Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Concurs de oferte pentru achiziționarea de Tehnică IT și echipament birou / Fundaţia de Binefacere Caritas Moldova
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ANUNȚ CONCURS DE OFERTE
Fundaţia de Binefacere Caritas Moldova anunță concurs de oferte pentru achiziționarea de Tehnică IT și echipament birou.
Specificaţii tehnice minime:
- Laptop – 8 unităţi
Diagonala ecranului (inch) – 15,6
Rezoluţie ecran – Full HD (1920 x 1080)
Producător procesor - Intel Core i5
Nr. de nuclee/canale - 4
Model procesor Core - i5-10210U
Capacitate memorie placa video, Gb 2
Volum memorie internă SSD – 256 GB
Capacitate memorie RAM – 8 GB
Webcam - +
- Licente (poate fi acceptata si o oferta pentru grup/companie):
MS Office 365 – 8 utilizatori
Windows 10 Home – 8 utilizatori (Limba engleza)
- Periferice:
Mouse wireless – 8 bucati;
Casca cu microfon – 8 bucati;
- Mini frigider birou – 1 bucata, o usa, max 141 litri;
- Hard disk extern – 1 bucata, 1.0 TB;
- Aparat foto DSLR sau Mirrorless
Conținutul ofertei:
Oferta de participare la concurs va conține informație concisă cu indicarea următoarelor:
- Oferta financiară pentru câteva modele diferite (acolo unde este cazul), cu indicarea prețului în lei (TVA inclus) şi o scurtă descriere pentru fiecare model în parte;
- Date de contact ale companiei (denumirea ofertantului, numărul de contact, adresa electronică);
- Licența pentru activitat;
Oferta urmează a fi datată și semnată de către ofertant și expediată până pe 09 septembrie 2020, ora 17.00, prin e-mail la adresa: secretariat@caritas.md.
Pentru informații suplimentare, Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 293149.
nefacere Caritas Moldova anunță concurs de oferte pentru achiziționarea de Tehnică IT și echipament birou.
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului de asistență și reabilitare psihosocială a copilului și familiei AMICUL
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (.NET Full-Stack Developer)
- Centrul de Drept al Avocaților(CDA) angajează Specialist/ă în comunicare
- Project Management Specialist
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






