CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
11/10/2020

AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

CAIET DE SARCINI

Privind achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop

  1. GENERALITĂŢI

Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.

 

Ofertele de participare conțin:

Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA.

Se solicită o perioadă de valabilitate a concursului de 5 zile de la data lansării concursului până la data de 16 octombrie 2020 inclusiv.

 

  1. OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE

Achiziționarea: 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop.

 

  1. SPECIFICAŢII TEHNICE

Laptop

 

Model orientativ

Lenovo ThinkBook 15-IML

sau model analog

care corespunde specificațiilor tehnice minime

 

Producator procesor

Minim Intel Core i3

Diagonala display

Minim 15.6"

Frecvența Procesor (Ghz)

1,3-4,0

Capacitatea memoriei RAM

Minim – 4 GB

Tip unitate stocare:

HDD+SSD

Capacitate stocare (GB)

Minim 256

Tip placa video

Integrată

Wi-Fi

Da

Slot pentru card

Da

Cameră web

Da

Sistem de operare

Windows 10 instalat

Garanţie

luni 24

Geantă laptop

Număr de compartimente

2

Mîner de transportare        

Da

Centura p/u transportare

Da

Tip fixare

Fermoar

 

 
       

Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.

3.2. Livrare

  1. a) Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
  2. b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
  3. c) Documente care însoțesc livrarea: certificate de calitate, certificat de garanție.
  4. d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.

 

3.3. Garanție si service după vânzare

  1. a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
  2. b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
  3. c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.

 

  1. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
  • • Se solicită o perioadă de valabilitate a concursului de 5 zile din data de 11 octombrie 2020, cînd anunțul este publicat pe civic.md.
  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ
  • • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.

 

  1. PRECIZĂRI FINALE
  • • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 068921273, ssdurabile@gmail.com)
  • • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
  • • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
  • • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.


Articol precedent: Reconstruction of the Pobeda Park in Ceadir-Lunga municipality, Gagauzia ATUG Extended Precedent Articolul următor: Termen Extins - Fundația de Binefacere Caritas Moldova invită furnizorii interesați să depună oferte de preț pentru achiziționarea produselor alimentare destinate beneficiarilor proiectelor socio-medicale Următor
  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
  • Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
  • BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md