AO Servicii Sociale Durabile anunță concurs cu privire la achiziționarea a 3 camere foto și 3 carduri de memorie

Distribuie prietenilor:


CAIET DE SARCINI

Privind achiziția a 3 camere foto și 3 carduri de memorie pentru Serviciile sociale Casa comunitară Mălăiești, Bolohani și Ciocâlteni

  1. GENERALITĂŢI

Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.

 

Ofertele de participare conțin:

Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ştampilei.

Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 26 noiembrie 2020.

Data limită de depunere a ofertelor: 01 decembrie 2020

 

  1. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE

Achiziționarea: 3 camere foto, 3 carduri de memorie

 

  1. SPECIFICAŢII TEHNICE

Cameră foto

Rezolutie senzor

Minim 16 Mpx

Tip

Compact

Tip de baterie

Li-ion

Zoom digital

4x

Zoom optic

40x

Microfon

Da

Tip cartela de memorie

SD, SDHC, SDXC

Rezolutie foto

4608 x 3456 px

Blitz

Da

Inregistrare video

Da

Rezolutie video

1920 x 1080 px

Garanţie

luni 24

Card de memorie flash

Memorie internă,

32 GB

 

Tip

MicroSD

 

Adapter

SD

 

 
       

Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.

3.2. Livrare

  1. Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
  2. Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
  3. Documente care însoțesc livrarea: certificat de garanție.
  4. Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.

 

3.3. Garanție si service după vânzare

  1. Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
  2. Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
  3. Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.

 

  1. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
  • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 26 noiembrie 2020.
  • Data limită de depunere a ofertelor: 01 decembrie 2020
  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ
  • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.

 

Prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).

 

  1. PRECIZĂRI FINALE
  • • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 069888697, ssdurabile@gmail.com)
  • • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
  • • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
  • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.

 

 


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet