Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte - produse promo (flash/stickuri cu imprimare)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Nr.25_ IP/ din 20.11.2020
Stimate(ă) Domn/Doamnă,
Asociația Obștească „Inițiativa Pozitivă” - o asociație nonguvernamentală, necomercială și apolitică, în cadrul campaniei naționale prilejuite Zilei Mondiale de Combatere a SIDA – 01 decembrie 2020, invită companiile interesate să depună oferta de preț pentru următoarele bunuri și servicii:
Lot. nr.1
|
Nr. Prod. |
Denumire produs |
Cantitatea |
|
1. |
Flash/Stick cu imprimare |
200 |
2. Oferta dumneavoastră, conform formatului specificat în anexă la prezenta Cerere, poate fi prezentată prin poștă, e-mail sau aduse direct la adresa:
Numele Beneficiarului: A.O. „Inițiativa Pozitivă”
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, str. Independenței 6/2 (subsol)
Tel.: /+373/ 22 00-99-74
E-mail: c.railean@initiativapozitiva.md
Ofertele aduse prin poștă sau direct la sediul organizației urmează a fi prezentată în plic sigilat, la adresa specificată în alin.2. Pe plic se va indica denumirea și datele de contact ale ofertantului, precum și numărul de înregistrare a Cererii de oferte Nr.25_ IP/ din 20.11.2020.
Ofertanții pot depune o singură ofertă care va conține un Lot și care să includă toate produsele întregului Lot din cadrul prezentei cereri. Ofertele de preț vor fi evaluate pentru toate produsele împreună per Lot și contractul va fi acordat companiei care oferă cel mai mic preț total evaluat per Lot, iar specificațiile tehnice corespund specificațiilor menționate în anexe.
Totodată, Furnizorul se obliga de a respecta „Codul de conduita pentru Furnizor” elaborat de Fondul Global pentru Combaterea TB, HIV/SIDA și Malariei. Documentul detaliat (Codul de Conduită pentru Furnizori) poate fi găsit și trebuie citite pe pagina web: https://www.theglobalfund.org/en/sourcing-management/policies-principles/.
3.Termenul limită de prezentare a ofertelor este 26 noiembrie 2020. Ofertantul trebuie să ia toate măsurile necesare astfel încât oferta să fie primită și înregistrată de către A.O. „Iniţiativa Pozitivă” până la data și ora limită menționată în cerere. Ofertele întârziate vor fi respinse.
4. PREȚUL:
(i). PREȚURILE trebuie să fie calculat în lei Moldovenești la cota TVA inclus.
(ii). EVALUAREA OFERTEI ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI: Ofertele care vor corespunde parametrilor specificați în anexe vor fi evaluate prin compararea prețului total al ofertei pentru bunurile și serviciile propuse per Lot.
Evaluarea ofertelor se va efectua prin aplicarea procedurilor de achiziție stabilite de Ghidurile Băncii Mondiale pentru achiziții de bunuri, lucrări, și servicii non-consultanta în cadrul împrumuturilor BIRD și creditelor și granturilor AID, efectuate de către împrumutații Băncii Mondiale", din ianuarie 2011 (revizuit în iulie 2014) (“Shopping”).
La evaluarea ofertelor, Cumpărătorul va determina prețul de evaluare prin ajustarea prețurilor reieșind din corectarea eventualelor greșeli aritmetice după cum urmează;
(a) dacă există o discrepanță dintre cifre și litere, suma scrisă cu litere va prevala;
(b) dacă există o discrepanță dintre prețul unitar și prețul total pentru linia respectivă, prețul unitar va prevala;
(c) dacă un furnizor nu acceptă corectarea efectuată, oferta acestuia va fi respinsă.
Ofertantul trebuie să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de Ofertă. Necomunicarea tuturor informațiilor sau documentelor solicitate prin Cererea de Ofertă poate duce la respingerea ofertei.
Un ofertant potențial care necesită clarificări privind Cererea de Ofertă va contacta în scris organizația la adresa specificată în alin. 2 de mai sus. A.O. „Inițiativa Pozitivă” va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția primirii unei astfel de cereri Nu mai târziu de trei (3) zile calendaristice înainte de data limită de primire a ofertelor.
(iii). VALABILITATEA OFERTEI: Oferta de preț trebuie să fie valabilă pentru perioadă de 45 zile, de la data limită pentru depunerea ofertelor menționată la alin. 4 de mai sus.
5. ALȚI TERMENI ȘI CONDIȚII:
Livrarea: trebuie efectuată la destinația: Chișinău, str. Independenței, 6/2 (subsol).
- Ambalare: furnizorul are obligația de a ambala produsele indicând tipul și cantitatea acestuia pe ambalaj, în așa mod ca acestea să facă față la manipularea în timpul transportului, tranzitului și expunerii la temperaturi extreme, la soare și la precipitațiile care ar putea să apară în timpul transportului și depozitării în aer liber, în așa fel încât să ajungă în bună stare la destinația finală.
- Defecte: Toate defectele vor fi corectate de către furnizor, fără nici un cost pentru A.O. „Inițiativa Pozitivă” în termen de 5 zile de la data anunțului.
- Neexecutare: A.O. „Inițiativa Pozitivă” poate anula contractul dacă Furnizorul nu livrează produsul în conformitate cu termenii și condițiile de mai sus, după o notificare prealabilă de 10 zile primită de la Beneficiar, fără a avea vreo obligație față de Furnizor.
7. Informații suplimentare pot fi obținute de la:
Railean Corina – Departamentul de Procurări și Logistică A.O. „Inițiativa Pozitivă”.
GSM. 068283969.
- Societea de Cruce Roșie din Moldova angajează Asistent/ă medical/ă Filiala Fălești și Filiala Ungheni
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de supraveghere TIC și securitatea informației
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









