Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Solicitare oferte - echipament de filmare
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Termeni de referință:
Pentru selectarea prestatorului de servicii ce oferă în locațiune echipament de filmare.
Autoritatea contractantă:
Asociația Obștească „Filmul pentru Drepturile Omului” (FADO)
Despre proiect:
FADO va selecta pentru durata a 31 zile de filmare o companie care oferă în locațiune echipament de filmare în ture de zi/noapte.
Serviciile solicitate:
Solicităm spre închiriere următorul echipament de filmare:
- Echipament de lumini;
- Grip;
- Echipament de sunet;
- Camera – BM Ursa Mini cu accesorii (2 camere);
- Camera – Sony a7R cu accesorii (2 camere);
- Camera – Go Pro cu accesorii (3 camere).
Filmările vor avea loc în condiții care prezintă risc de deteriorare a echipamentului din cauza persoanelor terțe. Rugăm companiile aplicante să se asigure că echipamentul oferit este asigurat.
Descrierea ofertei:
- Prețul total al ofertei, inclusiv cu TVA.
Acte obligatorii la depunerea ofertei:
- Oferta de preț cu specificarea sumei per zi de filmare, ce va include descrierea succintă a experienței companiei în realizarea lucrărilor similare.
Criterii de eligibilitate:
În cadrul concursului pot participa persoane juridice sau fizice, care dau spre închiriere echipamentul specificat în anunț și pot oferi suport în substituirea gratuită a echipamentului deteriorat din cauză de forță majoră sau caz fortuit.
Termenul limită de prezentare a ofertelor este 2 iunie 2020.
Ofertele vor fi prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la adresa: livicacazacu@gmail.com, cu mențiunea „Ofertă de prețuri pentru echipament de filmare”.
Persoană de contact: Livia Cazacu, telefon: 069883099.
Vor fi evaluate doar ofertele complete și vor fi contactate doar persoanele fizice/juridice selectate.
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Project Manager (NPSA-10), Flood Management Project - UNDP Moldova
- Extinderea termenului de selectare a serviciilor de consultanță pentru instruirea autorităților publice locale în domeniul eficienței energetice și elaborarea Planului Local Integrat privind Energia și Clima (PLIEC) al comunei Obreja Veche
- Agenția de Guvernare Electronic relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (front-end)
- BNM angajează Expert principal, pe durată determinată, al Direcţiei administrarea sistemelor de plăţi
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





