- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare oferte privind achiziționarea echipamentului IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația Comunitară Orhei
email: fco.ong20@gmail.com
Solicitare ofertă
Prin prezenta, Fundația Comunitară Orhei vă informează despre solicitarea ofertelor de preț în vederea achiziționării echipamentului IT menționat:
|
Dispozitiv |
Specificații |
Cantitatea |
|
Laptop |
MacBook Air 2017 Display – 13 inch Procesor – Intel Core i5 și/sau i7 Frecvență – Dual Core 1.8 Ghz și/sau 2.2 Ghz Memorie RAM – 8 GB Memorie Internă – 128 GB (SSD) sau MacBoo Air 2018 Display 13 inch Procesor Dual-Core 1.8 Ghz Memorie RAM - 8 GB Memorie internă - 128 GB |
2 buc |
|
Laptop |
Lenovo IdeaPad 5 Blue/Silver/Pink/ Display – 15.6 inch HD+ Procesor – AMD Rayzen 3 2.7 Ghz Memorie RAM – 8GB Memorie internă – 256 GB (SSD) |
1 buc |
|
Imprimantă |
HP Color LaserJet Pro M254dw |
1 buc |
|
Boxă |
JBL Bar SBLKEP |
1 buc |
- Criterii de selectare:
- Persoană juridică, înregistrată pe teritoriul Republicii Moldova;
- Corespunderea produsului oferit cu caracteristicile indicate;
- Condițiile și termenii de garanție;
- Preț competitiv;
- Termenul de livrare.
- Dosarul de aplicare va conține:
- Oferta comercială, care va include prețul în MDL, cu cota ”0” TVA, caracteristicile echipamentului, termenul de livrare, termenul de garanție. Oferta comercială trebuie să fie valabilă până la data de 30 septembrie curent.
- Datele bancare, care să includă denumirea băncii, codul băncii și numărul contului în MDL;
- Copia de înregistrare a întreprinderii.
- Aplicarea dosarelor:
- Dosarele de aplicare vor fi expediate în format electronic, la adresa de e-mail: fco.ong20@gmail.comcu mențiunea „Ofertă privind achiziționarea echipamentului IT.”
Termenul limită de depunere a ofertelor este de 20 septembrie 2020, ora 23 59.
- School Grants Officer to support the Ministry of Education and Research in managing the implementation of School In-Kind Grants (SIG) activities related to „Education Quality Improvement Project”
- IDLO Moldova Seeks Finance and Administration Manager
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Manager/ă de Programe
- CRS is hiring Project Assistant Accountability
- Grants Coordinator (Analyst), Short-Term (NPSA-8), EU-CBM & Advanced Capacities for Trade Projects - UNDP Moldova
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






