacției clienților

Nr. referinta: MD-PSA-122736-CS-LCS

Guvernul Republicii Moldova a primit finanțare de la Banca Mondială pentru costul Proiectului de înregistrare şi evaluare funciară și intenționează să aplice o parte din încasările aferente plăților în temeiul contractului/contractelor pentru serviciile de consultanţă pentru un sondaj de cercetare a satisfacţiei clienţilor.

Serviciile de consultanţă au obiectivul de a elabora și implementa un sondaj de referință de satisfacție a clienților la nivel național (adică toate centrele de furnizare a serviciilor cadastrale la nivel național). Sondajul de referință privind satisfacția clienților va capta sugestiile sau reclamațiile relevante ale clienților care vor fi utilizate pentru a ghida îmbunătățirea în continuare a serviciilor Departamentului Cadastru. Rezultatele sondajului și anumite activități, cum ar fi modul în care au fost luate în considerare sugestiile clienților, vor fi diseminate către publicul larg într-un format ușor de înțeles și uşor de utilizat. 

Termenii de referinta in limba română pentru serviciile de consultanţă pentru sondajul de cercetare a satisfactiei clientilor pot fi gasite pe adresa web: www.asp.gov.md, rubrica: PIEF/Procurări/Anunţuri sau pot fi solicitate la adresa de email indicată mai jos.

Consultanţii interesaţi urmează să ia în considerare Secţiunea III, paragrafele 3.14, 3.16 şi 3.17 din Reglementările în domeniul Achizițiilor pentru Finanțarea Proiectelor de Investițiiediția iulie 2016, revizuit noiembrie 2017, ale Bancii Mondiale ("Reglementările privind Achizițiile"), ce stipulează politica Bancii Mondiale in domeniul conflictelor de interese.

Consultanţii se pot asocia cu alte companii pentru a-şi spori calificările, dar trebuie să indice explicit dacă forma asocierii este joint-venture şi/sau acord de sub-consultanţă. În cazul asocierii in formă de joint-venture, toţi partenerii in cadrul joint-venture vor fi de comun si fiecare in parte responsabili de întreg contractul.

Consultantul va fi selectat după metoda selecţiei consultanţilor în baza calificărilor în conformitate cu Reglementările privind Achizițiile.

Durata contractului va fi de 4 de luni si va incepe tentativ in februarie 2021.

Expresiile de interes trebuie depuse în formă scrisă la adresa de mai jos (personal, prin poștă sau prin e-mail) nu mai tarziu de 30 decembrie 2020 ora.17.00.

Instituția Publică „Agenţia Servicii Publice”, Departamentul Cadastru,

În atenția: Vitalie Antociuc, Manager de proiect

MD-2005, Chișinău, Republica Moldova,

Str. Alexandr Puskin 47, of.318

e-mail: pief.procurement@asp.gov.md

adresa paginii web: www.asp.gov.md


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.