- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Tender de achiziționare a tehnicii IT
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Compania Capricorn ITC S.R.L solicită oferte comerciale pentru achiziționarea de echipament IT în conformitate cu specificațiile tehnice după cum urmează:
|
Nr d/o |
Denumire produs |
Nr de unități |
Specificații tehnice |
|
1 |
Set Calculator PC |
10 |
Procesor: Intel Core I3-7100 CPU @ 3,9GHz Memorie RAM : 8 GB Capacitate stocare SSD: 120 GB Capacitate stockade HD: 320GB Nr.nuclee: 2
Monitor: Wide 16:9, 23.8inch, Full HD, VGA, HDMI Mouse Tastatură |
|
2 |
Tablă interactivă cu proiector |
1 |
78inch, metoda de intrare-deget, posibilitatea de touch cu 10 degete, conectare USB 2.0, proiector + stativ pentru ca tabla să fie mobilă |
|
3 |
Seturi Arduino Kit |
4 |
UNO STARTER KIT (Uno r3 board + cable, breadboard, joystik, buzzer, 3k led, 15 leds, 2 LDR, resistors, wires, pdf manual, plastic box) |
|
4 |
Seturi Mindstorms Education EV3 |
3 |
- |
|
|
|
|
|
Criterii de selectare:
- Persoană juridică, înregistrată pe teritoriul R. Moldova.
- Corespunderea produsului oferit cu caracteristicile indicate.
- Condițiile și termenii de garanție.
- Preț competitiv.
- Termenul de livrare.
Dosarul de aplicare va conține:
- Oferta comercială, care va include: - prețul în MDL, cu TVA
- caracteristicile echipamentului, termenul de livrare, termenul de garanție. Oferta comercială trebuie să fie valabilă timp de 20 zile din data încheierii tenderului;
- Datele bancare, care să includă denumirea băncii, codul băncii şi numărul contului în MDL;
- Copia certificatului de înregistrare a întreprinderii / extras din registrul de stat al persoanelor juridice.
Aplicarea dosarelor:
Dosarele de aplicare vor fi expediate în format electronic, la adresa de e-mail: info@capricorn.md cu mențiunea “Ofertă de preț pentru achiziționarea de echipament IT”.
Persoanele juridice pot aplica pentru achiziționarea întregii liste cu echipamente sau doar pentru unele poziții.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 24.09.2020 ora 23:59.
Telefon de contact : 079853641, Maria Pasat
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






