Asociația de Sprijin a Copiilor cu Handicap Fizic din Peresecina solicită oferte comerciale pentru achiziționarea de echipament pentru kinetoterapie pentru Casa Comunitară din s. Zorile și s. Lucășeuca mun. Orhei

Distribuie prietenilor:


Ofertele de participare trebuie să conţină adresa, telefonul şi rechizitele bancare ale ofertantului, data, semnătura conducătorului şi amprenta ştampilei. Prețul trebuie să fie indicat fără TVA (se anexează scrisoarea de confirmare a aplicării cotei TVA 0%).

Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de minim 7 zile de la data depunerii ofertei.

 1.OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZIŢIE

Achiziționarea a 2 aparate de antrenament în aer liber (echipament pentru teren de sport) 

2. Livrarea și montarea echipamentului;

 

  1. SPECIFICAŢII TEHNICE

Denumire

Proprietăți

Semnificația proprietăților

Complex de antrenament în aer liber

 

Model orientativ

Inter UT 102

sau model analog care corespunde specificațiilor tehnice minime

Tip

Complex de antrenament

Destinație

Pentru antrenament în aer liber

Material

metal

Vârsta

De la 14 ani

Număr de utilizatori

2-4

Mânere

da

Suport pentru spate

da

Greutate maximă admisă

100-130 kg

Mușchi antrenați

brațe, piept, spate, mușchii abdominali

 

Caracteristicile tehnice și funcţionale specificate în Caietul de Sarcini sunt minimale si obligatorii. Vă rugăm să detaliați în oferta dumneavoastră toate caracteristicile tehnice şi funcționale care sunt relevante pentru produsul ofertat.

Se acceptă ca produsele incluse în ofertă să nu fie identice, dar să corespundă cu proprietățile cerute în caietul de sarcini.

3.2. Livrare și montare

  1. a) Produsul livrat trebuie să fie conform cu detaliile tehnice specificate în anexe.
  2. b) Documente care însoţesc livrarea: actul de predare-primire.
  3. c) Prețul livrării și montării trebuie să fie inclus în ofertă.
  4. d) Livrarea produsului către Beneficiar, se face în modul următor:

- 1 echipament la sediul Casei Comunitare din satul Lucașeuca, raionul Orhei;

- 1 echipament la sediul Casei Comunitare din satul Zorile, raionul Orhei.

 

3.3. Garanţie si serviciile după vânzare

  1. a) Furnizorul va trebui să asigure garanţia de bună funcţionare, calitatea bunurilor pentru o perioadă de minim 12 luni.
  2. b) Perioada de garanţie începe din momentul recepţiei finale, respectiv livrarea produsului.
  3. c) În perioada de garanţie toate piesele de schimb si intervenţiile autorizate vor fi gratuite.
  4. d) Defecţiunile înregistrate vor fi sesizate la reprezentanţa Furnizorului.

 

  1. PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI

Se solicită o perioadă de valabilitate a ofertei de minim 7 zile de la data depunerii ofertei.

  1. MODALITĂŢI DE PLATĂ

Plata produselor se va efectua in conformitate cu contractul încheiat intre Beneficiar si Furnizor, prin transfer bancar.

  1. PRECIZĂRI FINALE    Data limită de depune a ofertei 22.06.2020 ora 17.00
  •  Ofertele vor fi transmise directorului de proiect – Rachieru Ana

Date de contact: 069136752;      email: anisoararachieru1@gmail.com

  •  Operatorul economic declarat câștigător după finalizarea evaluării, va încheia contractul de furnizare cu Benficiarul. Oferta pe baza căreia operatorul economic a fost declarat câștigător devine parte integrantă a contractului de furnizare.
  •  Organizatorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice oferta sau pe toate ofertele.
  •  Respectarea instrucțiunilor din Caietul de Sarcini este obligatorie pentru toți operatorii economici care au depus oferta. 
Alte articole:

Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet