- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte de prețuri pentru achiziționarea serviciilor de editare și imprimare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Donau Soja Moldova solicită Oferte de Prețuri pentru achiziționarea serviciilor de design, editare și tipar. În rezultatul evaluării ofertelor, Donau Soja Moldova va selecta compania care vor presta astfel de servicii în perioada octombrie 2020.
Serviciile respective urmează a fi prestate în cadrul proiectului “Creșterea competitivității sectorului agroalimentar prin integrarea acestuia în lanțurile valorice interne și globale, în special a sectorului culturii de soia” (Partea I a Programului UE ”Dezvoltarea zonelor rurale în Republica Moldova (DevRAM))”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA), în parteneriat cu Donau Soja (Austria) și Centrul Educațional PRO DIDACTICA.
Scopul general al anunțului este identificarea și selectarea celei mai bune oferte pentru prestarea serviciilor de editare și tipărire a materialelor informative, de elaborare a materialelor de vizibilitate precum și imprimare a materialelor promoționale.
În acest sens, companiile interesate trebuie să prezinte Oferte de Prețuri, conform cerințelor din tabelele de mai jos.
Servicii de editare și tipărire a materialelor informative
Indicați prețul per unitate pentru următoarele produse, pentru un tiraj total de 500 exemplare:
|
Nr. |
Denumire produs |
Specificații tehnice |
Preț / 1 buc. (TVA 0%) |
Termen de realizare |
|
1. |
Tipar format A3 (4+4) |
Hârtie 130 g/m2, cartonat, policolor, față-verso |
||
|
2. |
Design și machetare |
|||
Oferta trebuie să includă prețul cu cota TVA 0 (condiție obligatorie, Donau Soja Moldova va oferi documentele confirmative).
Dosarul de aplicare trebuie să conţină următoarele documente și informaţii:
- Certificatul de înregistrare al companiei / Licența;
- Oferta comercială, care va include preţurile pentru serviciile solicitate mai sus, în MDL;
- Minim 3 referințe de la beneficiari anteriori (cu date de contact incluse).
Dosarul de aplicare mai trebuie să includă:
- Datele de contact ale companiei;
- Persoana de contact;
- Rechizitele bancare ale companiei;
- Semnătura persoanei autorizate;
- Ștampila umedă a companiei.
Oferta trebuie completată în limba Română şi expediată prin e-mail la adresa moldova@donausoja.org cu mențiunea “Ofertă de prețuri pentru servicii de editare și imprimare a materialelor informative”.
Data limită de depunere a ofertelor este 15 octombrie 2020.
Criterii de selecție a ofertantului:
- Experiența ofertantului (companiei candidate): prezența pe piață, clienți fideli/referințe;
- Preț competitiv, inclusiv cu respectarea raportului preț-calitate.
- Termenii de realizare a comenzilor.
Dosarele de aplicare incomplete sau care vor fi depuse după termenul limită nu vor fi examinate. *Doar ofertanții preselectați vor fi contactați.
Pentru informații suplimentare, contactați: Malai Ela Coordonator de proiect, tel.+ 373 79 53 64 18 , moldova@donausoja.org.
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









