- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO „HOMECARE” lansează invitație de participare la achiziții cu privire la achiziționarea truselor farmaceutice pentru acordarea primului ajutor medical
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Solicitare de ofertă comercială
- Date generale:
|
|
|
AO „HOMECARE” lansează invitația de participare la achiziții cu privire la achiziționarea truselor farmaceutice pentru acordarea primului ajutor medical. Procurarea truselor farmaceutice pentru acordarea primului ajutor medical( medicamente, consumabile) are loc în cadrul proiectului: „Suport și asistență pentru sectorul social din Moldova” realizat de către Caritas Republica Cehă în colaborare cu Asociația Obștească „Homecare”, AO Pro-Development finanţat de către Agenţia Cehă pentru Dezvoltare prin Programul “Cooperare Cehă de Dezvoltare.” |
- Descrieri
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
- Criterii de selecție a companiei:
- Persoana juridică înregistrată pe teritoriul Republicii Moldova.
- Experienţa ofertantului: prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe;
- Condițiile și termenii garanției;
- Preţ competitiv;
- Termenul de livrare
- Livrarea gratuită la locul destinat pe teritoriul Republicii Moldova.
- Condiții de calitate:
- Ofertantul va prezenta următorul set de documente și informație:
- Denumirea, unitatea de măsură;
- Certificat de calitate pentru produse recunoscut și aprobat ăn RM;
- Instrucțiuni pentru administrare/ utilizare;
Termenul de valabilitate a bunurilor solicitate de către Beneficiar nu va fi mai mică decît ¾ din termenul de valabilitate a bunurilor declarat de producător;
Bunurile trebuie să fie de calitate, să corespundă certificatelor de calitate și să fie păstrată integritatea ambalajului și sigiliului de la producător.
- Dosarul de aplicareva include:
- Oferta comercială va include prețul unitar separat cu 0 % TVA, termenul de livrare, termenul de garanție;
- Oferta comercială trebuie sa fie valabila timp de 30 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Certificatul de înregistrare al companiei, codul fiscal;
- Numele persoanei de contact și datele de contact ale ofertantului.
- Aplicarea dosarelor:
|
1. Ofertele pot fi aplicate în cutia poștală mun.Chișinău, str.Gheorghe Cașu nr.4 sau la adresă de e-mail: ao.homecare@gmail.com până la data de 16.11.2020, ora 14.00. 2. Dosarele vor fi vizate de semnătura persoanei autorizate și ștampilă. Asociația Obștească HOMECARE își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare și de a anula tenderul în caz de necesitate. Dosarele incomplete sau aplicațiile expediate după termenul limită indicat nu vor fi luate în considerare pentru evaluare. Doar candidații preselectați vor fi contactați. Pentru clarificări persoana de contact este Tamara Adașan, director. Tel: +373 60204442 |
- Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
- iData angajează: Coordonator Teren
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









