Achiziţionarea echipament IT

Distribuie prietenilor:


Centrul de Consultanţa Ecologică Cahul

Republica Moldova

anunţă concurs pentru achiziţionarea echipament IT

Activitate în cadrul proiectului Establishment of Learning Network for the consolidation effort of joint environmental control and monitoring in the Black sea Basin 2” BSB-1088, finanţat prin Programul Operaţional Comun pentru “Bazinul Mării Negre 2014-2020”

Oferta trebuie să conțină:

  1. Numele ofertantului;
  2. Adresa, telefonul și rechizitele bancare ale ofertantului;
  3. Oferta tehnică și finaciară (cu semnătură şi stampilă), TVA cota zero;

Detalii:

  • Vor fi achiziţionate 2  laptop-uri
  • Vor fi achiziţionate programe soft
  • Va fi achiziţionat un dispozitiv multifuncțional (MFD):

Informaţia referitor la detaliile tehnice a achizițiilor este inclusă în Termenii de Referinţă ataşaţi.

Costul serviciilor trebuie să fie prezentat în MDL fără TVA. Prețurile vor include transportarea şi alte costuri locale necesare livrării mărfii la locul destinației or. Cahul, str. A.Mateevici nr.21.

Ofertele se vor aplica nu mai tîrziu de 24 octombrie 2020, prin e-mail cce_cahul@yahoo.com   cu referinţa Achiziţie Echipament IT. Sau pot fi depuse personal la adresa Centrului de Consultanţă Ecologică Cahul, str. A.Mateevici nr.21, et.2, bir. 207, Cahul, MD – 3900.

TERMENI DE REFERINŢĂ PRIVIND

ACHIZIŢIONAREA ECHIPAMENT IT

 

în cadrul proiectului Establishment of Learning Network for the consolidation effort of joint environmental control and monitoring in the Black sea Basin 2”, finanţat prin Programul Operaţional Comun pentru “Bazinul Mării Negre 2014-2020” (Nr. Proiect BSB-1088)

9 octombrie 2020

Centrul de Consultanţă Ecologică Cahul anunţă concursul prin cerere de oferte pentru achiziţionarea echipament IT, activitate în cadrul proiectului Establishment of Learning Network for the consolidation effort of joint environmental control and monitoring in the Black sea Basin 2”, finanţat prin Programul Operaţional Comun pentru “Bazinul Mării Negre 2014-2020”

Descrierea proiectului:


Granițele naționale reprezintă un obstacol substanțial pentru schimbul de informații și cunoștințe, care sunt necesare pentru controlul și monitorizarea mediului în comun în țările Bazinului Marii Negre. Proiectul propus „LeNetEco” intenționează să realizeze soluții complexe și să valorifice experiența existentă din eforturile regionale / naționale / transfrontaliere anterioare relevante pentru a dezvolta o nouă abordare interregională, combinând în complex:

  1. a) utilizarea metodelor de învățare on-line
  2. b) utilizarea tehnologiilor Internet și GIS
  3. c) utilizarea motivației grupurilor țintă pentru activitatea de mediu.

Obiectivul concursului:  Asigurare cu echipament IT a echipei de implementare a proiectului.

Rezultate aşteptate:

Compania/întreprinderea selectată va presta serviciile solicitate conform condiţiilor solicitate de Centrul de Consultanţă Ecologică Cahul  în prezentul document şi în baza contractului semnat între părţi (compania selectată şi CCE Cahul).

 

Oferta va include:

  1. Numele ofertantului;
  2. Adresa, telefonul și rechizitele bancare ale ofertantului;
  3. Oferta tehnică și finaciară (cu semnătură şi stampilă), TVA cota zero;

 

Oferta va avea următorul conţinut

Data:

Nr.

Produsul

Caracteristici

Nr. de unitati

Cost Unitar MDL TVA

Cota zero

Cost MDL TVA

Cota zero

1.

Laptop

Denumire: Laptop DELL Inspiron 15 (5570)

Procesor: Intel Core i5-8250U

Capacitate memorie: 8GB

Memorie de stocare: 256 GB SSD

Ecran: 15.6 FullHD

Radeon R7 M530 4GB/CR/WiFi-AC/HD Webcam

2

   

2.

Programe soft

       
   

Windows Pro 10x64-bit  Eng

2

   
   

Microsoft Office  Home & Business 2016 32/64

2

   

3.

Geanta laptop

15.6

2

   

4.

Dispozitiv multifuncțional

Kyocera Ecosys FS-1025MFP

1

   
 

Total

     

 

 

Criteriul de evaluare:

Prețul indicat în ofertă este definitiv și nu poate fi ajustat după termenul limită pentru depunerea ofertelor. Selecția ofertelor se va face pe principiul cel mai mic preț oferit iar specificațiile tehnice corespund specificațiilor tehnice solicitate.

 

Cerinţe minime de calificare:

Experiență de cel puţin 1 an în domeniul serviciilor solicitate.

 

Plata pentru serviciile prestate:

Plata va fi efectuată prin  transfer bancar în MDL în conformitate cu contractul de furnizare echipament.

Ofertele pot fi trimise în forma electronică sau în formă fizică la adresele:

Formă electronică: e-mail: cce_cahul@yahoo.com  cu referinţa Achiziţie Echipament IT

Formă fizică: adresa: str. A.Mateevici nr.21, et.2, bir. 207, Cahul, MD – 3900. Dosarul ofertei va fi plasat într-un plic sigilat.

Data limită:

Ofertele se vor aplica nu mai tîrziu de 24 octombrie 2020, orele 17:00.

Ofertele întîrziate vor fi respinse.

Pentru informații suplimentare:

Tel: 078127500

e-mail cce_cahul@yahoo.com


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet