CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 2 laptopuri, 2 genți și Windows10
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
03/11/2020

AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 2 laptopuri, 2 genți și Windows10

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

CAIET DE SARCINI

Privind achiziția a 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop și Windows 10

       1. GENERALITĂŢI

Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.

Ofertele de participare conțin:

Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ştampilei.

Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 03 noiembrie 2020.

Data limită de depunere a ofertelor: 08 noimbrie 2020

 

  1. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE

Achiziționarea: 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop și windows 10

 

  1. SPECIFICAŢII TEHNICE

Laptop

 

 

Producator procesor

Minim Intel Core i3

Diagonala display

Minim 14"

Frecvența Procesor (Ghz)

1,3-4,0

Capacitatea memoriei RAM

Minim – 8 GB

Tip unitate stocare:

HDD+SSD

Capacitate stocare (GB)

Minim 256

Tip placa video

Integrată

Wi-Fi

Da

Slot pentru card

Da

Cameră web

Da

Garanţie

luni 24

Geantă laptop

Număr de compartimente

2

Mîner de transportare        

Da

Centura p/u transportare

Da

Tip fixare

Fermoar

Sistem de operare

Windouws

10

 

 
       

Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.

3.2. Livrare

  1. a) Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
  2. b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
  3. c) Documente care însoțesc livrarea: certificat de garanție.
  4. d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.

 

3.3. Garanție si service după vânzare

  1. a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
  2. b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
  3. c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.

 

  1. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
  • • Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de 5 zile din data de 03 noiembrie 2020.

Data limită de depunere a ofertelor: 08 noimbrie 2020

  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ
  • • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.

 

Prețul va fi indicat cu TVA COTA ZERO (TVA 0%).

 

  1. PRECIZĂRI FINALE
  • • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 068921273, ssdurabile@gmail.com)
  • • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
  • • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
  • • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.

 



Articol precedent: CIR PRO BONO selectează oferte de servicii alimentare și cazare participanți Precedent Articolul următor: Termen Extins - Fundația de Binefacere Caritas Moldova solicită oferte de preț de la furnizori de produse igienice Următor
  • Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
  • AO FFUPLM selectează un/o formator/formatoare care va presta serviciul de instruire inițială a personalului serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
  • Reporter(ă) Site
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md