Solicitare oferte - achiziționare Mini PC și All in one PC

Distribuie prietenilor:


Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs deschis pentru achiziționarea unui Mini PC și unui All in one PC.

Cererea de oferte este publică, adresată tuturor agenților economici eligibili.

Cerințe față de ofertant:

  • să fie înregistrat în Republica Moldova; 
  • specializat în vânzarea tehnicii și a echipamentului din domeniul TI.

Dosarul de aplicare va conține:

  • Oferta comercială ce va include descrierea bunului propus și caracteristicile tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), prețul unitar în MDL cu toate taxele incluse, termenul de livrare și termenul de garanție. Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Oferta va fi valabilă 30 de zile calendaristice de la data limită de depunere a ofertelor;
  • Certificatul de înregistrare al Companiei/ Licență (copie);
  • Datele de contact (adresa, telefon de contact, e-mail) și datele bancare ale companiei/ofertantului.

Criteriile de selectare a ofertantului vor fi:

  • dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
  • corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
  • raport preț/calitate;
  • termeni restrânși de livrare; 
  • livrare gratuită în or. Chișinău.

Specificații tehnice/ parametri tehnici:

Modelul și specificația tehnică a produsului

Mini PC – 1 unitate

S1151 Intel Core i5-9400, Sir Core, 2.9-4.1 GHz, 9 Mb, Intel HD Graphics 630, 8 Gb DDR4, M 2 NVMeSSD 128 Gb, HDD 10tb, Wireless AC Dual Band LAN, Windows 10 Pre 64 Bid English, Black

All in one PC – 1 unitate

23.8 inch - All-in-One Lenovo IdeaCentre A540-24ICB FullHD IPS (i5-9400T, 8Gb DDR4, 256Gb PCIe NVMe, Intel UHD Graphics 630, W10Pro), Black

 

Garanție minim – 24 luni

Termenul limită de depunere a ofertelor: 

Ofertele/dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 19 septembrie 2020, ora 18:00 la adresa de e-mail: administrativ@aliantacf.md Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.

Achitarea 

Achitarea se va efectua în MDL prin transfer în contul bancar indicat de ofertant în factura de plată. Suma va fi achitată integral în maxim 5 zile după livrarea bunului la adresa APSCF. 


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet