- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
AO Servicii Sociale Durabile solicită oferte comerciale pentru achiziționarea a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
CAIET DE SARCINI
Privind achiziția a 2 laptopuri și 2 genți pentru laptop
- GENERALITĂŢI
Prezentul Caiet de Sarcini conține specificații tehnice, face parte integrantă din documentația de atribuire în vederea participării la procedura competitivă-cerere de oferte şi constituie ansamblul cerințelor minimale de bază cărora se elaborează de către fiecare ofertant propunerea tehnico-financiară, în condițiile în care criteriul de evaluare a ofertelor este „cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic”.
Ofertele de participare conțin:
Ofertele trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, Data, Semnătura şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA.
Se solicită o perioadă de valabilitate a concursului de 5 zile de la data lansării concursului până la data de 16 octombrie 2020 inclusiv.
- OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE
Achiziționarea: 2 laptopuri, 2 genți pentru laptop.
- SPECIFICAŢII TEHNICE
|
Laptop
Model orientativ Lenovo ThinkBook 15-IML sau model analog care corespunde specificațiilor tehnice minime
|
Producator procesor |
Minim Intel Core i3 |
|
|
Diagonala display |
Minim 15.6" |
||
|
Frecvența Procesor (Ghz) |
1,3-4,0 |
||
|
Capacitatea memoriei RAM |
Minim – 4 GB |
||
|
Tip unitate stocare: |
HDD+SSD |
||
|
Capacitate stocare (GB) |
Minim 256 |
||
|
Tip placa video |
Integrată |
||
|
Wi-Fi |
Da |
||
|
Slot pentru card |
Da |
||
|
Cameră web |
Da |
||
|
Sistem de operare |
Windows 10 instalat |
||
|
Garanţie |
luni 24 |
||
|
Geantă laptop |
Număr de compartimente |
2 |
|
|
Mîner de transportare |
Da |
||
|
Centura p/u transportare |
Da |
||
|
Tip fixare |
Fermoar |
||
|
|
|||
Caracteristicile tehnice si funcționale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Ofertanții pot oferi produse cu caracteristici tehnice și funcționale superioare celor specificate.
3.2. Livrare
- a) Produsul va fi livrat in condițiile menţionate în contractul de achiziţie.
- b) Produsul oferit trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexele tehnice.
- c) Documente care însoțesc livrarea: certificate de calitate, certificat de garanție.
- d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face la sediul furnizorului, în conformitate cu instrucțiunile producătorului.
3.3. Garanție si service după vânzare
- a) Furnizorul va trebui să asigure garanția de bună funcționare, calitatea și performanțele bunurilor pentru o perioadă de minim 24 luni, ea fiind specificată pentru fiecare tip de componenta în parte.
- b) Perioada de garanție începe din momentul recepției finale, respectiv livrarea produsului .
- c) Defecțiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanța Furnizorului.
- PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI
- • Se solicită o perioadă de valabilitate a concursului de 5 zile din data de 11 octombrie 2020, cînd anunțul este publicat pe civic.md.
- MODALITĂŢI DE PLATĂ
- • Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.
- PRECIZĂRI FINALE
- • ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Digori Ion ( date de contact 068921273, ssdurabile@gmail.com)
- • Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
- • Organizatorul își rezerva dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
- • Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta.
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









