Cerere de oferte de prețuri pentru achiziționarea echipamentului IT

Distribuie prietenilor:


AO “LT & Liceum” solicită Oferte de Prețuri pentru achiziționarea echipamentului IT pentru dotarea Centrului de Resurse și Mediu.

În rezultatul evaluării ofertelor, AO “LT & Liceum”  va selecta compania care vor presta astfel de achiziții  în perioada noiembrie 2020.

Achizițiile  respective urmează a fi prestate în cadrul proiectului ”Abilitarea cetățenilor în utilizarea tehnologiilor moderne de eficiență energetică și surse de energie regenerabilă” în orașul Leova.

AO “LT & Liceum” este beneficiara Programului de granturi locale al Uniunii Europene și implementează proiectul ”Abilitarea cetățenilor în utilizarea tehnologiilor moderne de eficiență energetică și surse de energie regenerabilă” în orașul Leova.

Programul de granturi locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a UE, acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor din Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).

Partenerul proiectului pentru Regiunea Sud este Centrul Regional de Asistență și Informare a Organizațiilor Neguvernamentale „CONTACT-Cahul”.

European Union in the Republic of Moldova

GIZ Moldova

#ÎmpreunăMaiPuternici #EU4Moldova, #EU4CivilSocietyMD, #CSOActionMoldova, #DezvoltareRegionala

Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte pentru achiziționarea echipamentului IT pentru dotarea Centrului de Resurse și Mediu. În acest sens, companiile interesate trebuie să prezinte Oferte de Prețuri, conform caietului de sarcini.

Oferta trebuie să includă prețul cu cota TVA 0 (condiție obligatorie, AO “LT & Liceum”  va oferi documentele confirmative).

Dosarul de aplicare trebuie să conţină următoarele documente și informaţii:

  • Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
  • Oferta comercială, semnată  de către ofertant indicînd:
  • valoarea fără TVA, ( lei)
  • termen de execuţie –se solicită 30 (zile)
  • termen de valabilitate al ofertei–se solicită 60 (zile)

Dosarul de aplicare mai trebuie să includă:

  • Datele de contact ale companiei;
  • Persoana de contact;
  • Rechizitele bancare ale companiei;
  • Semnătura persoanei autorizate;
  • Ștampila umedă a companiei.

Oferta trebuie completată în limba Română şi expediată la adresa : or. Leova, str. Ștefan cel Mare 56,bir.107, cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru achiziționarea echipamentului IT pentru dotarea Centrului de Resurse și Mediu”.

Data limită de depunere a ofertelor este 13 noiembrie 2020.

Criterii de selecție a ofertantului:

  • Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate.
  • Termenii de realizare a comenzilor.

Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. *Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.

Pentru informații suplimentare, contactați: Marin Dorin, Coordonator de proiect, tel.+ 373 79615967; email :dorin.mrn@gmail.com


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet